#1041
25 юли 2021 - 08:07

#1043
07 октомври 2021 - 17:03
#1044
10 октомври 2021 - 16:36
Когато се даде на контакт мотора, на таблото се извършва проверка и светват лампички, стрелките отиват до край и се връщат. Тогава лапата за ремъка "V" при проверката трябва ли да светва или не?
Защо питам - защото като трети собственик вече съм изминал 15 хил. км. Собственика преди мене да речем, че и той е изминал толкова, но не е сменял ремък. Според мен лампата би трябвало вече да свети, но не е така. Затова, ако при чека трябва да свети, значи е изгоряла.
#1045
11 октомври 2021 - 10:22
А ремъка може да го прегледаш. В повечето случаи им се познава и може да изкараш и 10-20к. км. повече преди да те остави на пътя.
Виж дали е пълно с черен прах вътре, дали има пукнатини, конци и т.н. Ако изглежда смотан го махай. Един приятел така за мако да се пребие. Скъсан каиш, завлича отзад и блокира гумата. Добре, че при тръгване с не висока скорот иначе може да се улепиш някъде с неуправляемото желязо.
#1046
13 ноември 2021 - 15:41
#1047
14 ноември 2021 - 20:14
#1048
21 ноември 2021 - 12:59
Друго важно разстояние, което ще се промени, а трябва да остане същото. Трябва да се измери преди струговане на челата на шкивовете - стягате вариатора на мястото му, отивате стягащия болт и мерите зад него разстоянието от външният ръб на вентилаторната шайба до коляновия вал. Това разстояние ще се промени с толкоз, с колкото сте струговали челото на вентилаторната шайба - при мен с 0,5 мм. и се напасва с махане на 0.5 мм от втулката на вариатора. Защо трябва да се маха материал от втулката на вариатора, не се ли измества по този начин оста на която лежи ремъкът? Да , ми да не е ставал ремък на Силвър тогава! Все пак е ремък, а не верига , или друг вид предавка, която да страда от наличието на такава малка съосност. Тези 0,5 мм се махат от втулката , защото сме махнали по толкоз от челата на шкивовете, което общо си е 1 мм. Разстояние, което трябва да компенсира вариаторът, за да събере челата на шкивовете , за да качи ремъкът до горе. ?ма риск да се разхвърчат ролки из картера...
След струговане се заглажда с шкурка 200, водна 800, даже една шлайфпаста му опънах. Стана готино. Ремъкът лежи перфектно от долу до горе. Сега се качва с 5 мм по - високо. Разбира се и отзад на торка, ако се поднови ще има още по голям ефект от ремонта. Шкива на торка - там... Там няма много механизми за влияние. Ако се пипне със струга долу ниско може да се изстиска още някой друг километър в час, но кому е нужно това. Отзад на торка предпочитам всичко да е ново.
В крайна сметка сега на стойка подминава 170 км /ч преди струговането 165. Ремъкът е Мицубоши и е износен с 1 мм. Пръснал съм целия скутер на болтчета и пружинки, сменят се гуми, изправят се джанти, тормози ме задържаща задна спирачка, пълнят се колове.... не съм карал на ход след ремонта и нямам впечатления дали има промяна в динамиката.
Дано да ви е било полезно!
#1049
03 декември 2021 - 22:57
#1050
04 декември 2021 - 10:15
Човекът подхожда систематично, задълбочено и решава изключително качествено проблема на мотора си. В този случай освен похвала и възхищение, не може да се каже друго.
Много мотори мерят скоростта чрез датчик в трансмисията или на задното колело. В такива случаи скоростомерът отчита, когато моторът е на централна стойка. Аз имам 3 такива мотора.
#1051
13 декември 2021 - 20:08
?мам проблем. Припалвам го всеки ден, докато се въртя из гаража. Вчера не иска да запали. ?зтощих акомулатора и днес. Смених свещите и пак не ще. Припалва с малко газ. Вадих рейката с дюзите - работят, искра има на свещите... Без газ припуква, с малко газ припалва все едно Камаз на - 20°. Палеше си нормално,
и работеше перфектно, макар че малко му бяха ниски оборотите - малко над 1000 на топъл мотор. Някой прави ли диагностика на място или пък, ако може да ме насочите към някой ще го откарам с репатрак при него.
#1052
14 декември 2021 - 09:22
#1053
28 януари 2022 - 11:58
#1054
28 януари 2022 - 12:11
#1055
12 март 2022 - 08:06
#1056
25 март 2022 - 14:46
#1057
30 април 2022 - 08:06
#1058
11 май 2022 - 14:45
При проверка видях че вариатора е износен но само отдоло където зацепва и явно там превърта .
Дали вариаторите от 600 и 400 са еднакви?Защото има на добри цени втора ръка.
? дали ако на струг се изглади ще става,ако може колегата който беше писал за този вариант да сподели ефекта.
#1059
27 юни 2022 - 13:40
За по вече инфо тук Валиден до 13,07,2022. Успех на всеки който се дореди.

#1060
14 август 2022 - 07:46