Някой може ли да ми даде съвет от къде и какъв ремък да си взема за Honda Silver Wing 400 2006г. Гледам ги в разни сайтове между 135 и 225 лева. Също се колебая и каква марка масло да сложа. Кажете, ако имате предложения. До сега слагах MOTUL 7100 4T 10W40. Благодаря предварително.
#901
18 февруари 2020 - 23:28

#902
19 февруари 2020 - 07:37
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#903
20 февруари 2020 - 17:47
#904
20 февруари 2020 - 20:16
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#905
29 февруари 2020 - 12:04
#906
29 февруари 2020 - 20:47
https://www.ebay.it/...d73d412b2f1f638
#907
29 февруари 2020 - 20:52
http://owners.honda....10_FSC600_A.PDF
#908
29 февруари 2020 - 21:38
Благодаря колега, но това е Owner Manual, а не Service

#909
29 февруари 2020 - 22:05
Поздрави.
#910
29 февруари 2020 - 22:53
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#911
01 март 2020 - 22:55
Много ти благодаря колега ! Жалко,че е на немски ,но пак може да свърши работа.
#912
10 март 2020 - 15:20
Бихте ли препоръчали майстор за София. От скоро съм собственик на SilverWing 600 2006, и искам да му направя обслужване (Проверка на ремък/ролки/камбани/съединителни накладки/лагери; смяна на редукторно масло и на предните амортесьори, етц), но не съм много по механо-техническата част. Успях да сменя единствено въздушният, масленият филтър и спирачните накладки.
Благодаря предварително
#913
10 март 2020 - 22:46
Бихте ли препоръчали майстор за София. От скоро съм собственик на SilverWing 600 2006, и искам да му направя обслужване (Проверка на ремък/ролки/камбани/съединителни накладки/лагери; смяна на редукторно масло и на предните амортесьори, етц), но не съм много по механо-техническата част. Успях да сменя единствено въздушният, масленият филтър и спирачните накладки.
Благодаря предварително
Щом си се справил до тук, ще успееш и с другите неща, които си намислил. Не е трудно и по-назад в темата е описано кое как става. Ще са ти необходими два специфични инструмента, които се сещам че имам и мога да ти дам на заем- единият за камбаната на съединителя, а другият- за вариатора. За съжаление не мога да препоръчам майстор, но горещо те съветвам да не ходиш зад ?нтерпред , мисля че на Тинтява беше, някакъв Камен ако не ме лъже паметта- сътвори ми повече щети, отколкото поправи. Страшен мърляч.
2020 KTM EXC 300
#914
11 март 2020 - 09:55
#915
11 март 2020 - 10:33
Същият. Двата спойлера под стеренките бяха тотал. Вкарвали са скутера в халето по една рампа докато има човек на него. Силвъра е нисък, съответно и двата спойлера отдолу бяха счупени. Страничната кора до седалката- за пребоядисване. Петно с големината на длан от спирачна течност отлюпи боята. Таблото с капаците на жабките също не беше пощадено от оливане със спирачна течност. ?маше и една драскотина с големината на стотинка някъде под фара. ?наче проблемът, за който им го бях закарал-обезвъздушаване на спирачната система, го бяха разрешили.
2020 KTM EXC 300
#916
11 март 2020 - 14:05
Щом си се справил до тук, ще успееш и с другите неща, които си намислил. Не е трудно и по-назад в темата е описано кое как става. Ще са ти необходими два специфични инструмента, които се сещам че имам и мога да ти дам на заем- единият за камбаната на съединителя, а другият- за вариатора. За съжаление не мога да препоръчам майстор, но горещо те съветвам да не ходиш зад ?нтерпред , мисля че на Тинтява беше, някакъв Камен ако не ме лъже паметта- сътвори ми повече щети, отколкото поправи. Страшен мърляч.
Благодаря за мотивациятаи отговора. За жалост не се чувствам сигурен и нямам нужното място и инструменти. Ще имам в предвид, относно "Камен". Ако все пак, имате други предложения ще съм иблагодарен.
#917
11 март 2020 - 21:34
Здравей! Писах ти на лично.

#918
12 март 2020 - 11:22
#919
09 април 2020 - 06:32
#920
09 април 2020 - 09:20
Пиша ти въпреки, че карам Ямаха, но преди време имах такъв проблем.
От този чарк трябва да получаваш напрежение поне 13.5V за да ти зарежда акумулатора. Ако имаш проблем със звездата, тогава нещата са по-тъпи, защото е по-сложен ремонта. Там проверяваш, като премерваш напрежението межу трите фази-трябва да е еднакво между трите. Внимаваш да не те изпердаши тока, защото напрежението между фазите може да стигне над 150V. Променливо напрежение, тоест превключваш мултицета на V-AC.
Но според мен е първото /релето/, защото от нагряване и напъване те сдават през 2-3 години.
Успех.