#1
11 февруари 2012 - 14:34
Тя започваше така:
http://www.traversgs...Silver Wing.bmp Модел: Silver Wing Разход на гориво : Смесен цикъм 5/100км за Sw-400 4/100км Max Speed : 180km/h По данни на производителя :използва се масло : 10W40 ДАНН? ЗА МОТОРА Двигател: 2-цилиндров, 4-тактов, 8V, водно охлаждане, с два разпределителни вала (DOHC) Работен обем (cm3): 582\SW-400 :398 Диаметър и ход на буталото (mm): 72x71,5 Степен на сгъстяване: 10,2 : 1 Макс. мощност (kW/об./мин):SW600 37/7000 \ 28.7/8000 Количество масло 2.0l (без филтър), 2.3l (с филтър) Макс. въртящ момент (Nm/об/мин):SW600 54/ 5500 \ 37.8/6500 Система за подаване на гориво: PGM-DSFI - програмируемо впръскване на горивото Система на запалване: компютърно контролирана, дигитална, с електронен аванс Стартер: Eлектрически Скоростна кутия: Безстепенна, автоматична (V - Matic) Ролки: 28x20 27g Размер на ремъка:SW 600 1,262 х 28 х 30 х 14,4 SW400 Различен. А свещите са съответно NGK За обикновена: CR8EH-9 Злато и паладий: CR8EHVX-9 ?ридий: CR8EHIX-9 Desno Обикновена :U24FER9 ?ридий:UH24 Задвижване: Ремъчно с центробежен съединител Дължина, широчина, височина (mm): 2275x770x1430 Междуосие: 1595 Височина на седалката (mm): 740 Вместимост на резервоара (литри): 16l (3.5l резерва) Тегло при празен резервоар (kg): 229,6 Предна гума: 120/ 80-14 M/C Задна гума: 150/ 70-13 M/C Предна джанта: алуминиева 14, 3 лъча Задна джанта: алуминиева 13, 3 лъча Предно окачване: 43 mm телескопична вилка, 120 mm аксиален ход Задно окачване: Два амортисьора, пружина с пет степени на регулиране на налягането, 115 mm аксиален ход Предна спирачка: ABS, хидравлична дискова 276 mm с три бутала на спирачния апарат Задна спирачка: ABS, хидравлична дискова, 240 mm с две бутала на спирачния апарат (+) Това, което ми направи огромно впечетление е огромната мощност на Моторната Спирачка. По наклон от 15% или образно казано 20 градуса мотора слиза зацепен на скорост с тежащ 95 кг моторист без да е необходимо да натиска спирачка. (-) Липсата на втори спирачен диск на предната джанта. Въпреки,че спирачния апарат е с разпределение на спирачното усилие и с 3 цилиндара,трудно компенсира липсата на втори спирачен диск. Общо Ускорението до 150 е рязко и равномерно при технически изправна машина. Ограничителя е на 9 хиляди оборота, като вартящия момент от 54 Nm се достига при 5,500 ? сега най-важното, което може би интересува човек решил да си закупи тази машина. Разхода. Колкото и страно да звучи той не е висок.Това, което дават по каталог е 5.3 SW600 и 4,6 за SW400 смесен цикъл. Смяна на маслото на редуктора. Пълни се до пробкара или иначе казано около 320 мл http://silverwing.or...veOilChange.pdf Цени на оригинални консумативи Предни накладки Nissin - 88 лв Задни накладки Nissin - 80 лв Въздушен филтър - 70 лв Ремък - 280 лв Ролки - 60 лв Прожинки за съидинителя - 10 лв На останалите марки консумативите са почти на половината. Готов съм да съдеиствам при покупката на даден консуматив и помоща при монтирането му.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#2
11 февруари 2012 - 20:59
Прилагам няколко снимки за да стане по ясно.
Коланите са оригинални по каталожни номера.
SW 400 ремък










Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#3
11 февруари 2012 - 21:16
1.Освобождаване на спирачния апарат.
















Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#4
11 февруари 2012 - 21:54
Проблема е,че болтовете държащи в горната част въпросните буфери/амортесиори са скрити под коритото на седалката.
Ето няколко снимки от които става ясно как бързо и лесно може да се реши този проблем и да си спестите няколко часа ненужно разглобяване.
Мястото на което се намират изглежда така
Пробивате дупката





Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#5
12 февруари 2012 - 00:07
След премахване на вариаторния капак се открива следната гледка.




















Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#6
12 февруари 2012 - 10:39

#7
12 февруари 2012 - 12:34
Според производителя тази процедура се прави регулярно на 2 години.
Системата съдържа точно 2,2 литра охладителна течност и 0,8 литра в разширителният съд.
ОБЩО 3 литра
?зточването става лесно.Без премахване на маркучи от радиатора о от термостата.
Поглеждайки към основата на двигателя ще видите водната помпа.Развива се болта с стрелка към него.













Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#8
12 февруари 2012 - 12:44
Фара се регулира от два реглажи болта които се намират в задния му край.Лесно се стига до тях след свалянето на чавката под предния щит (слюда)
Така изглежда фара отзад.

Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#9
12 февруари 2012 - 13:31
за целта първо трябва да се свали гърнето.
С червено съм обозначил къде се намират прикрепящите елементи.










Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#10
13 февруари 2012 - 12:02
Препоръчително е преди да променяме оборотите на двигателя да синхронизираме двата дросела,за да сме сигурни,че двигателя ще работи равномерно.
За целта трябва да премахнем седалката,която се държи от 4 гайки в основата си.
Трябва да се набави уред за измерване на вакума в дроселите.
Моя е морално остарял уред с измерване,чрез спирт,а не монометър,но върши същата работа.







Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#11
13 февруари 2012 - 12:56
Калника е отстранен за по лесна работа.
Откачаме спирачният апарат с маркуча от кола




Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#12
13 февруари 2012 - 13:29
След като свалите гумата от коловете,трябва да ги освободите от трипътника.
Горният болт трябва да бъде развит напълно,тъй като той служи и като клин.















Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#13
18 май 2012 - 21:03
#14
21 май 2012 - 09:16
лутам се доста из форумите тези дни и чета ли чета мнения. Карам ЦБР 600 Ф5 2005 от доста време но през последните 2 години почти не стигам до него по 2 основни причини 1. няма никакъв багажник и вечно трябва да го кича с чанти 2. харчи от 7,5 нагоре.......
Сигорно звуча като циганка но започна да ми натежава ,особено разхода! ?ма 2 оснвни скутера на които съм се спрял Т-мах и Силвър Уинг.
Брат ми имаше Т-мах и затова се бях спрял порво на него,но цените на инжекционите са доста високи акък и винаги съм карал Хонди и затова реших да подосаждам и на теб,понеже навсякаде из форумите сочат към теб. Като разгледах подробно форума виждам защо!!!
Та въпроса ми е (дилемата на циганката:)) ) при каране 130-140 извън градско и без юркане в града ще остане ли разхода заветните 5-5.5/100?? ? имали смисъл от спортен вариатор. Подръжката не ме притеснява понеже до сега поддържам ЦБР
Благодаря предварително!
#15
21 май 2012 - 14:54
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#16
27 юни 2012 - 15:58
Скутера ще ми трябва за дълаг път а в града ще си карам Маджестито...Така , че предпочитам да е 600. Но каква е разликата м-у тези до 2004 и тези след тази година до новата му визия....
Благодаря предварително :)
#17
28 юни 2012 - 12:13
Ако решиш да дигаш облегалката,мога да ти направя чертеж за планките или да ти подаря направо моите,тъй като вече не ги ползвам.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#18
28 юни 2012 - 19:46
Вечерта ходих да гледам една друга....Беше по стегната, като че ли, но при завой нещо ме увличаше..Питах собственика и той ми каза , че това били някакви лагери, които са за смяна и се намират под кормилото!?! 80 лева били..Не била удряна и т.н. Тази тръгваше по рано и по рязко може да бе регулирана на 1900-2000 об. Така по ми допада...Ако си взема такава ще я пипна по този начин...
Относно седалката...питах те защото когато вдигна и наникна в "търбуха" отдолу се виждат двата болта под седалката и предположих, че може да се регулира по някакъв начин....Но и двамата собстевинци явно не бяха ръчкали там! Благодаря за чертежа! Нека стигна до там да съм притежател на такава машинка и тогава ще се възползвам от помоща ти за седалката.
Никилираните детайли много ми харесват и смятам, че импонират на заглавието на максито :drool
Чуда се дали да не изчакам малко и да по събера повече парички и другата година да си взема някоя читава, че тези които гледах до сега бяха пълни с дребни и досадни забележки.../а и кое знае какви други имат в двигатела /
От друга страна нямам търпение да яхна една такава и да отпраша към морето :))y :scooter
Завиждам ти , че имаш Silver Wing.... :up Май много хора я пренебрегват пред Бъргмана 650...., но смятам незаслужено....Като изключим глезотийките на "Дръгмана" Хондата ми се струва по класическа и здрава... :up
Когато си взема ще се похваля.... :)
#19
28 юни 2012 - 22:34
#20
10 юли 2012 - 15:54
http://www.motoua.ne...silverwing.html
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd