96
#1021
25 декември 2020 - 14:42
Момчета я дайте малко акъл. Бях в чужбина 2 месеца и половина. Онзи ден се прибрах и исках да го запаля, давам на контакт светва V лампата за ремъка, но бензиновата помпа изобщо не се чу нито светна лампата FI за инжекциона. Прегледах бушони, акумулатора съм го взел от зарядното и ток има достатъчно, стартера върти, но без да се чуе помпата да подкачи няма палене. Мерих датчика на степенката в прибрано състояние е 0 ома в долно е около 70-80 ома. Мерих и прекъсвача на дясната дръжка и там всичко е наред. ? като цяло съм зациклил от къде може да е проблема.
#1023
26 декември 2020 - 11:03
От голямото червено копче до масура.
Мяза ми на натиснато...
Мяза ми на натиснато...
#1024
30 декември 2020 - 06:54
С помощта на Тони стигнах до проблема. При подаване на контакт нямаше никаква реакция от имобилайзера, бензиновата помпа и инжекциона. Прегледах всичко каквото се сетих, пачи крак - работи, стоп двигател бутон - работи, бушони - здрави, захранване на всички групи бушони от основното реле - налично. Какъв беше проблема.Бушон с означение на ел.схемата "Е" подава напрежение на реле "стоп двигател" (гаси мотора след като бъде активиран пачия крак, бутон стоп двигател или просто се завърти ключа.) това реле след като бъде активно подава напрежение на ECU, което пък захранва имобилайзера. Същото това реле подава напрежение на релето отговарящо за бензиновата помпа и нивомера за гориво. Моят проблем се изразява ше в лош контакт на краката на релето. Проблем е, че се разглобява цялата предница,за да имам достъп до тия 2 релета. Дано съм полезен с тази информация.
#1025
18 януари 2021 - 18:45
Купувам слюда за силвър от 2001 до 2007 год. Ако някой може да предложи да даде номер на лс.
#1026
24 март 2021 - 08:00
Здравейте. Мисля да си сменя ремък на моя силвър 400 2006 година. Не знам кога е сме ян последно, уж има още хляб в него, ма искам да съм сигурен. Та... какъв ремък да закупя и от къде? Поздрави
#1027
24 март 2021 - 08:01
А и за феродото на съединителя, колко трябва да е в мм?
#1028
25 март 2021 - 12:31
Ремък ако не държиш на точните размери може да вземеш дайко. Ако искаш са е оригинален тогава само митсубоши.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#1029
26 март 2021 - 07:14
Добре, митсубоши ще е. А за феродото на съединителя, колко трябва да е? В момента мисля, че е 3мм.
#1030
26 март 2021 - 07:46
1мм е минимума на феродото.
Максимума на камбаната е 160.5мм
Максимума на камбаната е 160.5мм
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#1031
26 март 2021 - 14:43
Много благодаря. Поздрави
#1032
07 април 2021 - 23:27
Здравейте колеги аз съм нов в саита искам да попитам дали на някои му се е случвало като смени гърнето да спре да втрви мотора моят е silver wing 400 2007г с ланда сонда като смених гърнрто и скутера спря да върви, с га до дупка 50км. Благодаря ви предварително.
#1033
24 май 2021 - 09:34
Пичове пак проблем с мотора и паленето. При даване на контакт тотално отказа да светят лампите, светва само лампата за ръмъка. Нито FI лампата, ното HISS лампата светват. Бензиновата помпа не реагира. Релето на бензиновата помпа се командва от ECU-то. Онзи ден сутринта исках да го запаля и да пътувам на някъде, но при подаване на контакт FI и HISS лампите премигваха много бързо. След този опит вече никакви надежди за палене. Възможно ли е да е думнало ECU-то? ?ма ли при кой да го закарам да го оправи?
#1034
24 май 2021 - 10:25
Какво открих до тук. Тръгваме от акумулатора с 12+ минаваме през предпазител 15А след това имаме 2 прекъсвача. Единият прекъсвач е пачия крак функциониращ, а другия е сензора за наколон също функциониращ. Следва реле за стоп двигател прекъсвано от тези два прекъсвача. От това реле се подава + на намотката на релето на помпата, но другият край на намотката влиза в в ECU-то на конектор А на 6ти пин и вече си мисля, че ми е заминало екуто.
#1035
26 май 2021 - 11:47
Някой случайно да има за 400цц версията сервизното, защото има значителна разлика в ел. схемите между 400 и 600. На 600 диагностичната букса на схемата е с 2 кабела при мен е с 4. ЕКУ при мен е с 2 букси по 32 пина някъде, а в сервизното на 600цц го дават 2 букси по 22 пина, а има и разлика в позицията на кабелите на буксите при мен и това на схемата, която имам.
#1036
30 май 2021 - 10:18
Здравейте.Въпросът ми е може ли на SW 400cc 2012г да се сложи двигател на SW600cc 2013г.Трябва ли да се сменя компа и ел.инсталацията.
#1037
01 юни 2021 - 08:59
Правили сме обратното на 600 сме слагали 400 двигател но преди 2007 и двата бяха без ламбда. След 2007 би трябвало и двата да са с ламбда и също не би трябвало да има проблем
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#1038
02 юни 2021 - 16:05
Здр.600сс е с удар отпред и пластмасите са тотал щета а двигателя е на реални 12000км.Мисля,че не е рентабилно да го правя по добре 400сс за около 4500 лв и да си прехвърля на него двигателя и евентуално компа и някой други джаджи.
#1039
07 юни 2021 - 12:10
Пичове пак проблем с мотора и паленето. При даване на контакт тотално отказа да светят лампите, светва само лампата за ръмъка. Нито FI лампата, ното HISS лампата светват. Бензиновата помпа не реагира. Релето на бензиновата помпа се командва от ECU-то. Онзи ден сутринта исках да го запаля и да пътувам на някъде, но при подаване на контакт FI и HISS лампите премигваха много бързо. След този опит вече никакви надежди за палене. Възможно ли е да е думнало ECU-то? ?ма ли при кой да го закарам да го оправи?
#1040
23 юли 2021 - 10:38
Здравейте колеги,
Не знам дали е дошло време за смяна на малко "по-тегавите" консумативи, но тъй като не съм ги сменял от както моя SW 600 е при мен, мисля да го направя ънблок
Мисля да сменя ремък, вариаторни ролки и ще видя в какво състояние е феродото на съединителя, че леко свири при тръгване.
Въпроса ми е - от къде ще ми препоръчате да си поръчам частите и също така, дали може да ъпдейтнете снимките на първия пост, че линковете изглежда са заминали, а те са безценна насока за първа смяна?
Много благодаря предварително!
Не знам дали е дошло време за смяна на малко "по-тегавите" консумативи, но тъй като не съм ги сменял от както моя SW 600 е при мен, мисля да го направя ънблок
Мисля да сменя ремък, вариаторни ролки и ще видя в какво състояние е феродото на съединителя, че леко свири при тръгване.
Въпроса ми е - от къде ще ми препоръчате да си поръчам частите и също така, дали може да ъпдейтнете снимките на първия пост, че линковете изглежда са заминали, а те са безценна насока за първа смяна?
Много благодаря предварително!