#361
19 ноември 2015 - 11:04

#362
22 ноември 2015 - 18:19
Относно размера, аз лично не бих експериментирал. В UK форума на Силвър Уинг разни чичковци, които не ги слушат главите, слагаха автомобилни гуми за задни, защото излизало по-изгодно....



Препоръчвам ти ако ще сменяш гума, да го направиш пролетта. Едно, че ще е с пресен ДОТ, второ, че няма да студува цяла зима без да се кара. Аз лично съм за предна и смятам, живот и здраве, да обуя машината някъде към март месец.
2020 KTM EXC 300
#363
24 ноември 2015 - 01:06


#364
11 януари 2016 - 18:46

#365
05 февруари 2016 - 21:43
#366
10 февруари 2016 - 11:20
#367
10 февруари 2016 - 13:40
#368
10 март 2016 - 01:40
#369
10 март 2016 - 02:56
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#370
10 март 2016 - 08:29
#371
10 март 2016 - 08:36
#372
11 март 2016 - 01:13
#373
11 март 2016 - 15:18
#374
11 март 2016 - 15:41
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#375
11 март 2016 - 16:00

#376
12 март 2016 - 12:06
1. ?ма ли съществени разлики м/у 400 и 600 - имайки предвид, че слизам от 250 ?
?мам предивд в усещането за вървеж, и най-вече стойката ( мястото за краката ), че всички мотори са ми някак неудобни ( 187см /100кг съм ). Освен турист/ендуро - може би cbf 600 е другият ми избор, но свикнах с комфорта на скутера като багажно място, липсата на вятър и тн.
Всеки път като покарам "гол" мотор и този вятър ме побърква - но иначе вървенето и ръчните скорости + стойакта на мотора с обкрачване ми харесват и ми създават по-добро усещане за контрол.
2.При burgman 400 чета, че бил по-кофти като двигател ( нещо износвал колянов вал - скапани лагери фабрично и тн..ама той е 1 цилиндър там ) дали при hondа има подбна схема?
3. Поддръжката на 400 спрямо 600 ?
Чисто визуално таблото на 400 ми допада повече ( или на 600 след 2012 с 2 та кръгли уреда, като на jazz-а )
?зобшо приемам всякакви препоръки!
Знам, че burgman-а не е на почит в тази тема, но и той ми влиза в полезрението ( въпреки, че пак ме дразни това дигиталното табло, а по-новите ги няма на пазара още

Благодря предварително за мненията.
Поздрави
#377
13 март 2016 - 22:45
За мен основен, ако не и единствен недостатък на Силвъра си остават малките гуми и от там твърдото возене по неравности. Ако го бяха конструирали с 14-15 цолови капли, щеше да бъде незаменим

2020 KTM EXC 300
#378
14 март 2016 - 12:14

#379
15 март 2016 - 21:59
От около месец обмислям покупката на скутер honda silver wing. Готов съм да инвестирам около 3000 лева. Дайте съвет какъв обем двигател да си взема 400 или 600. Нямам опит в карането на Макси скутери. Днеска пробвах един екземпляр 400. Хареса ми вдигнах 80 мисля без даже да усетя но повече не посмях да дам газ понеже днеска е доста хладно а и ме хвана шубе все пак карам чужд мотор а и нямам опит.
Мотора имам желание да го ползвам главно за обикаляне из страната със приятелката естествено.
400см2 имат ли достатъчно хала да изпреварят автомобил движещ се с 100 км в час по-баир на горе? принципно не съм фен на високите скорости.
Другия въпрос ми е реалния разход на гориво какъв е при скорост 120-130 км за 400 и 600 и в градски условия при нормално каране 50-60-70км в час какъв разход дават.
#380
15 март 2016 - 22:18