•         

Всичко за HONDA SILVERWING 400/600 SW-T

Silver Wing 400

#401 vikpan

vikpan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5

18 март 2016 - 10:51

Привет, приятели!  От днес вече горд собственик на Honda SW-T400 2010:)
?мам проблем със механизма за затваряне на седалката (чест проблем, четейки по форумите)  и не мога да я затворя или заключа.  Някой с опит по темата?  Предварително благодаря!
  • 0

scooterhouse.net

#402 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1496

18 март 2016 - 16:03

Все пак е мотор за асвалтови пътища защо търсиш твърдост на тези амортисьори. В инструкцията са дадени минималните размери на пружините. Ако търсиш твърдост играй с количеството масло. Прочети началото на темата там има снимков материал и доста добре е обяснено.
  • 0

#403 veso-o

veso-o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 122

18 март 2016 - 19:26

За амортизаторите...Аз експериментирах.? съм доволен!Преди време приятел прочете какви ги вършат братушките и решихме да го направим и ние.Вече бях прочел обяснението на колегата Тодоров,бях обърнал пружините с по-гостите витки отгоре,бях напълнил коловете до 8см преди горния ръб.Въпреки тези неща на мен ми беше мека предницата/115кг съм,карам бързичко и се возим двама.Та,намерихме пружини/големите,че има и по-малки/от клапани на Лада/Жигула,чичо стругар престърга дистанционни шайби/значи шайбата има три диаметъра,повече е като втулка,от едната страна влиза Хондовата пружина,срещу нея Ладовата,а по средата остава около 1мм с външния диаметър на двете,те са еднакви по външен диаметър./и сглобихме.Малко е зор е завиването на гайката на кола/братушките препоръчват двама/но не е драма и за сам.Значи сега предницата е доволно твърда,усещаш голяма част от малките дупки,няма проблем в големите и е супер за скоростни завой!Мое мнение!
  • 0

#404 vladko33

vladko33

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 230

18 март 2016 - 21:27

 

Все пак е мотор за асвалтови пътища защо търсиш твърдост на тези амортисьори. В инструкцията са дадени минималните размери на пружините. Ако търсиш твърдост играй с количеството масло. Прочети началото на темата там има снимков материал и доста добре е обяснено.

Бях пробвал с маслото - не си е работа. Стана прекалено твърд и с прекалено къс ход. ?стината явно е в прогресивни пружини, но поне за момента за мен не оправдават инвестицията.... предпочитам да дам тия пари за някоя глупост по другото двуколесно, което си ми е основното хоби :)
  • 0
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300

#405 Пламен Атанасов

Пламен Атанасов

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1

20 март 2016 - 13:42

Тони кажи как да натегна ръчната
  • 0

#406 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4159

20 март 2016 - 18:05

Развиваш контра гайката навиваш половин оборот оста и проверяваш.Ако е нужно навиваш още.Нещо ясно?
  • 0
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#407 veso-o

veso-o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 122

21 март 2016 - 08:27

За коя ръчка става въпрос?
  • 0

#408 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4159

21 март 2016 - 10:02

Ако искаш да ти направя няколко снимки да ти стане по ясно?
  • 0
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#409 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1496

21 март 2016 - 13:54

http://www.lingshond...xx&block_05=hmc
  • 0

#410 veso-o

veso-o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 122

21 март 2016 - 13:55

?звинете!Прочетох "РЪЧКА"...
  • 0

#411 Tyanko

Tyanko

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

21 март 2016 - 18:49

Темата все пак се пораздвижи, следя я с интерес. Като стана дума за изминатити "реалани" км.... има ли начаин да се провери това?
@ на марката автомобил на които съм фен знам как да проверя - имам диагнистичен софтуер и там "лъсват" бая неща.
Та има ли нещо подбно при hondа скутерите, букса .. софтуер?
  • 0

#412 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

21 март 2016 - 21:00

За съжаление не
  • 0

#413 Juan

Juan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1

23 март 2016 - 08:36

Колеги кажете от къде в Пловдив да си купя ремък и ролки за мойто Силвърче 600.
  • 0

#414 vladko33

vladko33

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 230

29 март 2016 - 20:06

 

Прав си !!
Така като гледам и при мен ще падне пилене щото маи феродото излиза извън камбаната с около 0.5 от милиметъра а и най вероятон ще излезе и друго ...

Както ти написах и на ЛС, ремък можеш да купиш от Евро07. Цената към краен клиент в момента е 173 лева за Дайко.

Днес смених предната гума и си поиграх с окачването - направих масления стълб 9 сантиметра от ръба и подложих по 3 броя шайби между втулката и пружината, което ще рече около сантиметър и малко. Резултата ми се стори задоволителен и предницата стои малко по -надигната и потъва по-малко, като в същото време обира неравностите . Възможно е чувството да е засилено и от новата мека гума, но определено така ми харесва повече.

?мам и един въпрос. Преди да сложа новия ремък, ми се иска леко да загладя улеите по предния конус . Как става операцията ? На струг ? ?ли по-добре да не пипам за да не му променя отстоянията спрямо ремъка ?
  • 0
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300

#415 veso-o

veso-o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 122

04 април 2016 - 21:43

Здравейте!?ма ли разлика в лагерите/като размер и модел/ на тройника/вилката/ на Honda Silver Wing 2003 и модел 2006 да речем?Откъде да купя в България?Благодаря предварително!
  • 0

#416 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4159

05 април 2016 - 09:54

Няма рзлика.Търси ги по размери.Някъде напред ги ?ма.Ако не ги намериш ми пиши да ги погледна.
  • 0
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#417 veso-o

veso-o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 122

05 април 2016 - 12:17

OK!Благодаря!
  • 0

#418 Tyanko

Tyanko

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

05 април 2016 - 14:06

Здравейте, днес гледах един силвър 600 - 2004та.
Нормално ли е да изпуши след палене ( не беше пален - нямаше и акумулатор и човека му даде ток от колата си) - запали веднга и стабилно, но като че ли пропушваше леко в началото. Оставихме го да работи 5 мин и вече не се виждаше нищо от ауспуха. Продавачът ме уверяваше, че е пара ( действително мотора беше в подземен гараж с много влага ).Но аз съм сигурен, че газовете в начлаото поне имаха и лек цвят.
?наче мотора е с нова боя ( прилично направена) според човека е заради лош търговки вид от ?талия -  ви собственик, на 58 000 км. Бил зажулен , но не падано, и така никой нямало да го взмее, в което има резон.
Увери ме, че няма лепено, китвано и тн.
На външен вид изглеждаше добре, Слюдата му беше givi и по-висока, което ми хареса.

Това , което ми направи впечтление обаче, беше че задата спирачка задъжаше леко, и беше труден за бутане. При подаване на газ не глъхнеше, не тресеше. Не съм го форсирал много обаче.
Ремъка се чуваше при връщане на газта, като леко свистене - възможно е да не е сменян никога.

В общи линиии това е. Според вас колко ще излезе да се ревизират спирачките, да се смени ремъка ( и ролки ако трябва .. незнам и съединител..)
Като цяло това пропушване малко ме притесни. Джаза ми беше на 48 000. ? след седене цяла зима, при запалване не излизаше нищо от ауспуха.
Другото, което ме разочарова е, че ако не махна облеглаката, и silver-а ми е тъесен ма*ка му стара! :)
За съжаление не можах да го покарам, защото нямаше номера...

Какво е вашето мнение?
  • 0

#419 vddbg

vddbg

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 529

05 април 2016 - 18:16

 

Здравейте, днес гледах един силвър 600 - 2004та.
Нормално ли е да изпуши след палене ( не беше пален - нямаше и акумулатор и човека му даде ток от колата си) - запали веднга и стабилно, но като че ли пропушваше леко в началото. Оставихме го да работи 5 мин и вече не се виждаше нищо от ауспуха. Продавачът ме уверяваше, че е пара ( действително мотора беше в подземен гараж с много влага ).Но аз съм сигурен, че газовете в начлаото поне имаха и лек цвят.
?наче мотора е с нова боя ( прилично направена) според човека е заради лош търговки вид от ?талия -  ви собственик, на 58 000 км. Бил зажулен , но не падано, и така никой нямало да го взмее, в което има резон.
Увери ме, че няма лепено, китвано и тн.
На външен вид изглеждаше добре, Слюдата му беше givi и по-висока, което ми хареса.

Това , което ми направи впечтление обаче, беше че задата спирачка задъжаше леко, и беше труден за бутане. При подаване на газ не глъхнеше, не тресеше. Не съм го форсирал много обаче.
Ремъка се чуваше при връщане на газта, като леко свистене - възможно е да не е сменян никога.

В общи линиии това е. Според вас колко ще излезе да се ревизират спирачките, да се смени ремъка ( и ролки ако трябва .. незнам и съединител..)
Като цяло това пропушване малко ме притесни. Джаза ми беше на 48 000. ? след седене цяла зима, при запалване не излизаше нищо от ауспуха.
Другото, което ме разочарова е, че ако не махна облеглаката, и silver-а ми е тъесен ма*ка му стара! :)
За съжаление не можах да го покарам, защото нямаше номера...

Какво е вашето мнение?
Пушенето идва защото гори масло - най лесно се разбира  като не е пален и на студено - щом е имал синьо-сив отенак е масло не е пара !!!
Може да е от всичко - заминали гумички на клапаните - най лекия вариант е това - другото вече го знаеш сегменти, цилиндър, бутало ...
  • 0

#420 Kukera

Kukera

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2

10 април 2016 - 13:44

Здравейте колеги!!! ?мам нужда от малко информация за моя силвър, какво има ЗАД водната помпа гарнитура или семеринг защото днес забелязах че от там някъде ми омаслява
  • 0