#401
18 март 2016 - 10:51
?мам проблем със механизма за затваряне на седалката (чест проблем, четейки по форумите) и не мога да я затворя или заключа. Някой с опит по темата? Предварително благодаря!

#402
18 март 2016 - 16:03
#403
18 март 2016 - 19:26
#404
18 март 2016 - 21:27
Бях пробвал с маслото - не си е работа. Стана прекалено твърд и с прекалено къс ход. ?стината явно е в прогресивни пружини, но поне за момента за мен не оправдават инвестицията.... предпочитам да дам тия пари за някоя глупост по другото двуколесно, което си ми е основното хоби

2020 KTM EXC 300
#405
20 март 2016 - 13:42
#406
20 март 2016 - 18:05
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#407
21 март 2016 - 08:27
#408
21 март 2016 - 10:02
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#410
21 март 2016 - 13:55
#411
21 март 2016 - 18:49
@ на марката автомобил на които съм фен знам как да проверя - имам диагнистичен софтуер и там "лъсват" бая неща.
Та има ли нещо подбно при hondа скутерите, букса .. софтуер?
#412
21 март 2016 - 21:00
#413
23 март 2016 - 08:36
#414
29 март 2016 - 20:06
Така като гледам и при мен ще падне пилене щото маи феродото излиза извън камбаната с около 0.5 от милиметъра а и най вероятон ще излезе и друго ...
Както ти написах и на ЛС, ремък можеш да купиш от Евро07. Цената към краен клиент в момента е 173 лева за Дайко.
Днес смених предната гума и си поиграх с окачването - направих масления стълб 9 сантиметра от ръба и подложих по 3 броя шайби между втулката и пружината, което ще рече около сантиметър и малко. Резултата ми се стори задоволителен и предницата стои малко по -надигната и потъва по-малко, като в същото време обира неравностите . Възможно е чувството да е засилено и от новата мека гума, но определено така ми харесва повече.
?мам и един въпрос. Преди да сложа новия ремък, ми се иска леко да загладя улеите по предния конус . Как става операцията ? На струг ? ?ли по-добре да не пипам за да не му променя отстоянията спрямо ремъка ?
2020 KTM EXC 300
#415
04 април 2016 - 21:43
#416
05 април 2016 - 09:54
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#417
05 април 2016 - 12:17
#418
05 април 2016 - 14:06
Нормално ли е да изпуши след палене ( не беше пален - нямаше и акумулатор и човека му даде ток от колата си) - запали веднга и стабилно, но като че ли пропушваше леко в началото. Оставихме го да работи 5 мин и вече не се виждаше нищо от ауспуха. Продавачът ме уверяваше, че е пара ( действително мотора беше в подземен гараж с много влага ).Но аз съм сигурен, че газовете в начлаото поне имаха и лек цвят.
?наче мотора е с нова боя ( прилично направена) според човека е заради лош търговки вид от ?талия - ви собственик, на 58 000 км. Бил зажулен , но не падано, и така никой нямало да го взмее, в което има резон.
Увери ме, че няма лепено, китвано и тн.
На външен вид изглеждаше добре, Слюдата му беше givi и по-висока, което ми хареса.
Това , което ми направи впечтление обаче, беше че задата спирачка задъжаше леко, и беше труден за бутане. При подаване на газ не глъхнеше, не тресеше. Не съм го форсирал много обаче.
Ремъка се чуваше при връщане на газта, като леко свистене - възможно е да не е сменян никога.
В общи линиии това е. Според вас колко ще излезе да се ревизират спирачките, да се смени ремъка ( и ролки ако трябва .. незнам и съединител..)
Като цяло това пропушване малко ме притесни. Джаза ми беше на 48 000. ? след седене цяла зима, при запалване не излизаше нищо от ауспуха.
Другото, което ме разочарова е, че ако не махна облеглаката, и silver-а ми е тъесен ма*ка му стара!

За съжаление не можах да го покарам, защото нямаше номера...
Какво е вашето мнение?
#419
05 април 2016 - 18:16
Нормално ли е да изпуши след палене ( не беше пален - нямаше и акумулатор и човека му даде ток от колата си) - запали веднга и стабилно, но като че ли пропушваше леко в началото. Оставихме го да работи 5 мин и вече не се виждаше нищо от ауспуха. Продавачът ме уверяваше, че е пара ( действително мотора беше в подземен гараж с много влага ).Но аз съм сигурен, че газовете в начлаото поне имаха и лек цвят.
?наче мотора е с нова боя ( прилично направена) според човека е заради лош търговки вид от ?талия - ви собственик, на 58 000 км. Бил зажулен , но не падано, и така никой нямало да го взмее, в което има резон.
Увери ме, че няма лепено, китвано и тн.
На външен вид изглеждаше добре, Слюдата му беше givi и по-висока, което ми хареса.
Това , което ми направи впечтление обаче, беше че задата спирачка задъжаше леко, и беше труден за бутане. При подаване на газ не глъхнеше, не тресеше. Не съм го форсирал много обаче.
Ремъка се чуваше при връщане на газта, като леко свистене - възможно е да не е сменян никога.
В общи линиии това е. Според вас колко ще излезе да се ревизират спирачките, да се смени ремъка ( и ролки ако трябва .. незнам и съединител..)
Като цяло това пропушване малко ме притесни. Джаза ми беше на 48 000. ? след седене цяла зима, при запалване не излизаше нищо от ауспуха.
Другото, което ме разочарова е, че ако не махна облеглаката, и silver-а ми е тъесен ма*ка му стара!

За съжаление не можах да го покарам, защото нямаше номера...
Какво е вашето мнение?
Може да е от всичко - заминали гумички на клапаните - най лекия вариант е това - другото вече го знаеш сегменти, цилиндър, бутало ...
#420
10 април 2016 - 13:44