
#462
01 юли 2016 - 10:44
Здравейте колеги ,трябва ми книжка за Silver Wing 400 !? Някой има ли да я сподели с мен ?
може и на мейла да ми я пратите : b.ivanow@gmail.com
Благодаря
може и на мейла да ми я пратите : b.ivanow@gmail.com
Благодаря
#463
01 юли 2016 - 11:12
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#465
01 юли 2016 - 16:37
Няма за какво.

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#466
04 юли 2016 - 18:22
Здравейте!Някой сменял ли е уплътнителните гумички на спирачните помпи или спирачните цилиндърчета?Откъде могат да се закупят/гумичките/и въобще продават ли се като резервна част?
#467
07 юли 2016 - 14:11
Здравейте колеги ! Какво масло да си взема за смяна на Honda Silver Wing 400 ? Също така и маслен и въздушен филтър ! Предлагат ми някакъв филтър Hiflo < незнам читави ли са тия ?
#468
07 юли 2016 - 14:15
Здравейте колеги ! Какво масло да си взема за смяна на Honda Silver Wing 400 ? Също така и маслен и въздушен филтър ! Предлагат ми някакъв филтър Hiflo ,но незнам читави ли са тия ?
#469
07 юли 2016 - 19:05
Читави са, ама що да вземаш Хифло като в хонда за 15 или 17 лева беше вземаш оригинален хонда, Хофло колко да е по евтин?може и да е по скъп
също така и за маслото, в Хонда литъра е 16 лева, кво му плащаш и е JASO MB а такъв стандар почти никои не предлага, не че с другото ще му стане нещо но темата е дълга за обяснение, разисквали сме я. Така че тез неща от Бултрако с чиста съвест, въздушния го вземаи къвто намериш че в бултрако е скъп.

#470
07 юли 2016 - 20:12
Баш така си е
#471
08 юли 2016 - 14:15
Читави са, ама що да вземаш Хифло като в хонда за 15 или 17 лева беше вземаш оригинален хонда, Хофло колко да е по евтин?може и да е по скъп
също така и за маслото, в Хонда литъра е 16 лева, кво му плащаш и е JASO MB а такъв стандар почти никои не предлага, не че с другото ще му стане нещо но темата е дълга за обяснение, разисквали сме я. Така че тез неща от Бултрако с чиста съвест, въздушния го вземаи къвто намериш че в бултрако е скъп.

Колега в Бултрако първо се обадих и там ми казаха 30 лв. за литър масло , а пък за масления искат 25 лв. , така че незнам къде си ги видял тези цени дето ми ги казваш ?!
#472
08 юли 2016 - 23:56
Aко не се лъжа на 400 филтъра е като на SH300, a именно 15410-MFJ-D01. Преди 2-3 седмици взех филтър + 2л масло 10w30 mb за общо 50лв. Така че най-добре отиди направо в магазина на Ботевградско и си ги купи нещата. Тия на телефоните хвърлят боб. А в магазина дори се пазариха с мен, че скутера нямал маслен филтър, та си доказвахме по В?Н номер.
[url="https://www.carspending.com/bg/vehicle/6286-honda-sh-300i"]
[/url]

#473
09 юли 2016 - 21:51
Хифло са хубави филтри. На другия мотор, само този сезон съм изразходил 6-7 такива и нямам никакви оплаквания. Във всяка кутийка има уплътнителна гумичка, както и рекламна лепенка на марката, за разлика от Шампиона, които нямат нищо допълнително, а и дори по каталог не покриват нормите за мотора ми. Дали ще вземеш Хифлото за 15 или ОЕМ за 25, разликата ще ти е само 10-те лева.
Сега няколко въпросчета и от мен. Най-накрая поопознах Силвъра на малко по-дълги разстояния и някои неща не ми допаднаха напълно. За 8 дни, 7 държави и 2800 километра, ме предаде само скапаната задна Хайденау, която се сцепи като диня по средата и имаше риск някъде да гръмне, та я смених попътно с единствената налична в Черна Гора- Сава С28 DiamondS ... Та... не ми допаднаха оборотите, които мотора поддържа при по-висока скорост- 120 по километраж съм към 6000.... съответно, натоварен с куфар, 20-тина кила под седалката, още толкова на задната седалка и две огромни дисаги, които правеха "композицията " широка около 150см, разхода отиде над очакваното от мен. Мислех да си монтирам сток вариатора преди тръгването и да махна Костата, но се отказах. Сега съм решил да си правя втори комплект "скорости" от стоковия вариатор именно за такива пътувания. Колко тежки са най-тежките предлагани ролки и колко мека най-меката пружина ? Ролки ще си поръчам, то я ясно. ?мам нова стокова пружина, която мисля да уморя за няколко седмици стисната на менгемето. Целта ми е да докарам около 4500-5000 оборота при 110-130км/ч. Дали е постижимо ?
Преди трипа сменяйки накладките отпред и отзад с изненада установих, че предните задържат. Всички възможни причини бяха елиминирани- буталцата са лъскави, движат се с лекота на ръка и пулсират леко, накладките напаснати така, че лекия ръб на диска да не ги подвежда на криво....в крайна сметка тръгнах с нормално работеща комбинирана спирачка и предна (двете големи бутала) , която леко задържа при натискане и след това трябва да се ритне апарата за да не грее диска. Всичко ме навежда на мисълта, че маркуча , по някаква необяснима за мен причина, се е раздул и при натискане пружинира и не позволява течността да върне добре буталцата . Някой сменял ли е маркуч именно заради нещо подобно ?
Сега няколко въпросчета и от мен. Най-накрая поопознах Силвъра на малко по-дълги разстояния и някои неща не ми допаднаха напълно. За 8 дни, 7 държави и 2800 километра, ме предаде само скапаната задна Хайденау, която се сцепи като диня по средата и имаше риск някъде да гръмне, та я смених попътно с единствената налична в Черна Гора- Сава С28 DiamondS ... Та... не ми допаднаха оборотите, които мотора поддържа при по-висока скорост- 120 по километраж съм към 6000.... съответно, натоварен с куфар, 20-тина кила под седалката, още толкова на задната седалка и две огромни дисаги, които правеха "композицията " широка около 150см, разхода отиде над очакваното от мен. Мислех да си монтирам сток вариатора преди тръгването и да махна Костата, но се отказах. Сега съм решил да си правя втори комплект "скорости" от стоковия вариатор именно за такива пътувания. Колко тежки са най-тежките предлагани ролки и колко мека най-меката пружина ? Ролки ще си поръчам, то я ясно. ?мам нова стокова пружина, която мисля да уморя за няколко седмици стисната на менгемето. Целта ми е да докарам около 4500-5000 оборота при 110-130км/ч. Дали е постижимо ?
Преди трипа сменяйки накладките отпред и отзад с изненада установих, че предните задържат. Всички възможни причини бяха елиминирани- буталцата са лъскави, движат се с лекота на ръка и пулсират леко, накладките напаснати така, че лекия ръб на диска да не ги подвежда на криво....в крайна сметка тръгнах с нормално работеща комбинирана спирачка и предна (двете големи бутала) , която леко задържа при натискане и след това трябва да се ритне апарата за да не грее диска. Всичко ме навежда на мисълта, че маркуча , по някаква необяснима за мен причина, се е раздул и при натискане пружинира и не позволява течността да върне добре буталцата . Някой сменял ли е маркуч именно заради нещо подобно ?
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#474
09 юли 2016 - 22:02
Най-тежките ролки предлагани в нет-а,които аз съм срещал са 28грама.Може и да има други,но аз лично не съм срещал....Карам отскоро с EVО 2 на Коста и това,което ти показва с толкоз багаж е напълно нормално,поне според мен.За 150км ми е изгорил 7литра,като не съм вдигал повече от 85-90.Преди бях с ролки на Пули и при такава скорост /90/разхода беше същия...
#475
10 юли 2016 - 11:46
?мал съм такъв маркуч но на колата точно там където е щампата се задръства и пуска само в едната посока тъй като налягането тогава е по голямо. Свали маркуча и го надуй с уста и ще си проличи. А защо сменяш толкова често въздушните филтри по принцип едно 10 000 км трябва да изкара единият.
#476
10 юли 2016 - 12:36
Благодаря за идеята. Ще разглобя и почистя в най-скоро време. До някъде аз съм си виновен, тъй като не съм сменял спирачната течност никога. Сега я смених, но може би мизериите вътре са си останали. Филтрите ги сменям на 10-14 мото часа ендуро каране на другия ми мотор, не на Силвъра.
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#477
11 юли 2016 - 12:42
Колега в Бултрако първо се обадих и там ми казаха 30 лв. за литър масло , а пък за масления искат 25 лв. , така че незнам къде си ги видял тези цени дето ми ги казваш ?!
https://m.facebook.c...6&id=1438313388
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#478
11 юли 2016 - 20:33
Здравейте!Търся задна джанта за Силвър 600/13цола/.Става ли от друга Хонда и ако,каква?Някой изправял ли е и къде?Благодаря!
#480
12 юли 2016 - 20:27
Благодаря,колега!