?мам една малка хонда SFX 50,взех я за разходки до града,е да ама проклетото чудо не пали понякога.По-точно не пали когато приятелката ми се опитва да го пали,върти стартера,припуква понякога и дотам...Аз ако го ритна на манивелата-пали веднага...Пипано е CDI-контролера,опитвал се е някой да му маха ограничителя,в резултат на което е залепен обратно със силикон а от буксата с кабелите дето влизат в него е отрязан синия кабел и е свързан с червения,за да работи,ако го откача този кабел-абсурд да запали-няма искра тогава...Проверил съм вакуум кранчето,карбуратора е чист,нова свещ му слоюжих,карбуратора е регулиран добре.Понякога обаче явно не пали,или поне не лесно,по думи на приятелката ми проблема се проявава след каране десетина километра и няколко часа или цял ден престой...Не знам вече какво да го правя...Аз пипна ли го-пали,днес стопила акумулатора и не могла да го запали,от какво може да не пали понякога??? Не мога още да уцеля момент да съм там когато го направи и да видя поне има ли искра или не... Стартера може ли да е виновен-изглежда ми наред,но възможно ли е ако консумира много ток да няма ток за свещта тогава? Не мога да я науча да го пали с манивелата и това е... Ако купя нов акумулатор и стартер дали ще е по-добре,колко сегмента има това чудо?Да ги сменя профилактично,макар,че е на 10 000км и не би трябвало да е от тях.За две седмици ми побеля главата от тая хондичка... А да тръгвам да сменям части профилактично,докато изчезне проблема не ми се ще...


Honda SFX 50-понякога не пали!!!
, мар 15 2012 00:32
#1
15 март 2012 - 00:32

#2
15 март 2012 - 16:29
Щом припалва, кажи й другия път като върти стартера да подаде малко газ (до половината), трябва да запали нямам как.
#3
15 март 2012 - 20:41
От написанато разбирам че на манивела пали, а на стартер не иска.Търси проблема в стартера.
#4
15 март 2012 - 22:02
?мам една малка хонда SFX 50,взех я за разходки до града,е да ама проклетото чудо не пали понякога.По-точно не пали когато приятелката ми се опитва да го пали,върти стартера,припуква понякога и дотам...Аз ако го ритна на манивелата-пали веднага...Пипано е CDI-контролера,опитвал се е някой да му маха ограничителя,в резултат на което е залепен обратно със силикон а от буксата с кабелите дето влизат в него е отрязан синия кабел и е свързан с червения,за да работи,ако го откача този кабел-абсурд да запали-няма искра тогава...Проверил съм вакуум кранчето,карбуратора е чист,нова свещ му слоюжих,карбуратора е регулиран добре.Понякога обаче явно не пали,или поне не лесно,по думи на приятелката ми проблема се проявава след каране десетина километра и няколко часа или цял ден престой...Не знам вече какво да го правя...Аз пипна ли го-пали,днес стопила акумулатора и не могла да го запали,от какво може да не пали понякога??? Не мога още да уцеля момент да съм там когато го направи и да видя поне има ли искра или не... Стартера може ли да е виновен-изглежда ми наред,но възможно ли е ако консумира много ток да няма ток за свещта тогава? Не мога да я науча да го пали с манивелата и това е... Ако купя нов акумулатор и стартер дали ще е по-добре,колко сегмента има това чудо?Да ги сменя профилактично,макар,че е на 10 000км и не би трябвало да е от тях.За две седмици ми побеля главата от тая хондичка... А да тръгвам да сменям части профилактично,докато изчезне проблема не ми се ще...
#5
16 март 2012 - 00:12
Хахахаааа,виж как се научи да го пали с манивелата и проблема изчезна,като имам време,ще сменя акумулатора и стартера...Макар,че стартера си върти добре а акумулатора не се предава... Мерси за съветите,живи и здрави бъдете!!!
#6
16 март 2012 - 12:30
Хахахаааа,виж как се научи да го пали с манивелата и проблема изчезна,като имам време,ще сменя акумулатора и стартера...Макар,че стартера си върти добре а акумулатора не се предава... Мерси за съветите,живи и здрави бъдете!!!
#7
30 август 2013 - 21:12
Здравейте колеги и от мен аз имам подобен проблем само,че нещата са далеч по сериозни.Като оставя скутера поне 5 часа да не го
запаля и се налага са дърпам въздух от вакум тръбичката няколко пъти и после много време трябва да се рита на манивела
и едвам тогава пали с много високи обороти,при което задната гума върти докато се нормализират оборотите.Когато го
оставя поне 1 час без да го паля пак си пали със стартера.Моля ако някои има мнение по моя проблем да ми пише.
Благодаря Ви много!
запаля и се налага са дърпам въздух от вакум тръбичката няколко пъти и после много време трябва да се рита на манивела
и едвам тогава пали с много високи обороти,при което задната гума върти докато се нормализират оборотите.Когато го
оставя поне 1 час без да го паля пак си пали със стартера.Моля ако някои има мнение по моя проблем да ми пише.
Благодаря Ви много!
#8
06 януари 2015 - 19:38
може ли да ми пратиш снимка на акомулатора за handa sfx защото искам да си купя за моя!!
и ако можете да ми кажете как да махна прекасвача защото ме дразни..
след като набере и има още мощ влиза в прекъсвач.. нз защо..
има ли вероятност да е от 'ограничителите' (ако има такива изобщо)??
Помагайте
и ако можете да ми кажете как да махна прекасвача защото ме дразни..
след като набере и има още мощ влиза в прекъсвач.. нз защо..
има ли вероятност да е от 'ограничителите' (ако има такива изобщо)??
Помагайте