Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Купих си скутер. Имам нужда от съвети.Помогнете!!!

скутер съвет помощ начинаещ китаец 50цц

  • Please log in to reply
8 отговора на тази тема

#1 barzinski

barzinski

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 4 Мнения:
  • МестонахождениеБад Орб,Хесен,Германия

Публикувано 05 September 2012 - 09:29

Зрдавейте! Казвам се Ангел и от няколко години живея в Германия и преди два дни си поръчах скутер от един от водещите сайтове в интернет.Скутерът ми трябва за работа  и проблемът е в това че никога не съм се качвал на какъвто и да е мотор.Имам книжка Б и М и карам редовно.Ето и линк към друг сайт със същия скутер но с по добри снимки.http://www.neckerman...=homepage_first
А ето и техническите му данни:
Ниска консумация (2.85 л/100 км)
олекотeн
добро управление
Височина на седалката: 76 cm
Кормило височина: 100 см
Екологично 1-цилиндров, 4-тактов двигател Euro II стандарт
49 куб.см., 2.23 кВт при 7500 об / мин (намалени), 3 к.с.
Максимален въртящ момент: 2,10 Nm, 5500 об / мин.
Максимална скорост: 45 km / h
CDI запалване
Въздушно охлаждане
Безстепенна автоматична трансмисия
Електрически и кик стартер
10 инчови джанти стомана
Предна дискова спирачка, задната спирачка барабан
Тръбна стоманена рамка
За 2 души
Приблизителни размери: 1706 x 640 мм х 1091
Нето тегло: 80 кг
Максимално натоварване: 150 кг
Междуосие: 1220 mm
Гориво: Бензин безоловен 95

А сега започвам с въпросите:
Какво би се случило ако се претовари с около 30 кг, тъи като пише че е до 150 кг? (това може да се наложи по някога ако се качим двама,тъй като аз съм около 115-120 и жена ми е 55) Дали е фатално и какво може да му се случи?
Коя каска е по удобна и за скутери (отворен тип или интегрална) ?  
В какво се състои подръжката ?
Моторът е50цц, 4-тактов с възд.охлаждане и CDI запалване,Зимата трябва ли да се прави нещо по специално тъй като ще седи  винаги на улицата?

Оборотите пише че са му ограничени(респективно конските сили) какво може да се направи по въпроса?
Такива неща като колани за бъбреците,якета поло-яки  и др. трябват ли или за скутер са излишни?
Надявам се да не ви досаждам с глупави въпроси,но наистина нищо не разбирам от тези неща.Благодаря ви предварително.

scooterhouse.net

#2 rado1595

rado1595

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 141 Мнения:
  • МестонахождениеРусе

Публикувано 05 September 2012 - 16:47

Като за начало намери някой по-лек да го разработи поне 300 км. с максимална скорост 40 км. в час .

Цитат

Какво би се случило ако се претовари с около 30 кг, тъи като пише че е до 150 кг? (това може да се наложи по някога ако се качим двама,тъй като аз съм около 115-120 и жена ми е 55) Дали е фатално и какво може да му се случи?
Честно казано се съмнявам да тръгне от точка А и да ви закара до точка Б ако преди това не е разработен пък е и 4 тактов и може да не успее да качи баира ако е голям защото е твърде слаб . Най много двигателят да се окоти или да се пръсне рамата от тежестта ако пътят е разбит .

Цитат

Коя каска е по удобна и за скутери (отворен тип или интегрална) ?
Отворената става само като е топло .

Цитат

В какво се състои подръжката ?
Като на колата : масло , ремък и др. във книжката с упътването на скутера е обяснено .

Цитат

Моторът е50цц, 4-тактов с възд.охлаждане и CDI запалване,Зимата трябва ли да се прави нещо по специално тъй като ще седи  винаги на улицата?
Нека колегите с опит да ти обеснят :D

Цитат

Оборотите пише че са му ограничени(респективно конските сили) какво може да се направи по въпроса?
Може да се махнат ограничителите но гаранцията спира да важи .

Цитат

Такива неща като колани за бъбреците,якета поло-яки  и др. трябват ли или за скутер са излишни?
На мен не са ми трябвали .
Публикувано изображение

#3 barzinski

barzinski

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 4 Мнения:
  • МестонахождениеБад Орб,Хесен,Германия

Публикувано 06 September 2012 - 09:52

Цитат:  Честно казано се съмнявам да тръгне от точка А и да ви закара до точка Б ако преди това не е разработен пък е и 4 тактов и може да не успее да качи баира ако е голям защото е твърде слаб . Най много двигателят да се окоти или да се пръсне рамата от тежестта ако пътят е разбит .
Благодаря ти за изчерпателния отговор.
Относно претоварването, би се случило само един два пъти колкото да науча жена ми да го кара и естествено без баири.За самото разработване не мисля че ще е голям проблем тъй като няма да се претоварва все пак е до 150 кг. Рамата е стоманена, поне така пише. Другата седмица като дойде ще имам много по добра представа за него.А за пътя той е перфектен.В България си мислех че колата ми е развалена (все дрънчеше по дупките) а тук е друго.Само във Франкфурт се чувсвам като в София или в Пловдив.

#4 parandjata

parandjata

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1272 Мнения:

Публикувано 06 September 2012 - 10:07

Колега,от моя гледна точка аз бих ти препоръчал нещо по - голямо като скутер.До 50 кубика говорим.И в германия ще ги намериш има ги yamaha aerox,aprilia sr,malaguti f12,peugeot jet force,и други.Мисълта ми е че са издръжливи и доста добри.Както на вървене така и на тежест.Лично моята априлия която продадох aprilia gulliver беше 50 кубика но с малко по - големи размери.Издържлива беше до 230 килограма и съм возил по 3 човека и не съм имал никакви проблеми.+ Това ако е водно охлаждане е по - добре за мотора а повечето са и са 2тактови.Според мен това 4тактовото няма да си много доволен.Тук в махалата много съседи си купиха такива.Давам ти точен пример - Съседа е 90 - 100 килограма и неможе моторчето да качи един баир ... Кво да говорим качва го едвам едвам с 15 километра,а на равен път повече от 50 неможе да дигне ( само със него ). На жена му скутера е абсолютно същия боклук.Друг вид китайски е пак 4т тя е около 65 килограма ама и с нея неможе да върви.Така че се насочи към 2т машини.Имам един приятел който барна малко една yamaha aerox и той е около 110 килограма и с него върви 110 километра ама тя е 70 кубика.И 50 кубиковите аерокси повечето дигат до 90 - 95 без никакви тунинзи :) Така че аз бих избрал 2т и италианска или японска марка.Най - издръжливите мотори и на теб ще са ти перфектни защото си тежък и като сте двама няма да има недоразумения :) А и относно ограничителя се маха но пада гаранцията с този ограничител да знаеш повече от 45 няма да можеш да вдигнеш като скорост :) А да си играеш да махаш няма абсолютно никакъв смисъл.А и пролет,лято,есен,зима и минусови температури моят си палеше от раз :) Дано съм помогнал !!! Успех в избора.

Този пост е редактиран от parandjata: 06 September 2012 - 10:07


#5 parandjata

parandjata

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1272 Мнения:

Публикувано 06 September 2012 - 10:12

Извинявам се,пропуснах че сте написал че сте го закупили вече.Но го имайте на предвид като съвет :P

Този пост е редактиран от parandjata: 06 September 2012 - 10:12


#6 barzinski

barzinski

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 4 Мнения:
  • МестонахождениеБад Орб,Хесен,Германия

Публикувано 06 September 2012 - 10:18

 parandjata написа на 06 September 2012 - 10:07 :

Колега,от моя гледна точка аз бих ти препоръчал нещо по - голямо като скутер.До 50 кубика говорим.И в германия ще ги намериш има ги yamaha aerox,aprilia sr,malaguti f12,peugeot jet force,и други.Мисълта ми е че са издръжливи и доста добри.Както на вървене така и на тежест.Лично моята априлия която продадох aprilia gulliver беше 50 кубика но с малко по - големи размери.Издържлива беше до 230 килограма и съм возил по 3 човека и не съм имал никакви проблеми.+ Това ако е водно охлаждане е по - добре за мотора а повечето са и са 2тактови.Според мен това 4тактовото няма да си много доволен.Тук в махалата много съседи си купиха такива.Давам ти точен пример - Съседа е 90 - 100 килограма и неможе моторчето да качи един баир ... Кво да говорим качва го едвам едвам с 15 километра,а на равен път повече от 50 неможе да дигне ( само със него ). На жена му скутера е абсолютно същия боклук.Друг вид китайски е пак 4т тя е около 65 килограма ама и с нея неможе да върви.Така че се насочи към 2т машини.Имам един приятел който барна малко една yamaha aerox и той е около 110 килограма и с него върви 110 километра ама тя е 70 кубика.И 50 кубиковите аерокси повечето дигат до 90 - 95 без никакви тунинзи :) Така че аз бих избрал 2т и италианска или японска марка.Най - издръжливите мотори и на теб ще са ти перфектни защото си тежък и като сте двама няма да има недоразумения :) А и относно ограничителя се маха но пада гаранцията с този ограничител да знаеш повече от 45 няма да можеш да вдигнеш като скорост :) А да си играеш да махаш няма абсолютно никакъв смисъл.А и пролет,лято,есен,зима и минусови температури моят си палеше от раз :) Дано съм помогнал !!! Успех в избора.

Прав си има много по добри знам.Просто на този етап това мога да си позволя.По принцип не смятам да вдигам повече от 40-45 км/ч с него.Васпа, аерокс априлия пежо вървят нови около1800-2000 евро и много още нагоре.Това е много за моя портфейл.

Този пост е редактиран от barzinski: 06 September 2012 - 10:33


#7 parandjata

parandjata

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1272 Мнения:

Публикувано 06 September 2012 - 21:59

Има и 2ра ръка доста запазени в mobile.de мисля че ...

#8 barzinski

barzinski

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 4 Мнения:
  • МестонахождениеБад Орб,Хесен,Германия

Публикувано 17 September 2012 - 23:29

Здравейте преди около седмица ми доставиха скутера и вече мога да споделя първите си впечатления. Много е лек и тих.Много е красив и стилен.Минах вече 83 километра с него и датчика на резервоара ми показва че остава още около 2 литра, за тези километри е изгорил малко над 3 литра.Много добре тръгва и пали.За сега го пробвах само от електро стартера и винаги стартира от раз без много чакане.Крачния стартер го пробвах само веднъж и не стана не знам защо.Предполагам че е възможно грешката да е в мен защото нямам никакъв опит.Все пак това не е голям проблем като дойде първата гаранционна инспекция на 300 км ще го оправят ако има проблем.Иначе за направията какво да ви каза? Китайска от всякъде.Направили нещо хубаво ама много немърливо и малко мръсно.Все пак бях на ясно с това още преди да го купя.Иначе за возенето е доста комфортно .Гумите са малко твърди но стават.Управлението е доста леко.Тук по пътя за работа има един доста сериозен баир от по полегатата страна го взимам с около 35-40 км, а на връщане е доста по трудно в последния участък около 150 метра преди върха го взимам с 15 км/ч.Което си е доста добре.Там с колата (90 коня 16 винтила) го взимам от 35-60 според засилката от долу.На равен участък вече го карах с 50-55км/ч без проблем въпреки че е ограничен до 45км/ч,незнам  защо така се получи.Иначе го карам с около 35-40 и рядко до 45.Като зяло съм много доволен и точно от това имах нужда.Само още трябва да си купя яке,ръкавици и панталон тъй като тук в Германия си е доста студено.За марката на мотора знам малко.Продава се като име "Wilde Eagle" а в документите истинското име е ZNEN ZN50QT-11 (BENNENG-е двигателят,BN139QB-а това е типът двигател).Ето и как изглежда: Публикувано изображение ; Публикувано изображение

#9 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 906 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 19 September 2012 - 20:28

За по-добро вървене без да бараш много, сменяш свеща с иридиева(препоръчвам ти да махнеш китайската свещ и да си сложиш друга) , спортна бобина и спортна електроника .  
Много безаварийни километри с китаеца .





Теми съдържащи: скутер, съвет, помощ, начинаещ, китаец, 50цц

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни