взех си скетер които е 49 кубика но е регистриран като мотоциклет и е с голямия номер.Сега искам да го прехвърля на мое име но в КАТ го регистрират пак като мотоциклет а аз нямам категорията да го карам.Какво трябва да направя?


от мотоциклет да стане мотопед
qwertyytrewq
, сеп 16 2012 11:03
#1
16 септември 2012 - 11:03

#2
16 септември 2012 - 11:08
Ако в документите пише, че е до 50 кубика пак имаш право да го караш с М категория нищо, че е регистриран А1....Ако беше прочел хубаво закона за движение по пътищата, щеше да го знаеш това.
#3
16 септември 2012 - 12:03
но ще трябва да го карам и с голямия талон защото в малкия не пише кубатурата а само че е мотоциклет
#5
16 септември 2012 - 15:28
Ако в документите пише, че е до 50 кубика пак имаш право да го караш с М категория нищо, че е регистриран А1....Ако беше прочел хубаво закона за движение по пътищата, щеше да го знаеш това.
То ти май не си прочел хубаво закона!!!! Мотопед се води когато е до 49 кубика и конструктивна максимална скорост до 45 км/ч. Ако е 50 кубика, но максималната скорост е над 45 се води мотоциклет, и се кара с А категория!
#6
17 септември 2012 - 11:14
В закона 2012 година пише, че ако мотора е регистриран А1 категория, но в талона пише, че е до 50 кубика може да се кара с М категория.? аз не вярвах и питах инструктора си и той каза, че е вярно.
#7
17 септември 2012 - 15:30
Да не се бъркаш с L1 ... не казвам ,че не си прав но искам доказателство ,че го пише някъде в закона(аз като изкарвах B категория нямаше такива работи,но от тогава се минаха доста години) ... нали знаеш ,че може да вкараш много хора в беля с това твърдение ?...а от друга страна аз почти не знам скутер който да не върви повече от 50 km/h затова този закон е според мен е много шиб*н сигурно са го правили по времето в което се са карали балканчета,явички ,карпатита и тем подобни.
ето ти и четиво: http://start97.com/zdp.htm#g4 чети чл.149 чл.150 и чл.155 на инструктура си му предай много поздрави
? да не съм офф за колегата отворил темата ...колега много е трудно (почти невъзможно) е да се направи това което искаш щом веднъж е регистриран за А категория мотора.
ето ти и четиво: http://start97.com/zdp.htm#g4 чети чл.149 чл.150 и чл.155 на инструктура си му предай много поздрави
? да не съм офф за колегата отворил темата ...колега много е трудно (почти невъзможно) е да се направи това което искаш щом веднъж е регистриран за А категория мотора.
#8
20 септември 2012 - 12:34
?мах съшия проблем с Пежо елизео 49цц., което в Кюстендил беше регистрирано като мотоциклет.
Отидох до Пежо там срещу 50лв. ми извадиха документ (служебна бележка )че въпросният мотор е 49цц. и е с максимална скорост до 45 км/ч. Отидох в КАТ с тези документи и го пререгистрирах като мотопед.
Отидох до Пежо там срещу 50лв. ми извадиха документ (служебна бележка )че въпросният мотор е 49цц. и е с максимална скорост до 45 км/ч. Отидох в КАТ с тези документи и го пререгистрирах като мотопед.
#9
20 септември 2012 - 16:19
?мах съшия проблем с Пежо елизео 49цц., което в Кюстендил беше регистрирано като мотоциклет.
Отидох до Пежо там срещу 50лв. ми извадиха документ (служебна бележка )че въпросният мотор е 49цц. и е с максимална скорост до 45 км/ч. Отидох в КАТ с тези документи и го пререгистрирах като мотопед.
Отидох до Пежо там срещу 50лв. ми извадиха документ (служебна бележка )че въпросният мотор е 49цц. и е с максимална скорост до 45 км/ч. Отидох в КАТ с тези документи и го пререгистрирах като мотопед.
#10
21 септември 2012 - 19:39
Сега закона не е в мен, когато ми го върнат ще го намеря къде го пишеше това, ще го снимам и ще кача снимката в темата

#11
12 ноември 2012 - 08:53
Моя грешка това е само за тея които са искарали М категория преди 1996 година.
#12
04 май 2013 - 13:47
Здравейте колеги миналата година имах същия проблем,но след два дена висене в КАТ Стара Загора и комисия от трима катаджии нещата се оправиха и мотоциклета си стана мотопед