Здравейте, става въпрос за китаец - Baotian. 4т, 4 кл.
След зимния сън не пожела да запали. Горива има, но на свеща няма искра. Магнета подава ток, но до бобината не стига.
? имам следните въпроси:
Прекъсвача на пачия крак има 3 кабела - 2 зелени по които "влиза" и "излиза" върви маса и той я прекъсва и един черен - за какво е черния?
До CDI и до бобината стига маса (по зелен кабел) но незнам ка да замеря дали идват други токове. Поне до бобината май не идват..
Прекъсвача за гасене на мотора до газта масата ли прекъсва или + са?


Как да замеря CDI и бобина
Emo_rider
, мар 10 2013 08:57
#1
10 март 2013 - 08:57

#2
10 март 2013 - 15:38
Колега имам същия котурник и сега сменям главата с 2-клапанова я кажи твоя на колко км е и как е главата и клапаните.А относно сди моето изгоря на 1200км тъй че най-вероятно е от него виж на самото сди там където е залято дали има подуто или неравности.Ако ти се наложи да сменяш свеща мога да ти кажа откъде ,но цената е 37 лева и то обикновена.Ако знаеш каква беля си си взел точно с този модел.
#3
10 март 2013 - 15:44
Нямам представа как му е главата. Взех го ноември месец. Още първия ден спря да пали, давах го на идни пичове, смениха му CDI- то и още нещо казаха че му имало, но тръгна. Карал съм го 5-6 дни. Не подържаше стабилни тихи обороти и харчеше доста - около 4-4.5 . Като свалих свеща беше черна и с много сажди. Почистих я, но така или иначе искра няма. Мисля, че не стига до бобината, но не съм сигурен дали правилно я меря...за свеща, да казвай, кажи и колко ти излезе смяната на главата, за вс случай да знам. А CDI-то е почти ново - не му личи да е подуто. Освен това есента работеше...
#4
10 март 2013 - 17:03
Смяната на главата ще е цяла история-оборудвана глава 120лева нова разпределителен вал30-40лева трябва да се смени независимо дали е здрав и труд още не знам но се договорих да го поеме гаранцията.Всмукателна тръба също се сменя 10 лева отдолу пластмасата на главата и тя но е 2 лева.Ако ги намериш втора ръка ще ти излезне наполовина.Когато вдигнеш 55-60 чуваш ли едно тракане като от ламарина откъм главата ако да тръгнала е да се преебава.Не се занимавай да я ремонтираш тази глава части трудно се намират и са безумно скъпи моята за около 3000 км се скапа нацяло ремонт и сега е пак така.Свеща я има в мотобум,но цената е фрапираща 37 лева,ориганалната на мотора ти е денсо иридиумна,но не се надявай да намериш такава питал съм къде ли не само на нжк има но са скъпи.Евентуално капака на главата и него ще се наложи да смениш понеже не е същия.Проблема на тези глави е ,че лагерчетата на кобилиците не са качествени и бързо сдават багажа ако искаш ги смени когато се наложи но не се знае колко месеца ще чакаш докато дойдат.
#5
10 март 2013 - 17:53
За сега ще се концентрирам да го запаля....
Значи в бобината влизат два кабела - зелен и черен с бяло.
Какво напрежение трябва да има между тях и на прав или на променлив ток трябва да ги меря.
Значи в бобината влизат два кабела - зелен и черен с бяло.
Какво напрежение трябва да има между тях и на прав или на променлив ток трябва да ги меря.
#6
10 март 2013 - 20:02
Оправих го този път не е главата ами вода в резервоара и съответно мъки колкото щеш.Вземи и пробвай бобина и сди от друг мотор другия начин е да замериш токовете ама там не ги разбирам много-много.А иначе припалва ли поне леко като стартираш двигателя.
#7
11 март 2013 - 22:19
Не изобщо няма ток на свеща.
От магнета излизат 4 кабела. двата май са за зареждането на акумулатора и светлините, единия - черно с червено вади 50-60V ток, а четвъртия - синьо с бяло нищо не прави и той отива в CDI-то, но.незнам за какво е ??? Мисля, че всички прекъсвачи - на пачия крак, на кормилото и на ключа работят нормално. До CDI-jf достига ток от магнета по черния кабел. Маса също има, но след cdi ТО ---нищо.
От магнета излизат 4 кабела. двата май са за зареждането на акумулатора и светлините, единия - черно с червено вади 50-60V ток, а четвъртия - синьо с бяло нищо не прави и той отива в CDI-то, но.незнам за какво е ??? Мисля, че всички прекъсвачи - на пачия крак, на кормилото и на ключа работят нормално. До CDI-jf достига ток от магнета по черния кабел. Маса също има, но след cdi ТО ---нищо.
#8
11 март 2013 - 22:41
Пробвай с друго ,за да си сигурен.Щом си замерил значи трябва да е от него.
#9
12 март 2013 - 21:44
Да от него се оказа, запали с ново CDI но понеже за втори път ми прави проблем се чудя дали няма някаква причина да го претоварва или нещо друго за да гори ...
#10
12 март 2013 - 22:18
Причината е ,че е боклук.Вземи си на Наруку мисля,че е 50 лева.Вече 4500км след като го смених и няма ядове.
#11
13 март 2013 - 19:06
10х