Колеги скутерджии моля за спешна помощ.Пиаджото претърпя смяна на бутало и цилиндър като за целта естествено свалих двигалеля.След монтажа обратно всичко е на шест обаче няма никаква искра-не е от свещта или кабела защото ги смених.Към бобината идва само един кабел от към двигателя и излиза високоволтов към свеща.Не съм пипал нищо по магнети и чукчета.Моля за спешнен акъл.......А преди никога не е имал такъв проблем.


няма искра PIAGGIO CIAO
ROBUR13
, апр 01 2013 19:28
#1
01 април 2013 - 19:28

#2
01 април 2013 - 19:34
Забравих да кажа че пиаджото няма фабрично контактен ключ и при магнета и намотките всичко изглежда като ново.....и когато въртя присветка фара а искра никаква
#3
01 април 2013 - 21:21
първо провери сички маси -зачисти ги с шкурка ако не се оправи зимаш мултицета и почваш да ги търсеш кабел по кабел но се някъде ще излезе ако не стане това може и да си за ново CDI

#4
01 април 2013 - 21:33
Проблема решен-беше мръсен статора на магнета и сега има яка искра но сега се появи нов проблем.Както вече писах цилиндър и бутало плюс карбуратор-чисто нови,след като оправих тоците дойде и време за първо запалване но двигателчето цапа с бензин свеща и не пали.Центровката не съм я пипал а си беше перфектна.когато я отвия и почистя свеща припуква няколко пъти и пак дави.Карбураторчето няма никакви центровки както и на поплавъка-има само едно винтче за дроселчето.Сега не знам какво да правя-шах с пешката.Ако някой може да помогне с акъл ще съм благодарен..........
#5
04 април 2013 - 10:49
постави жигльор номер 43 (демек по-малък )
#6
04 април 2013 - 14:28
Мерси за инфото darkitcho -къде мога да намеря такъв жигльор и ми е чудно защо чисто нов карбуратор ще е с неправилен жигльор ????
#7
04 април 2013 - 15:14
Новия карбуратор по принцип идва с жигльор 50 .Търси в магазините за мото части 5мм жигльор номер 43
.
.
#8
05 април 2013 - 20:05
Това мотопедче ми взе нервите.Както и да е.Сега вече пали от раз,не гасне на ниски-направих някаква центровка на карбуратора но сега пък няма мощност.На стойка се форсира добре но седна ли да го карам няма високи обороти.Дали има значение че цилиндър-бутало и съединител са нови и още не е разработено-НЕ ЗНАМ.Свеща също е нова.Нищо не разбирам......
#9
05 април 2013 - 21:10
Смени трите пружини на съединителя с нови .
#10
05 април 2013 - 22:21
Човече,признах те-разбираш много от тези двегателчета,точно това е проблема,а аз сложих на новия съединител старите пружини да се е.а,само не ми стана ясно едно- та се чудя за тези моторчета трябва ли регистрация и книжка защото чувам противоречиви мнения,фабрично няма километраж и мигачи и стойка за номер......? още веднъж благодаря за помощта------------
#11
05 април 2013 - 23:50
Живея в малък град, тук при нас полицаите не правят проблем. Радвам се, че помогнах

#12
04 септември 2013 - 21:15
Здравей "darkitcho". Забелязвам, че си доста запознат с тези машинки. ?мам нужда от малко помощ и се надявам да получа такава от теб. Проблема ми е следния. ?мам едно пиаджо което закупих скоро. Смених му лагерите на коляновия вал, сегментите и гарнитурите. Бях го разглобил цялото, съответно му махнах и чукчето. Сега не мога да се справя с центровката. Всъщност не знам дали проблема е от центровката или от карбуратора. Моторчето запали, но няма мощност при ниските обороти. Нещо се души. Разглобих и карбуратора, оказа се чист. На жигльора пише 44. На колко милиметра преди горга мъртва точка трябва да отвори чукчето ? Никаде не можах да намеря литература. Чудя се от каде да си взема по-голям жигльор. Може и от карба да е проблема. Не мога да му докарам ниските огороти. Забелязвам, че като въртя страничното болтче с пружината, което е за въздуха, няма никаква промяна. На другото ми моторче , което е Мотобекан, от това болтче се влияят оборотите. Утре ще сменя челюстите и пружините на съединителя да видя дали не е от тях. Ако имаш някакви идеи, давай ги, че ми изкара нервите това чудо. Най ще ми е удобно ако ми дадеш някакъв телефон за връзка. БЛАГОДАРЯ предварително
#13
24 май 2015 - 23:24
Здравейте днес си купих едно пиаджо чао не палеше като го взех, както и да е свалих карбуратора вътре беше ужас изчистих го и филтъра и запали но работи добре държи екстра ниски на стойка се форсира много добре но като седна на него няма мощност както казва колегата, и няма сила да потегли ако не му помогна. Сякаш не му достига гориво и като бутна смукача му идва пауъра и върви както трябва. Та въпроса ми е и аз ли съм за пружини на съединителя или е нещо в карбуратора проблема и ако вържа тоя смукач с една тел да си седи натиснат и да си карам така ще прецакам ли нещо? Благодаря предварително поздрави.