2
#1
13 юни 2013 - 20:32
Здравейте
?скам да попитам защо скутера ми пали трудно понякога ? Проверил съм кабелите не е от тях не е и от бобината не е и от свеща... Проверих и лулата и кабела но не е от тях и стартера си върти нормално...
Нещо автоматичния смукач се бъзика но аз правя тапа на карбуратора и пак изпомпва бензин и не е от това...
От какво може да е според вас ? Понякога само върти и припалва но неиска да запали и час след 20 мин мъчене пали...
Не е и от настройката на карбуратора вчера направих нова настройка.
Но понякога врътна стартера и от третия път пали...
?скам да попитам защо скутера ми пали трудно понякога ? Проверил съм кабелите не е от тях не е и от бобината не е и от свеща... Проверих и лулата и кабела но не е от тях и стартера си върти нормално...
Нещо автоматичния смукач се бъзика но аз правя тапа на карбуратора и пак изпомпва бензин и не е от това...
От какво може да е според вас ? Понякога само върти и припалва но неиска да запали и час след 20 мин мъчене пали...
Не е и от настройката на карбуратора вчера направих нова настройка.
Но понякога врътна стартера и от третия път пали...
#2
13 юни 2013 - 20:35
при мен беше от вакум кранче
#3
13 юни 2013 - 20:36
А компресия има ли
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !
#4
13 юни 2013 - 21:16
при мен беше от вакум кранче
А компресия има ли
А понякога врътна и пали от пъвия път. Не е от стартера проверих го и работи.
#5
13 юни 2013 - 21:26
А как го оставяш например през вечерта под наклон или наравно, защото може да е и от слаб акумолатор или ддз , помпи , филтри за друго немога да се сетя
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !
#6
13 юни 2013 - 21:28
А как го оставяш например през вечерта под наклон или наравно, защото може да е и от слаб акумолатор или ддз , помпи , филтри за друго немога да се сетя
? в момента не ползвам филтър искам да си купя спортен... Препоръчай ми някакъв евтин ?
#7
13 юни 2013 - 21:34
? аз съм без филър и мисля да си взема 1 малоси хром рейсинг 38мм или VICMA до към 20-30 лева.Не ти препоръчвам да си вземаш от тия дето са с мрежата за малкото пари защото за тях чувам само лошо.Ако някои знае по добър вариант да казва
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !
#8
13 юни 2013 - 21:45
? аз съм без филър и мисля да си взема 1 малоси хром рейсинг 38мм или VICMA до към 20-30 лева.Не ти препоръчвам да си вземаш от тия дето са с мрежата за малкото пари защото за тях чувам само лошо.Ако някои знае по добър вариант да казва
[URL=http://dobavi.info/cars/BMW/][/url]
#9
15 юни 2013 - 03:58
? при мен пали трудно , защото компресията си останала в ?талия. Мерих с компресомер , с мъка 5 атм. затова с мъка пали. Студен на стартер от раз, като загрее само ритач. Карам с дунапрен. Успехи!
#10
16 юни 2013 - 09:36
Много ги разбирате моторите ,но 1 не каза ,че може да са изпуснали семерингите на коляновия вал и затова да не пали изобщо или трудно.Като изпуснат не може да качва гориво и за да го запалиш впръсни със спринцовка бензин в отвора на свеща и пробвай да видиш ,че ще запали.
#11
16 юни 2013 - 17:51
Много ги разбирате моторите ,но 1 не каза ,че може да са изпуснали семерингите на коляновия вал и затова да не пали изобщо или трудно.Като изпуснат не може да качва гориво и за да го запалиш впръсни със спринцовка бензин в отвора на свеща и пробвай да видиш ,че ще запали.
#12
16 юни 2013 - 17:53
? при мен пали трудно , защото компресията си останала в ?талия. Мерих с компресомер , с мъка 5 атм. затова с мъка пали. Студен на стартер от раз, като загрее само ритач. Карам с дунапрен. Успехи!
Затова мислех да слагам манивела защото и акумулатора да ми е слаб ритна 2 пъти и ще запали...
#13
16 юни 2013 - 18:49
При мърлява компресия , като моята дори и да пали с манивела работата ще е крайно нестабилна и с прекумерен разход на гориво. Аз мисля в най-скоро време да минавам на шлаиф и ново бутало та да съм сигурен , че там няма проблеми. Смених карбуратор от идеално работеща машина , само за проба. Същата история. Цилиндър , бутало сегменти това е при мен. Доколкото знам компресията нормално е около 8 в плюс. Другите участници във форума нека уточнят. При Минск и другите руски машини с който съм запознат много добре хубав двигател дава 8-9 атм. зависи от точността на уреда. Оставам с уважение и успехи Албен!
#14
16 юни 2013 - 18:51
Мерси много на всички които дадоха мнение
#15
16 юни 2013 - 19:30
Успех!
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
проблем с minareli AM6 помагайте16 ное 2022 помощ |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Може ли да ми помогнете?16 юни 2019 мотор, масло, помощ, Aprilia |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
yamaha neos проблем30 юни 2018 помощ, yamaha aerox, yamaha |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Оптичен тунинг →
yamaha neos сложих 70цц кит и пак макс едно и също28 май 2018 помощ |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
piaggio nrg09 юли 2017 помощ |
|
|