•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Пали трудно

запалване пали трудно помощ Хонда Honda Tact

#1 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

13 юни 2013 - 20:32

Здравейте :)
?скам да попитам защо скутера ми пали трудно понякога ? Проверил съм кабелите не е от тях не е и от бобината не е и от свеща... Проверих и лулата и кабела но не е от тях и стартера си върти нормално...
Нещо автоматичния смукач се бъзика но аз правя тапа на карбуратора и пак изпомпва бензин и не е от това...
От какво може да е според вас ? Понякога само върти и припалва но неиска да запали и час след 20 мин мъчене пали...
Не е и от настройката на карбуратора вчера направих нова настройка.
Но понякога врътна стартера и от третия път пали...

scooterhouse.net

#2 spider

spider

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 956
  • Скутер:Yamaha Aerox Polini Sport

13 юни 2013 - 20:35

при мен беше от вакум кранче

#3 DEATHGOD

DEATHGOD

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 70

13 юни 2013 - 20:36

А компресия има ли
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !

#4 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

13 юни 2013 - 21:16

при мен беше от вакум кранче

А компресия има ли
Абе има компресия и вакуум кранчето си е наред... Чудя се направо... Пробвах и да го паля с гас и без гас и с пълна гас и с половина и пак пали но трудно...
А понякога врътна и пали от пъвия път. Не е от стартера проверих го и работи.

#5 DEATHGOD

DEATHGOD

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 70

13 юни 2013 - 21:26

А как го оставяш например през вечерта под наклон или наравно, защото може да е и от слаб акумолатор или ддз , помпи , филтри за друго немога да се сетя :D
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !

#6 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

13 юни 2013 - 21:28

А как го оставяш например през вечерта под наклон или наравно, защото може да е и от слаб акумолатор или ддз , помпи , филтри за друго немога да се сетя :D
Оставям го леко под наклон надолу... Не е от акумулатора (несъм толкова зле щях да усетя xD)
? в момента не ползвам филтър искам да си купя спортен... Препоръчай ми някакъв евтин ?

#7 DEATHGOD

DEATHGOD

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 70

13 юни 2013 - 21:34

? аз съм без филър и мисля да си взема  1 малоси хром рейсинг 38мм или VICMA до към 20-30 лева.Не ти препоръчвам да си вземаш от тия дето са с мрежата за малкото пари защото за тях  чувам само лошо.Ако някои знае  по добър вариант да казва :)
Бензин а не кръв,карбуратор а не сърце,бутала а не мускули,машина а не човек !

#8 vidqliminomera

vidqliminomera

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 142
  • МестонахождениеДома съм си

13 юни 2013 - 21:45

? аз съм без филър и мисля да си взема  1 малоси хром рейсинг 38мм или VICMA до към 20-30 лева.Не ти препоръчвам да си вземаш от тия дето са с мрежата за малкото пари защото за тях  чувам само лошо.Ако някои знае  по добър вариант да казва :)
:Д кви спортни филтри от 20-30 лева аз за 20-30 лева си копувам дунапрен и слагам ( карам супермото :Д) много ми дреме ще там сумати пари за филтър и после да се скапе турам един дунапрен и върви като пушка :Д :lol: :lol: :lol: :lol:  :scooter:
[URL=http://dobavi.info/cars/BMW/][/url]

#9 ever20102

ever20102

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 119
  • МестонахождениеВлагоевград-около
  • Скутер:Ямаха , дерби сенда

15 юни 2013 - 03:58

? при мен пали трудно , защото компресията си останала в ?талия. Мерих с компресомер , с мъка 5 атм.  затова с мъка пали. Студен на стартер от раз, като загрее само ритач. Карам с дунапрен. Успехи!

#10 Glavorezza_kn

Glavorezza_kn

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 430
  • МестонахождениеКюстендил

16 юни 2013 - 09:36

Много ги разбирате моторите ,но 1 не каза ,че може да са изпуснали семерингите на коляновия вал и затова да не пали изобщо или трудно.Като изпуснат не може да качва гориво и за да го запалиш впръсни със спринцовка бензин в отвора на свеща и пробвай да видиш ,че ще запали.
Публикувано изображение
                                     Пази Моториста ,че ще има пердах !!!

#11 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

16 юни 2013 - 17:51

Много ги разбирате моторите ,но 1 не каза ,че може да са изпуснали семерингите на коляновия вал и затова да не пали изобщо или трудно.Като изпуснат не може да качва гориво и за да го запалиш впръсни със спринцовка бензин в отвора на свеща и пробвай да видиш ,че ще запали.
Абе бензин си вкарва достатъчно... Проверих какво ли не и нещо не ми се връзва защо прави тези номера...

#12 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

16 юни 2013 - 17:53

? при мен пали трудно , защото компресията си останала в ?талия. Мерих с компресомер , с мъка 5 атм.  затова с мъка пали. Студен на стартер от раз, като загрее само ритач. Карам с дунапрен. Успехи!
Колко атм е нормално да е по принцип ? Аз моя несъм го мерил...
Затова мислех да слагам манивела защото и акумулатора да ми е слаб ритна 2 пъти и ще запали...

#13 ever20102

ever20102

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 119
  • МестонахождениеВлагоевград-около
  • Скутер:Ямаха , дерби сенда

16 юни 2013 - 18:49

При мърлява компресия , като моята дори и да пали с манивела работата ще е крайно нестабилна и с прекумерен разход на гориво. Аз мисля в най-скоро време да минавам на шлаиф и ново бутало та да съм сигурен , че там няма проблеми. Смених  карбуратор от идеално работеща машина , само за проба. Същата история. Цилиндър , бутало сегменти това е при мен. Доколкото знам компресията нормално е около 8 в плюс. Другите участници във форума нека уточнят. При Минск и другите руски машини с който съм запознат много добре хубав двигател дава 8-9 атм. зависи от точността на уреда.  Оставам с уважение и успехи Албен!

#14 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

16 юни 2013 - 18:51

Мерси много на всички които дадоха мнение :)

#15 ever20102

ever20102

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 119
  • МестонахождениеВлагоевград-около
  • Скутер:Ямаха , дерби сенда

16 юни 2013 - 19:30

Успех!

#16 Glavorezza_kn

Glavorezza_kn

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 430
  • МестонахождениеКюстендил

17 юни 2013 - 19:49

Не съм се изразил правилно моя грешка смука въздух от семеринга и за това не пали.Пробвай със спринцовка да впръснеш в цилиндара и газ докрай и ще запали
Публикувано изображение
                                     Пази Моториста ,че ще има пердах !!!

#17 magicmantorch

magicmantorch

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 163
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Jawa 350

18 юни 2013 - 12:42

Не съм се изразил правилно моя грешка смука въздух от семеринга и за това не пали.Пробвай със спринцовка да впръснеш в цилиндара и газ докрай и ще запали
Е то ясно че ще запали но аз неискам да отбивам номера а да го оправя и да пали от първия път иле поне от втория