


Как да постигна добър старт в ниските обороти
lucky
, окт 27 2013 18:28
mbk booster stunt ниски оборо
#1
27 октомври 2013 - 18:28
Здравейте колеги проблема ми е такъв какрам Yamaha MBK Booster скутерчето не е първа младост а и през доста е минало но искам да ми дадете съвет какво да направя за да го пригодя за стънт неможе да се изреже по някой път го прави в високите но после заглъхва дори по някой път гасне центровахме и карбураторът какво ли не правихме и няма оправия моля дайте някъкви съвети БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАР?ТЕЛНО


#2
27 октомври 2013 - 18:43
Като не е пален цял ден и го запалиш чакашли го да загрее 1 2 минутки и на мен ми е така изчакаи го да загре и тогава,а ако неможе да се изреже провери си саединитела за феродо.
#3
27 октомври 2013 - 18:56
Чакам го даже като позагрее след дълго каране започва повече да губи мощност ..
#4
27 октомври 2013 - 19:29
аз имам Yamaha aerox 2005 година и имах подобен проблем до вчера мотора тръгваше на много ниски обороти и нямаше мощност и минаваше на по голяма предавка в по ниски обороти а не в високи и се получава нещо като загуба на мощност и не може да се форсира дори и ми гаснеше по някога на светофарите и барах карбуратора нищо не се променяше мерих компресия 8.4 бара смених ремъка пак същото накрая опрях до вариатора ролките бяха на 2 седмици и бяха RMS и забелязах че вариотора блокира в горно положение и не падаха надолу нз защо се получаваше но тръгваше на 2.500 оборота ;дд и умираше душицата та свалих го сложих малко грес на ролките и като го запалих така се режеше че само леко ако го дръпна се изправяше.... а съм със напълно стоков мотор ауспух филтър сичко е стоково дори филтъра ми е запушен а и ауспуха също не е много чист и имаше голям ефект
#5
27 октомври 2013 - 21:57
Значи искаш да кажеш да пробвам да сложа малко грес на ролките ?
#6
27 октомври 2013 - 22:08
еми нищо не губиш пробвай и пиши дали е помогнало успех
)

#7
27 октомври 2013 - 22:27
Ще пробвам мерси много за съвета

#8
29 октомври 2013 - 00:02
Няма смисъл от грес, като загрее всичко тя се топи и пада... ако ролките имат ръб ги сменяш

#9
29 октомври 2013 - 15:47
оффф разбирачии.... мотора е за основен ремонт щом като загрее започва да губи мощност сам каза че е минало през много.... шлайфаш цилиндера ново бутало и караш
ако ти трябва няква помощ не разбираш пиши ми лс

#10
29 октомври 2013 - 18:51
Няма как да е съединител ако е съединител няма да върви много и във баирите ще умира .. Провери ролките .. и това за когато го запалиш го изчакай да загрее, защото има 1 2 минути във който работи на смукач докато загрее, и ти препоръчвам когато е студен го пали на манивела защото 2Т лесно им умират цилиндрите .. Моят глъхнеше и нямаше мощност изчистих си карбуратора и върви на умиране ..( Колкото до това да намажеш ролките със грес - ТОВА Е ПЪЛНА ПРОСТОТ?Я ..... УСПЕХ !
Умирам за глупости!
#11
04 ноември 2013 - 22:27
Със чисто нови ролки съм 4,5 грама , ремъка ми също е чисто нов а също така съм и с нов цилиндър на 3 месеца с ново бутало, сегменти, бутален болт и зегерки също освен да е от съединителя или карбуратора друго не знам какво може да е ?
#12
08 ноември 2013 - 22:25
аз имам Yamaha aerox 2005 година и имах подобен проблем до вчера мотора тръгваше на много ниски обороти и нямаше мощност и минаваше на по голяма предавка в по ниски обороти а не в високи и се получава нещо като загуба на мощност и не може да се форсира дори и ми гаснеше по някога на светофарите и барах карбуратора нищо не се променяше мерих компресия 8.4 бара смених ремъка пак същото накрая опрях до вариатора ролките бяха на 2 седмици и бяха RMS и забелязах че вариотора блокира в горно положение и не падаха надолу нз защо се получаваше но тръгваше на 2.500 оборота ;дд и умираше душицата та свалих го сложих малко грес на ролките и като го запалих така се режеше че само леко ако го дръпна се изправяше.... а съм със напълно стоков мотор ауспух филтър сичко е стоково дори филтъра ми е запушен а и ауспуха също не е много чист и имаше голям ефект
Колега това с греста помогна много благодаря за съвета сега мотора излита ще черпя по бира ми се вижда

#13
08 ноември 2013 - 23:16
Колега смени си централната и малките пружини с по-твърди и си готов !Земи си и карбонови клапи да не умира като загрее.
#14
08 ноември 2013 - 23:37
Ще си взема пружини и клапи и ще пиша

#15
19 ноември 2013 - 23:46
Колега това с греста помогна много благодаря за съвета сега мотора излита ще черпя по бира ми се вижда
Хайде със здраве от мен.

дам помага но сега макса спадна нали ? ако е така махаш греста от там и слагаш жълта централна а мъничките или бели или жълти и мисля че ще се оправи успех
