

Ще купувам Aerox 100 , може ли малко съвети
#1
10 ноември 2013 - 11:53
тази зима съм си поставил за цел да си купя нов скутер, който да може да вози двама ( общо тегло около 120кг). ?мах Honda Dio Af28 и беше чудесна елементарна машинка, но го имах за кратко и определено искам нещо по-динамично.
?мам книжка за мотор, имам и мотор, но предпочитам в града ( София ) да си бръмча със скутер.
От скутера искам да е малък на габарити, но с по-мощен двигател.
По принцип се оглеждах в 4Т модели като Aprilia Sport city 200/250i , Piaggio Beverly 200/250i , но на пазара са страшни кенефи за безумни пари.?нжекционите пък се продават на цени все едно го взимаш от вносителя на 2 години, което е безумие за машина която 10 години я е пекло слънцето в ?талия и е на трътка.
А и 4Т пазара е доста свит откъм малки на габарити машини.Обмислях Леонардо 250, но май 2Т ще е по-приятно за каране.
Един приятел ми подсказа че Yamaha Aerox я има и в 100 кубиков вариант, който ми допада като идея и визия.
?нтересното е че вчера свалих Manual-ите и на двата и забелязах че 50 кубиковите машини са с водно охлаждане,а 100 кубиковите са с въздушно - защо е така и трябва ли да ме притеснява нещо за въздухара?
Не мога да се ориентирам и за заводските данни на двете машини, по обяви всеки си пише колкото коня иска.
?скам динамично моторче с което да се вра в трафика, да не ми бърка излишно в джоба и да мога да поддържам спокойно скорост от 70-80км/ч без да му посинее цилиндъра.
?скам да е максимално заводско изпълнение, ужавам инженерното чудо вложено от японеца и бих го предпочел пред всяко квартално разбиране за тунинг.
В крайна сметка искам да ме вози без проблем и да харчи добре.Ако ще харчи 6л/100км , по-добре да си карам супермотото на задна гума - при максимална газ харчи 7л/100км.
Всякаква информация от първа ръка ще ми е полезна за двата модела Аерокс и по-специално за 100-цата.
Гледам една се продава с някакъв кит Малоси 125 кубика, но както казах - никак не съм фен на тия преработки.
Дайте малко инфо особено как се държи 100 кубиковия вариант, надежден ли е, колко харчи, може ли да се возим двама с 70 км/ч 20-тина километра, разделно мазане ли е или ще трябва да преливам с тубите в нас?
Всякакво инфо е добре дошло.
Поздрави,
?во

#2
10 ноември 2013 - 12:28
#3
10 ноември 2013 - 12:28

#4
10 ноември 2013 - 12:33
а за обявата която ти пратих скутера се води Yamaha Thunder има 125 и 150 кубика двигател от ямаха маджести в който сам се уверих че е много здрав и за кубиците и размерите си е и много скромен на разход при нормално каране със 70 80 ми изкара смесено около 3 3.2 за 100 км на което съм много доволен максимална скорост между 110 и 130 в зависимост от в какво състояние е моторчето ако имаш някакви запитвания на ЛС ще се радвам ако мога да помогна информация или нещо друго
#5
10 ноември 2013 - 12:52
Тези 4Т Ямахи ги видях наскоро под името Макстър, почти не намирам инфо за тях.
?мам колега с Хонда @150 и я карах няколко пъти - харесва ми като динамика , но не ми харесва че точно на 70-80км/ч драстично намалява ускорението.
Т.е. ако караш по двупосочен пък с 70км/ч и настигнеш кола, ще ти трябва много време да ускориш до 90км/ч и да я изпревариш спокойно.
Та 125 кубика 4Т не го обмислям като вариант - слаб е.
Гилерата Рънър също е интересна като вариант ама 180 кубика 2Т наистина ще харчи колкото супермотото ми сигурно - с какъв разход се движат тези мотори,няма ли по-малък 2Т от 180 кубика?
?мат някакви 4 Рънър , който май са 200 и са 4Т - те как се представят?
На Дио-то и съответно на Аерокса ще ми хареса много лекотата на маневриране, бутане и т.н. заради ниското тегло.
Като колела са в сравнение с който и да е 4Т скутер. А това е важно според мен.
#6
10 ноември 2013 - 12:59
#7
10 ноември 2013 - 13:33


П.С. Но имай напредвид че на мен поне ми е супер неудобен пътувам ли повече от 15-20 км извънграда без да сляза просто друго си е да е на нещо по голямо да се поизпънеш

#8
10 ноември 2013 - 16:20
Хем ще живее повече,хем ще харчи по-добре.
С умерено каране какъв разход да очаквам на стоков 100 кубиков скутер?
#9
11 ноември 2013 - 14:35
#10
11 ноември 2013 - 14:48
#11
11 ноември 2013 - 21:53
На мен ми стана странно, защото гледам 50-ки преправени на 70-ки да дават разход 6л/100км което е безумие както и да го гледаш

Супермотото ми дава такъв разход,но върви наравно с 1000 кубикова писта по нашия асфалт и максималната скорост му е 160км/ч.
Аз искам скутер за да ми върши работа с минимални разходи.
Та може и да преосмисля 2Т като идея в полза на 4Т 200-250, например Леонардо 250-ка.
За този двигател конкретно чувам че е на Ямаха и нямало проблеми с него.
?ма много чар в 2Т като поведение, но май не е оптимален вариант за мен.
#12
11 ноември 2013 - 22:24
#13
12 ноември 2013 - 20:09

#14
12 ноември 2013 - 21:10
#15
12 ноември 2013 - 22:40
#16
12 ноември 2013 - 23:00



поздрави
#17
12 ноември 2013 - 23:02
#18
13 ноември 2013 - 00:15
#19
14 ноември 2013 - 20:19

Този същия търговец има едно приятно Лео, което мисля да видя така или иначе - на пари е по-евтино а са горе-долу едни години.
?наче и аз попаднах на едно Лео 300, та почвам да се чудя как ще позная дали двигателя е Ротакс или Ямаха - някой знае ли за отличителни белези, защото се съмнявам да са оставили надписите на производителите по капака?
Тъпото е че сега като се скапва времето няма да мога да ги пробвам моторите и да добивам собствена представа за динамика и удобство.
По принцип съм изключил всякакви 2Т скутери от уравнението, явно 4Т е по-добрият избор за мен.
п.п.
Защо намирам само инфо за Гилера Рънър 180, който е 2Т?
Този на обявата е писан 4Т, да не е 200 кубика?
#20
16 ноември 2013 - 12:47