•         

Ще купувам Aerox 100 , може ли малко съвети

Aerox покупка съвети купувам

#1 prelude

prelude

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

10 ноември 2013 - 11:53

Здравейте,

тази зима съм си поставил за цел да си купя нов скутер, който да може да вози двама ( общо тегло около 120кг). ?мах Honda Dio Af28 и беше чудесна елементарна машинка, но го имах за кратко и определено искам нещо по-динамично.
?мам книжка за мотор, имам и мотор, но предпочитам в града ( София ) да си бръмча със скутер.
От скутера искам да е малък на габарити, но с по-мощен двигател.
По принцип се оглеждах в 4Т модели като Aprilia Sport city 200/250i , Piaggio Beverly 200/250i , но на пазара са страшни кенефи за безумни пари.?нжекционите пък се продават на цени все едно го взимаш от вносителя на 2 години, което е безумие за машина която 10 години я е пекло слънцето в ?талия и е на трътка.
А и 4Т пазара е доста свит откъм малки на габарити машини.Обмислях Леонардо 250, но май 2Т ще е по-приятно за каране.
Един приятел ми подсказа че Yamaha Aerox я има и в 100 кубиков вариант, който ми допада като идея и визия.
?нтересното е че вчера свалих Manual-ите и на двата и забелязах че 50 кубиковите машини са с водно охлаждане,а 100 кубиковите са с въздушно - защо е така и трябва ли да ме притеснява нещо за въздухара?
Не мога да се ориентирам и за заводските данни на двете машини, по обяви всеки си пише колкото коня иска.
?скам динамично моторче с което да се вра в трафика, да не ми бърка излишно в джоба и да мога да поддържам спокойно скорост от 70-80км/ч без да му посинее цилиндъра.
?скам да е максимално заводско изпълнение, ужавам инженерното чудо вложено от японеца и бих го предпочел пред всяко квартално разбиране за тунинг.
В крайна сметка искам да ме вози без проблем и да харчи добре.Ако ще харчи 6л/100км , по-добре да си карам супермотото на задна гума - при максимална газ харчи 7л/100км.
Всякаква информация от първа ръка ще ми е полезна за двата модела Аерокс и по-специално за 100-цата.
Гледам една се продава с някакъв кит Малоси 125 кубика, но както казах - никак не съм фен на тия преработки.
Дайте малко инфо особено как се държи 100 кубиковия вариант, надежден ли е, колко харчи, може ли да се возим двама с 70 км/ч 20-тина километра, разделно мазане ли е или ще трябва да преливам с тубите в нас?
Всякакво инфо е добре дошло.

Поздрави,
?во
  • 0

scooterhouse.net

#2 neprili4no_burz

neprili4no_burz

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1236

10 ноември 2013 - 12:28

Колега на твое място бих си взел джилера рънър 180сс 2т.Върви много, харчи малко и е елементарен за ремонти.Общо взето за 1300-1500лв няма по-добро.
  • 0

#3 spider

spider

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 956

10 ноември 2013 - 12:28

Здравей имам Ямаха Аерокс 70 куб (с Цилиндър полини е) ,та ще ти кажа какви са ми преценките откакто я имам в мен (1 година).Ако ти кажа че не се чупи ще те излъжа но пък и моята надхвърля 10 години ,но пък частите са евтини и ги има под път и над път точно за този модел. Максималната ми скорост преди да сложа 70 куб цилиндър ми беше 85 и не съм я надувал много извънградско  ,поддържам си 60-65 ,мога смело да ти кажа че е доста удобна за двама  сравнено с другите  скутери от рода на Пиаджо зип,хонда дио ,такт,нрг. А до това да с разделно мазане са , но аз лично не се доверявам на тези помпички а и много хора са ми казвали -"Двутактов ли е ти си го мешиш". Дано съм бил полезен :)
  • 0

#4 Peugeot_94

Peugeot_94

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1068

10 ноември 2013 - 12:33

Здр колега гледам добре си се насочил но от към разход не съм сигурен че ще те задоволи иначе вървят 100 кубиковите двигателчета на ямаха  но аз съм доста предобеден за 2т машинки да доста са пъргави и чудесни за градски условия но бих ти препоръчал http://www.mobile.bg/51383303577780483 нещо такова пак не е като лодка седалката е голяма 2 ма души спокойно ще се наместят без излишно бутане по между им също е със предна и задна дискови спирачки до колкото аерокса 100цц е със предна дискова и задна барабан това със въздушното охлаждане няма какво да те притеснява хората от ямаха са го преценили че така е по добре най вероятно
а за обявата която ти пратих скутера се води Yamaha Thunder има 125 и 150 кубика двигател от ямаха маджести в който сам се уверих че е много здрав и за кубиците и размерите си е и много скромен на разход при нормално каране със 70 80 ми изкара смесено около 3 3.2 за 100 км на което съм много доволен максимална скорост между 110 и 130 в зависимост от в какво състояние е моторчето ако имаш някакви запитвания на ЛС ще се радвам ако мога да помогна информация или нещо друго
  • 0

#5 prelude

prelude

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

10 ноември 2013 - 12:52

Мерси за бързите отговори, бихте ли казали колко харчи Аерокс 100 че май загатвате висок разход?
Тези 4Т Ямахи ги видях наскоро под името Макстър, почти не намирам инфо за тях.
?мам колега с Хонда @150 и я карах няколко пъти - харесва ми като динамика , но не ми харесва че точно на 70-80км/ч драстично намалява ускорението.
Т.е. ако караш по двупосочен пък с 70км/ч и настигнеш кола, ще ти трябва много време да ускориш до 90км/ч и да я изпревариш спокойно.
Та 125 кубика 4Т не го обмислям като вариант - слаб е.
Гилерата Рънър също е интересна като вариант ама 180 кубика 2Т наистина ще харчи колкото супермотото ми сигурно - с какъв разход се движат тези мотори,няма ли по-малък 2Т от 180 кубика?
?мат някакви 4 Рънър , който май са 200 и са 4Т - те как се представят?
На Дио-то и съответно на Аерокса ще ми хареса много лекотата на маневриране, бутане и т.н. заради ниското тегло.
Като колела са в сравнение с който и да е 4Т скутер. А това е важно според мен.
  • 0

#6 Peugeot_94

Peugeot_94

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1068

10 ноември 2013 - 12:59

колега за разхода на аерокса не мога да ти кажа нищо но гледам че си от софия ако някой път имаш минаване през костинброд може да се разберем да видиш маджести то как набира само със сменени ролки че старите бяха доста зле има плътно изтегляне от 0 до около 100 км и  след това почва по бавно да отмята но е напълно достатъчно според мен по софия никога не съм имал проблем със изпреварването даже и със заядлиците по пътя на които им става доста тъпо когато едно скутерче не ги задържи а ги надмине на сфетофара винаги си пръв и нямаш ядове
  • 0

#7 spider

spider

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 956

10 ноември 2013 - 13:33

мога само да ти кажа  че на моя аерокс в оригинален вариант (50 куб.) харчеше около 3.5 с газта до доло градско с перфектна настройка ,а сега с цилиндъра полини и още няколко работи но със стоковия карбуратор ми дава около 4 -4.5 градско :) извънградско ако карам със 45-50 на постоянни обороти съм сигурен че мога да направя разход около 3 /100 :)
П.С. Но имай напредвид че на мен поне ми е супер неудобен пътувам ли повече от 15-20 км извънграда без да сляза просто друго си е да е на нещо по голямо да се поизпънеш :)
  • 0

#8 prelude

prelude

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

10 ноември 2013 - 16:20

Аз затова се целя в 100 кубиковия вариант, за да не го шпоря през цялото време на макс.
Хем ще живее повече,хем ще харчи по-добре.
С умерено каране какъв разход да очаквам на стоков 100 кубиков скутер?
  • 0

#9 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53

11 ноември 2013 - 14:35

4-5/100  100 кубиковите са хубави ,но са по рядки иначе вървят прилично
  • 0

#10 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53

11 ноември 2013 - 14:48

Разгледай този,изглежда доста запазен и е с тунинг на малоси :) http://motori.cars.bg/m82031
  • 0

#11 prelude

prelude

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

11 ноември 2013 - 21:53

Видях го този с Малоси-то, но отиваме на други пари и друг разход.
На мен ми стана странно, защото гледам 50-ки преправени на 70-ки да дават разход 6л/100км което е безумие както и да го гледаш:)
Супермотото ми дава такъв разход,но върви наравно с 1000 кубикова писта по нашия асфалт и максималната скорост му е 160км/ч.
Аз искам скутер за да ми върши работа с минимални разходи.
Та може и да преосмисля 2Т като идея в полза на 4Т 200-250, например Леонардо 250-ка.
За този двигател конкретно чувам че е на Ямаха и нямало проблеми с него.
?ма много чар в 2Т като поведение, но май не е оптимален вариант за мен.
  • 0

#12 Peugeot_94

Peugeot_94

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1068

11 ноември 2013 - 22:24

Колега от около 8 години се занимавам с ремонт на скутери и мотори и съм се убедил че от 4т  може да се извлече много и е много по надеждно разхода на една 150 е = едва ли не на 50 кубика 2т скутер каран на макс със 75 80 до колкото при 4т 125 150 200 250 разхода не е фрапиращо голям с разлика около 1 литър на 100 км а подържането на 80 е детска игра за големите кубици и доста добре си се насочил със лео 250 2 клапана е не с 4 както при 125 и 150 кубиковия вариант тоест ротакс двигателя е със 2 раздвоени кобилици които идват доста слаби при неправилен реглаж на капаните и стават поразии за 250 ката мога да ти кажа че дава среден смесен разход около 4 на100  със доволна игра с масура и доста кантарене не е обемист но това не значи че не е тежък но е доста маневрен за сметка на това така че успех със покупката и помисли хубаво преди да вземеш нещо и се поинтересувай от историята на мотора
  • 0

#13 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53

12 ноември 2013 - 20:09

Мисля ,че най ще ти пасне едно Majesty 125/150 откъм разход и вървеж :) Лео 250 също е вариант
  • 0

#14 kriskoo

kriskoo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 265

12 ноември 2013 - 21:10

Прочетох всичко, което си написал и според мен, ако все още не си се спрял на нищо, на теб най-много ти подхожда gilera runner 125 2t или 180 4т, за да може хем да имаш пъргавина, хем разход около 4 и хем красив мотор.
  • 0

#15 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53

12 ноември 2013 - 22:40

Забравих да спомена за него това май е най-удачния вариант за колегата http://motori.cars.bg/m88801 :)
  • 0

#16 roky_96

roky_96

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 501

12 ноември 2013 - 23:00

за рънър 150,180,200 4Т съм с всичките си крайници ЗА много е удобрен не е много голям на габарити страшно удобен е и без проблеми потдържаш с 2ма 100км набира бързо и точно м/у 70-100 има много добро ускорение. Аз от както карам 200цц рънър 4Т се родих просто силно ти го препоръчвам :) здрави машини са и са добре измислени :) и разхода е 3,5 градско яко на ръчка с нормално каране 3 сам си преценяваш :)
поздрави
  • 0

#17 roky_96

roky_96

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 501

12 ноември 2013 - 23:02

да добавя леонардо = кенеф .... тва е положението с тези ротакс двигатели яко се трошат само 300цц на леонардо е ямаха двг. и е читав но от опит знам 150 200 леонардо НЕ !!
  • 0

#18 Peugeot_94

Peugeot_94

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1068

13 ноември 2013 - 00:15

 

да добавя леонардо = кенеф .... тва е положението с тези ротакс двигатели яко се трошат само 300цц на леонардо е ямаха двг. и е читав но от опит знам 150 200 леонардо НЕ !!
колега бъкаш се лео 250 не е кенеф не е и ротакс двигател доста здрав е със смяна на консумативи на време и нормално каране 90 100 ще те надживее
  • 0

#19 prelude

prelude

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

14 ноември 2013 - 20:19

Този рънър от линка изглежда доста добре, но това е за сметка на функционалността му. Гледам че няма къде една чанта или каска да сложиш :)
Този същия търговец има едно приятно Лео, което мисля да видя така или иначе - на пари е по-евтино а са горе-долу едни години.
?наче и аз попаднах на едно Лео 300, та почвам да се чудя как ще позная дали двигателя е Ротакс или Ямаха - някой знае ли за отличителни белези, защото се съмнявам да са оставили надписите на производителите по капака?
Тъпото е че сега като се скапва времето няма да мога да ги пробвам моторите и да добивам собствена представа за динамика и удобство.
По принцип съм изключил всякакви 2Т скутери от уравнението, явно 4Т е по-добрият избор за мен.

п.п.
Защо намирам само инфо за Гилера Рънър 180, който е 2Т?
Този на обявата е писан 4Т, да не е 200 кубика?
  • 0

#20 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53

16 ноември 2013 - 12:47

http://moto-occasion.cars.bg/m83884 За този ли имаш предвид? 250 и 300 са с ямаха двигател.125 и 150 са Ротакс.
  • 0