#101
14 февруари 2014 - 17:55

#102
14 февруари 2014 - 20:05
#103
14 февруари 2014 - 21:50
Колега , има една приказка "никога не е късно да станеш за резил " и световно утвърдените марки не са имунизирани от това , дори и "обожествяваната " Хонда . Аз също съм фен на марката ,но така на прима виста мога да ти напиша поне 2-3 модела мотори и скутери известни с постоянните си дефекти и глупав дизайн .
Хонда ВФ-750 , познат като В-кенеф , ако искаш мога да ти пратя доста линкове да попрочетеш .
Хонда ?В? , без вариатор , както и модела Пал също
С още един лагер тази водна помпа би била много по-здрав възел и не би влязла в нета като проблемна както писа автора на темата . Дано
колегата разреши проблема с някой от традиционните начини , че с такова желание го взе скутера и въпреки постоянния проблем не се отказва .
#104
14 февруари 2014 - 22:33

#105
15 февруари 2014 - 04:32
Пердаша засега така, пък по-нататък ще пробвам с друг капак на старо, барабар с помпата му. Може би от стария вариант с карбуратор. С надеждата там сглобката да е по-добра.

#106
15 февруари 2014 - 13:33
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#107
15 февруари 2014 - 15:45
Пердаша засега така, пък по-нататък ще пробвам с друг капак на старо, барабар с помпата му. Може би от стария вариант с карбуратор. С надеждата там сглобката да е по-добра.




#108
16 февруари 2014 - 20:18

#109
16 февруари 2014 - 22:26
#110
16 февруари 2014 - 22:43
Описание двигателно масло:
Класификация API обслужване SE, SF или SG
Вискозитет: SAE 10W-30
Описание трансмисионно масло:
HONDA 4-тактов двигател, масло или еквивалент
Класификация API обслужване SE, SF или SG
Вискозитет: SAE 10W-30

#111
17 февруари 2014 - 10:20
#112
17 февруари 2014 - 20:10
Днес минах през "Симеон" и питах Жоро Таинов (Motoscooter) за капак и стъкло за слюда (мойто стъкло е сцепено на много места и е въпрос на време да падне върху мен някой ден). Стъклото му търси 60 кинта, но нямал в момента. Капака барабар със стара помпа пак толкова. Уговорих го да взема един капак и да го пробвам с все помпата, пък ако пак тече да му го върна. Как ви се виждат тия цени? Тия неща повече ми клонят към 40-50лв./бр.

#114
17 февруари 2014 - 20:48
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#115
17 февруари 2014 - 21:02



#116
17 февруари 2014 - 21:36
#117
18 февруари 2014 - 22:56


Моднах леко габаритните светлини отпред и светлината на номера - вкарах възможно най-големите 'диоди (студено бяла светлина), които успяха да влязат. Умишлено искам габаритите да се различават от цвета на фара, за да се откроявам от фаровете на колите в огледалото на тоя отпред. После ще прегледам и светлините на таблото. ?ма една изгоряла лапма и най-вероятно ще сменя всичките с 'диоди, само че тук мисля да запазя оригиналния топъл цвят.
Между другото тия дни в светлата част от деня си пердаша на дълги за по-добро открояване - имаше ли някаква забрана в това отношение? ? светлоотразителната жилетка задължителна ли беше (то аз и без това предимно си карам с нея)? ? още нещо, което ми убягва, или може би ми се иска да има положителен отговор

EDIT:
Днес направих едно пробно кръгче (64км) и няма и следа от теч на масло. Утре мисля да наливам ново масло и антифриз. За съжаление, обаче, се оказа, че разликите по капака от стария вариант на SH150 (с карбуратор) и моя са повече от една и ще трябва да направя компромис. Липсват отвори с резби за: 1 отвор за втората пружина на централната стойка; 2 отвора за предпазителя от допир до тръбата на ауспуха; 1 отвор за закрепване на покривната пластмаса на буксатата на ламбда сондата. Но пък няма никакъв теч. Ще го търкалям така. Не ми се сменят повече капаци.
След второто зареждане на резервоара догоре установявам, че съм изминал 217км с приблизително 6.42л бензин, което прави около 3/100. Това при нормално градско/извънградско каране (60-80). Като в този разход влизат и 3-4 пробни паления на празен ход на място, до пускане на перката на вентилатора (около 20мин. всяко). Което ме навежда на мисълта, че може би ще успея да смъкна разхода под 3.

#118
21 февруари 2014 - 23:14
#119
23 февруари 2014 - 22:12
За коли внос от Гермния и Австрия пък не искам да чувам , по-добре един основен ремонт и смяна на съединител на "италианка" отколкото постоянен кърпеж на изгнилите немски кочини .
#120
04 март 2014 - 22:51
