#121
06 март 2014 - 00:08
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#122
06 март 2014 - 15:00

#123
06 март 2014 - 17:57
#124
06 март 2014 - 22:15

#125
06 март 2014 - 23:11
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#126
07 март 2014 - 22:51
#127
08 март 2014 - 09:48
Колега, гледам, че и ти си на най-ниското стъпало. При теб има ли такива удари? Те не са чак много резки (метал в метал), но се усеща как окачването не може да смогне на по-големите неравности.
Сега съм тръгнал да слагам нови накладки отзад, че ич ги нема и нова задна гума, че тая седмица в най-големия дъжд старата Michelin Pilot Sporty ме свали на земята при потегляне. Май има некъв кофти ръб от износване и при накланяне малко играе. Не си е работа. В такова време особено, всичко трябва да е тип-топ.
Поръчал съм и комплект слюда от ?талия, Връзва се към 110-115лв. до тук. Само стъкло не успях да намеря, а цял комплект втора употреба ми предлагат за 100лв. Не си струва. По-добре ново за тия пари.

#128
08 март 2014 - 20:56
#129
08 март 2014 - 21:41
#130
09 март 2014 - 00:25
Маслото. Аз съм сложил Motorex 10в40 4Т, водят го за скутери. Не знам колко е оригинално, от БГ е купено все пак. Следя нивото често и ще го сменям на всеки 3К. Другото е божа работа.
?мам питане относно реглажа на клапаните. При свалена седалка се чува как цъкат. Не знам дали са в норма, но е добре да се провери. Трябва ли да се източва маслото, за да се свали капака на клапаните? Т.е. на студен двигател остава ли масло там, което може да изтече?
Относно ревизията на вариатора, която отлагам от известно време. Какви последици може да има? Засега не забелязвам нещо ненормално по задвижването. Ремъка и съединителя мога да ги погледна като смъкна капака, но за ролките ще трябва да си правя прословутия инструмент за законтряне на оребрената шайба (перката). А тоя филтър, който е точно пред перката, "важен" ли е?

#131
09 март 2014 - 10:51
#132
09 март 2014 - 19:03
Маслото. Аз съм сложил Motorex 10в40 4Т, водят го за скутери. Не знам колко е оригинално, от БГ е купено все пак. Следя нивото често и ще го сменям на всеки 3К. Другото е божа работа.
?мам питане относно реглажа на клапаните. При свалена седалка се чува как цъкат. Не знам дали са в норма, но е добре да се провери. Трябва ли да се източва маслото, за да се свали капака на клапаните? Т.е. на студен двигател остава ли масло там, което може да изтече?
Относно ревизията на вариатора, която отлагам от известно време. Какви последици може да има? Засега не забелязвам нещо ненормално по задвижването. Ремъка и съединителя мога да ги погледна като смъкна капака, но за ролките ще трябва да си правя прословутия инструмент за законтряне на оребрената шайба (перката). А тоя филтър, който е точно пред перката, "важен" ли е?
#133
19 март 2014 - 22:48
Относно реглажа на клапаните. Гледам това клипче от същия пич:
Отдолу е написал:
Intake: 0.006"+/-0.001"
Exhaust: 0.010"+/-0.001"
В книжката пише:
GIOCO VALVOLE:
ASP: 0,16 ± 0,02 mm
SCAR: 0,25 ± 0,02 mm
Какви хлабиномерни пластини да си взема? Не знам тука по магазините в какъв диапазон са, но ако трябва и от иБея ще поръчам.

#134
20 март 2014 - 07:31
#135
20 март 2014 - 22:06
#136
20 март 2014 - 22:35
#137
20 март 2014 - 22:42


#138
20 март 2014 - 23:05
#139
23 март 2014 - 13:34
Всмукателнен: 0.15 влиза и леко закача; 0.20 не влиза (норма 0.14-018).
?зпускателен: 0.25 закача малко повече, но влиза.; 0.20 влиза с хлабина, 0.30 не влиза (норма 0.23-0.27).
Сега ще погледна зацепването и ремъка/съединителя...и да взема мерки за "специалния" инструмент.
EDIT:
Относно зацепването на вала.
[url="http://picbg.net/img.php?file=762a212368f5f756.jpg"]








#140
25 март 2014 - 09:43
edit: предварението и закъснението се мери по посока на въртенето на двигателя , тоест ако на ГМТ (белега Т в средата на прозорчето ) линиите на зъбчатката са леко назад по посока на въртене - всичко е ОК , ако са напред значи е зацепен неправилно.