За малък няма да ти е малък, аз съм 185 и ми пасва добре. Търси инжекция, карбуратора вече става много стар, гони 15 години, колкото и допотопен и надежден да е, както твърдят някои хора. Аз до ден днешен съм видял само позитивите на инжекцията. Разход 2.2-2.8,приличен вървеж, мигновена и балансирана реакция. Моторчето има много приятен ход, щом ти е по мярка, няма какво да го мислиш. Последно време една обява ми хвана окото:
http://www.mobile.bg...56&slink=96zs36
Някой ако си търси, да почне от тоя. На снимки е доста свеж. Като го гледам как всичко свети по него, ми се иска да вярвам, че тия 9К на одометъра са реални.
#161
23 март 2015 - 21:53
[url="https://www.carspending.com/bg/vehicle/6286-honda-sh-300i"]
[/url]


#162
24 март 2015 - 08:05
Да, този и аз го гледах когато купувах моя на същия ден, изглежда много запазен на фона на останалите обяви, че не е на 9 е ясно, но е пазена машинка не личи да е падано а и малко от малко ако е подържана ще се отблагодари добре. ? пак синя
абе да си направим един МСС на сините Sh, и такива с други цветове няма да приемаме освен ако не са със синя кръв поне хаха
Аз съм твърдо за инжекцията



#163
24 март 2015 - 08:33
За малък няма да ти е малък, аз съм 185 и ми пасва добре. Търси инжекция, карбуратора вече става много стар, гони 15 години, колкото и допотопен и надежден да е, както твърдят някои хора. Аз до ден днешен съм видял само позитивите на инжекцията. Разход 2.2-2.8,приличен вървеж, мигновена и балансирана реакция. Моторчето има много приятен ход, щом ти е по мярка, няма какво да го мислиш. Последно време една обява ми хвана окото:
http://www.mobile.bg...56&slink=96zs36
Някой ако си търси, да почне от тоя. На снимки е доста свеж. Като го гледам как всичко свети по него, ми се иска да вярвам, че тия 9К на одометъра са реални.
http://www.mobile.bg...56&slink=96zs36
Някой ако си търси, да почне от тоя. На снимки е доста свеж. Като го гледам как всичко свети по него, ми се иска да вярвам, че тия 9К на одометъра са реални.
Притеснява ме само местоположението на моторчето (Дупница). Не че не съм си купил единия от моторите си оттам и не съжалявах изобщо, но там видях такива неща в задните дворове на част от мотокъщите, че доста ще си помисля преди пак да взема нещо от Дупница. Просто си харесах мотор от обява, говорихме с продавача по тлф., отидох на място, видях точно това, за което говорихме, пазарлъка беше добър (300 лв. надолу) и си го подкарах към Пловдив.
Визуално моторчето от линка изглежда добре, но и този: http://olx.bg/honda-sh-150-i71341172 не изглежда по-лошо, а и в Кюстендил, и в София има също доста привлекателни оферти, та май че ще се ходи нататък, само времето да се оправи с още 4-5о.
За километрите е почти сигурно, че са пипнати с 10-20 или 30 х., в ?талия и Гърция има оферти за SH на 60-70 и дори на 90 х. километра и моторчетата не изгледат лошо.
#164
24 март 2015 - 10:16
Става. Отиваш гледаш и така. Тук има доста писано какво да гледаш като дефекти.
[url="https://www.carspending.com/bg/vehicle/6286-honda-sh-300i"]
[/url]

#165
28 юни 2015 - 21:00
Преди малко монтирах друг капак с неговата си помпа и направих пробно кръгче. Капака май е от стария вариант SH150 (с карбуратор) - има съвсем леки разлики. Засега няма теч от малката проклета дупчица. Дано така си остане!
Айде стига толкова по тоя проблем, че трябва да сменям въздушен филтър и да отварям капака с вариатора да скивам к'во е положението и там...а, да не пропусна, и реглаж на клапани + преглед на свещта, смяна на задни накладки, смяна на спирачна течност. 
Моднах леко габаритните светлини отпред и светлината на номера - вкарах възможно най-големите 'диоди (студено бяла светлина), които успяха да влязат. Умишлено искам габаритите да се различават от цвета на фара, за да се откроявам от фаровете на колите в огледалото на тоя отпред. После ще прегледам и светлините на таблото. ?ма една изгоряла лапма и най-вероятно ще сменя всичките с 'диоди, само че тук мисля да запазя оригиналния топъл цвят.
Между другото тия дни в светлата част от деня си пердаша на дълги за по-добро открояване - имаше ли някаква забрана в това отношение? ? светлоотразителната жилетка задължителна ли беше (то аз и без това предимно си карам с нея)? ? още нещо, което ми убягва, или може би ми се иска да има положителен отговор
- бус лентата забранена ли е за мотори?
EDIT:
Днес направих едно пробно кръгче (64км) и няма и следа от теч на масло. Утре мисля да наливам ново масло и антифриз. За съжаление, обаче, се оказа, че разликите по капака от стария вариант на SH150 (с карбуратор) и моя са повече от една и ще трябва да направя компромис. Липсват отвори с резби за: 1 отвор за втората пружина на централната стойка; 2 отвора за предпазителя от допир до тръбата на ауспуха; 1 отвор за закрепване на покривната пластмаса на буксатата на ламбда сондата. Но пък няма никакъв теч. Ще го търкалям така. Не ми се сменят повече капаци.
След второто зареждане на резервоара догоре установявам, че съм изминал 217км с приблизително 6.42л бензин, което прави около 3/100. Това при нормално градско/извънградско каране (60-80). Като в този разход влизат и 3-4 пробни паления на празен ход на място, до пускане на перката на вентилатора (около 20мин. всяко). Което ме навежда на мисълта, че може би ще успея да смъкна разхода под 3.


Моднах леко габаритните светлини отпред и светлината на номера - вкарах възможно най-големите 'диоди (студено бяла светлина), които успяха да влязат. Умишлено искам габаритите да се различават от цвета на фара, за да се откроявам от фаровете на колите в огледалото на тоя отпред. После ще прегледам и светлините на таблото. ?ма една изгоряла лапма и най-вероятно ще сменя всичките с 'диоди, само че тук мисля да запазя оригиналния топъл цвят.
Между другото тия дни в светлата част от деня си пердаша на дълги за по-добро открояване - имаше ли някаква забрана в това отношение? ? светлоотразителната жилетка задължителна ли беше (то аз и без това предимно си карам с нея)? ? още нещо, което ми убягва, или може би ми се иска да има положителен отговор

EDIT:
Днес направих едно пробно кръгче (64км) и няма и следа от теч на масло. Утре мисля да наливам ново масло и антифриз. За съжаление, обаче, се оказа, че разликите по капака от стария вариант на SH150 (с карбуратор) и моя са повече от една и ще трябва да направя компромис. Липсват отвори с резби за: 1 отвор за втората пружина на централната стойка; 2 отвора за предпазителя от допир до тръбата на ауспуха; 1 отвор за закрепване на покривната пластмаса на буксатата на ламбда сондата. Но пък няма никакъв теч. Ще го търкалям така. Не ми се сменят повече капаци.
След второто зареждане на резервоара догоре установявам, че съм изминал 217км с приблизително 6.42л бензин, което прави около 3/100. Това при нормално градско/извънградско каране (60-80). Като в този разход влизат и 3-4 пробни паления на празен ход на място, до пускане на перката на вентилатора (около 20мин. всяко). Което ме навежда на мисълта, че може би ще успея да смъкна разхода под 3.
Съживявам темата и то не за да се похваля с нещо, ами за да се оплача.

Тази седмица отново ми се появи теч на масло от дренажния отвор. След 500км извънградско каране двигателчето отново започна да хвърля масло. Някъде в движение се е получил голям разлив на масло - имаше запрашени едри петна от масло по цялата дължина на гърнето и по джантата. Нещо странно се е случило. Нивото на маслото беше паднало малко, но не критично. Оттогава все си капе, без значение на запален/изгасен двигател. Бях го оставил за няколко дни в гаража и одеве отивам да го погледна дали случайно не е престанал с нощните напикавания, но уви, цяла локвичка имаше под дренажния отвор с размер 10х10см. Толкова изкара картера втора ръка - около 5000км. Сега отново съм в джаза със сърбящи за разглабяне ръце.


Картера с все водната помпа е от Хонда Нес и явно му е дошло времето. Въпросът сега е какво правим оттук насетне?
Междувременно има ли човек, който чете това и успешно е ремонтирал такъв теч на SH150 или Nes 150 (на PS150, Pantheon150 и PCX 150 не знам дали е същата помпа)???
Да ви кажа след монтирани 2бр. ремонтни комплекти за водна помпа на стоковия ми картер на марката RMS започвам да се съмнявам в качеството им? Купих си и челюстни накладки на същата марка и изобщо не съм очарован, а и като цяло не се сещам някой да е похвалил RMS за каквото и да било.
Дали да не пробвам някакъв друг ремонтен комплект?
Като за начало ще звънна в Бултрако да питам дали продават такива.
[url="https://www.carspending.com/bg/vehicle/6286-honda-sh-300i"]
[/url]

#166
29 юни 2015 - 10:45
Трябвало е с Бултрако да започна. ?мат всичко и не е много по-скъпо от скапания RMS. Вал 40лв., семеринг масло 5лв., зегерка 1лв., лагер 12лв....само механичното уплътнение не можаха да разберат какво представлява, но на място ще се уточним. Ще използвам момента да разпитам и дали са ремонтирали такъв проблем, защото май съм единствения в тоя форум с такава болежка.
[url="https://www.carspending.com/bg/vehicle/6286-honda-sh-300i"]
[/url]

#167
06 септември 2023 - 20:13
От днес и аз съм собственик на Honda PS 150i 2006г . След като Пиаджото от снимката на профила сдаде багажа на 82000км ,просто един ден изгуби мощност ,затрака и затегна . Не ми се занимаваше да го правя и го продадох цел за части . ?нтересното е ,че ми се струва да върви Хондата повече от Х9 ката , нищо че е 150 кубика . Единствения недостатък че е е бая грозновато моторче , но пък е маневрено и пъргаво . ?нтересува ме с какво масло се кара този двигател , колко често се сменя и колко събира . Нещо на което трябва да обърна внимание и за нещо което да следя по време на експлоатцията на моторетката ? Казаха ми че е доста икономично около 2.5л/ 1оо км .