Към края на 2012 се появи и новия PCX150. С мощния си 150cc двигател, оборудван със системата eSP (enhanced Smart Power) се постигна не-само по висока мощност, но и по-ниски експлоатационни разходи.
Мотото на моделите от серията РСХ е: практичност, стил, дизайн, и преди всичко – забава!
Двигател Тип едноцилиндров, водно охлаждане, 4 тактов Обем 153cm Диаметър и ход на буталото 58x57.9mm Степен на сгъстяване 10.6:1 Макс. изходна мощност 10kW/8,500rpm (95/1/EC) Макс. въртящ момент 14Nm/5,250rpm (95/1/EC) Обороти при празен ход 1,700min-1 Капацитет на масло 0.9 литра Горивна система ?нжекцион PGM-FI Обем на резервоара 5.9 литра Разход на гориво* 2.3л/100км* Електрическа система Запалителна система транзисторно-електронна Момент на запалване 12° BTDC (idle) ~ 73° BTDC (7,000min-1) Запалителна свещ СPR7EA-9 (NGK) Стартер електрически Акумулатор 12V/6AH (10H) Трансмисия Съединител автоматичен Трансмисия тип V-Matic Рама Тип стоманена Габарити ДхШхВ 1,915 x 740 x 1,090мм Междуосие 1,315мм Наклон на двигателя 27° Радиус на обратен завой 2м Височина на седалката 760мм Клиренс 130мм Собствено тегло 129kg (F: 55kg; R: 74kg) Товароносимост 180kg Окачване Предно 31мм телескопична вилка с ход 100мм Задно единичен амортисьор с ход 75мм Гуми Предна 90/90-14M/C (46P) Задна 100/90-14M/C (57P) Спирачки Предна хидравлична с 220мм диск, дву-бутална с-ка задна механична 130мм, барабанна