Е за това вече идея нямам

при моторетките съм нов и не съм се интересувал от такива ремонти, виж за кола да ме питаш да ти кажа всичко до стотинка

Обаче ако е само духнала гарнитура, едва ли ще ти легне повече от 100 лева всичко, щото гледам разни комплекти за Динк и себеподобни са по 30-40 лева, на твоето да е 50 да кажем, и труд още толкова, щото на мен ми искаха за труд 70 лева за смяна на цилиндъра с буталото а тва си е бая повече играчка от свалянето на една глава. Та си мисля че не е толкова страшно, по скоро се притеснявай къде ще намериш гарнитурите, щото аз нещо не успях по БГ сайтовете. Съветвам те да не го караш повече щото щом откриваш чак тол;кова много антифриз вътре че има материал да го близнеш да не вземеш да направиш някои воден удар че после да трябва да търсиш части за половин двигател. Гледам че си от Габрово, имам много доверен майстор там, верно по Хонди е, автомобили, но дълги години кара и мотори сигурен съм че разбира и от тях в кв.Жълтуша е много свястно момче, ако не си намериш кои да го прави ще те пратя при него, а междувременно ще го питам иска ли да се занимава с моторче и колко ще ти струва смяна на гарнитурата. То и ти може да я смениш не трябва кои знае кво , един дино ключ, повече внимание, и средни умения
п.п. май намерих, по скъпа е от на джипа ми
http://shop.ml-racin.../article/488205 да не ти показвам комплекта ква цена е, принципно този е много скъп саит но пак е ориентир.
п.п. това и е оригиналния номер май

12251-LBA2-E00 а ето я и в ибеи
http://www.ebay.co.u...em4ada03c25c 3 лири шипинг и за 3-4 дена е при тебе, това ако не намериш в БГ де, ама тая поне е орджиналдъ