#341
19 ноември 2016 - 16:55
колеги продавам ексайтинг 500 на части ако някой търси нещо да свирка. 08853856 17

#342
04 март 2017 - 17:00
Колеги обмислям за една 500 инжекция ......ще ви помоля да разкажете малко за тях и най-важното къде да гледам при покупка на такова кимко. Също и ако има човек от софето моля да пише......Плаши ме само това че мн хора са правили двг и че е малко скъп за подръжка......
#344
21 март 2017 - 17:04
Там се оказа проблема,валовете вече са почти кръгли. Като го отворих и ги видях ми се прирева,като ги знам че са към 700+ лева. Вдигам ръце вече от него. Писна ми трета година да се опитвам да го вдигна на крака. Се нещо му има. Пускам го в мобилето на части ако някои иска нещо без валовете ,част от пластмасите и гумите. Веригата е чисто нова, още не съм го карал откакто я смених преди зимата.Фара е здрав стопа е здрав, куфара + стойка. Ако някой иска нещо 0899044404 Стефан. Целия мотор за хилядарка го давам,но без прехвърляне и документи.има си всички документи,но не съм го регистрирал в данъчното и три години не е плащан данък.
#347
21 март 2017 - 20:24
Най добре го дай цял за части махай го тоя определено ни ти е бил на късмет ако искаш се обади да ти дам маджестито400 от 2г карам и сменявам само консумативи
#348
22 март 2017 - 10:15
За сега се въздържам от покупка, щото събирам пари да щипвам за Германия. По нататък ще търся нещо ,тая година на сухо.
#349
25 март 2018 - 19:11
Здравейте,
Нов съм във форума, за това моляя да ме извините, ако мястото на питането ми не е за тук.
Въпроса ми е следният: как може да се разбере дали CDI-то(30400-LDB2-E00) е изправно.От няколко дни се опитвам да запаля Xciting 250 2005г. но без особено голям успех.Взех го мотора от роднина.Не беше пален от близо 2 години.Заредих го с гориво.Подадох му ток с друг акумулатор и след многобройни опити да запаля,успях.Загрях го в обороти до работна температура,но щом му върнах газта угасна..Сложих акумулатора да се зарежда и след няколко часа опитах пак да го запаля с неговата си батерия.В бързината обаче забравих да махна щипките на токоизправителя и се получи че завъртях стартера на мотора в момент на зареждане,при което се чу някакво пукане,а и защитния бушон на токоизправителя беше изгорял.На следващия ден отново с помощен акумулатор и с принудително впръсване на гориво в карбуратора и смяна на свещта успях да го запаля и дори му навъртях 7-8 километра.Тази сутрин почистих карба внимателно.Мембраната е здрава,гориво ходи в карба искра пак дава,но не ще да запали и неще.Та тук идва същината на въпроса ми.Може ли проблема да е от CDI-то.Може ли да е дефектирало по някакъв начин,защото само то ми автоматичния смукач ми останаха като възможни причини.
Нов съм във форума, за това моляя да ме извините, ако мястото на питането ми не е за тук.
Въпроса ми е следният: как може да се разбере дали CDI-то(30400-LDB2-E00) е изправно.От няколко дни се опитвам да запаля Xciting 250 2005г. но без особено голям успех.Взех го мотора от роднина.Не беше пален от близо 2 години.Заредих го с гориво.Подадох му ток с друг акумулатор и след многобройни опити да запаля,успях.Загрях го в обороти до работна температура,но щом му върнах газта угасна..Сложих акумулатора да се зарежда и след няколко часа опитах пак да го запаля с неговата си батерия.В бързината обаче забравих да махна щипките на токоизправителя и се получи че завъртях стартера на мотора в момент на зареждане,при което се чу някакво пукане,а и защитния бушон на токоизправителя беше изгорял.На следващия ден отново с помощен акумулатор и с принудително впръсване на гориво в карбуратора и смяна на свещта успях да го запаля и дори му навъртях 7-8 километра.Тази сутрин почистих карба внимателно.Мембраната е здрава,гориво ходи в карба искра пак дава,но не ще да запали и неще.Та тук идва същината на въпроса ми.Може ли проблема да е от CDI-то.Може ли да е дефектирало по някакъв начин,защото само то ми автоматичния смукач ми останаха като възможни причини.
#350
28 март 2018 - 08:53
Щом имаш искра няма да е ЦД? по скоро проблема ти е с горивото, или дави или не стига, но искра имаш ли няма причина да не пали, така че търси проблема по карбуратора аз за тва не го харесвам тея тъпи карбове, все да му се молиш еле пък ако е седял. Вчера запалихме ямаха инжекция не палена 3 години с бензин на 3 години и въртене за около 5-6 секунди

#352
28 март 2018 - 19:02
Благодаря Ви, че се отзовахте колеги.Може би наистина проблема ще е в карба.Вчера свалих автоматичния смукач и останових че не работи.Пробвах го и чрез дирекна връзка към акумулатор,при което няколко минути нямаше реакция от него.Днес поръчах един втора употреба, и утре ако е наред ще го пробвам.
#353
28 март 2018 - 19:41
Здравейте, колеги. Бихте ли дали малко препоръки относно избор на такова Кимко. 250-300-500 или друга марка
. Спрях се на Хонда Форца и на Кимкото като на уж по-достъпна цена. Гледах и няколко Маджести 400... Четох и теми тука, мнения на препатили колеги, то направо да се откажеш от покупката на такъв скутер. Наясно съм естествено, че за всеки мотор или кола ще има и негативни мнения, от хора не случили на машина. Та, кой е най-удачният избор за кубатура. Повече ще се кара градско, извън може би до 100-ина км... Макар, че никога не се знае... От към разход, цени на части кое е по-удачно да се вземе според вас. Благодаря предварително.

#354
28 март 2018 - 19:48
Взимай HONDA SILVER WING 400 и си гледай рахата, но и маджестито не е зле.
Здравейте, колеги. Бихте ли дали малко препоръки относно избор на такова Кимко. 250-300-500 или друга марка
. Спрях се на Хонда Форца и на Кимкото като на уж по-достъпна цена. Гледах и няколко Маджести 400... Четох и теми тука, мнения на препатили колеги, то направо да се откажеш от покупката на такъв скутер. Наясно съм естествено, че за всеки мотор или кола ще има и негативни мнения, от хора не случили на машина. Та, кой е най-удачният избор за кубатура. Повече ще се кара градско, извън може би до 100-ина км... Макар, че никога не се знае... От към разход, цени на части кое е по-удачно да се вземе според вас. Благодаря предварително.

#357
29 март 2018 - 08:22
Щом ще го караш повече в града трябва да наблегнеш на някои неща в повече, то всичко може да се кара в града от най големия до най малкия скутер но би оценил предимставта на единия пред другия само ако може да покараш от всички изброени
Понякога в града едни 5 см в ширината на кормилото са разликата от това да се надишаш с газове пред това да си от пред на светофара
За мен градския скутер е с гуми минимум 15 ки, с дължина не повече от 2,10 и ширина не повече от 78
с мотор не по малък от 250сс и то ако е 250 поне да е 4 клапанов да се развърта бързо. Ще кажа мое мнение за изброените от теб скутери, хондата, не е лоша, има хубав двигател, бърза е, ама с тея малки таркаленца...... Кимко ексаитинг е голямо, много голямо за градската джунгла, пак казвам може да се кара но си е повече круизер да се опънеш на него и да минеш едни 300км на един дъх, за града от тази марка по добре огледаи за Кимко даунтаун или k-ctx имай предвид че ако строшиш нещо по него няма много опции за части втора ръка. Нексуса е готин, може да се огледжаш за него спокоино, маджестито и то ама по новичкото ама и на него му дребни гумите, може да включиш ямаха х-макс въпреки че предлага само 250сс и пак не е с особено големи гуменетки, вж ако пък намериш х-сити там си на предна 16 ка и задна 15 ка истински мотоциклет, малко дълъг но пък не е широк чудесен за града и и извън него. Мисля да не се въздържа и като всеки които хвали неговото си да спомена че царя на градската джунгла е само един сх300 само че ти не го харесваш, и аз не го харесвам особено, не е от най красивите, седиш като наказан с запек на хотелско биде, ама е уникално пъргав, тесен и къс, с 16 ки върви по павета, прескача болдюри слиза по стълби на бутане естествено все пак не е ендуро, но е достатъчно висок и с малко междуосие. Става и за извън града, на Боян не му пречи да прави преходи от по 150-200 км без да се оплаква
Общо взето скутери като марки и модели много ама решил ли да търсиш перфектният вариант май няма такъв, ако може да събера качествата на няколко марки щеше да е супер, погледни също и малко грозноватия пиаджо бевърли
А ако си достатъчно извратен може да харесаш и някое скарабео хахахах





#358
29 март 2018 - 17:46
?ли Комко Пипъл 250, с големи гуми и добър старт, но е като браснарски стол.
#359
29 март 2018 - 18:14
Те май от към гуми всички са почти еднакви. Много трудно ще намеря инфо по нета за гумите. Кимкото не е чак голямо за градско ползване, виждал съм го на живо, бива. Останалите само на снимка и инфо в форумите. Е карал съм Маджести обаче 250, хубаво ама 400 по ми харесва на визия. СХ300 не ми харесва, съжалявам. ?деята на тези скутери които съм дал е да са ми удобни за каране. В моя малък град има точно 4 светофара, не ме притеснява градското, че е по-голям скутера или по-тромав и т.н. ?деята е като седна да ми е удобно, в Ямахата така се почувствах. Х-макс не е такъв скутер, Даунтаун поне на външен вид ми изглежда малко по-голям от моя... Забравих да спомена, че и повечето багажно място, чекмедженца и шкафчета са с предимство. Наясно съм, че трябва да тръгна, да гледам,да седна,да карам и така да избера. Но, повечето "хубави" скутери са в София, или Кюстендил. Е на 300-400 км. от мен. Стига де...
п.п. Днес смених въздушния филтър на моето Кимко + реле на стартер. Е друг мотор стана, направо не ми се дава. Но, само да го измия и ще го пусна в продажба, ако някой от форума иска по-малък скутер ще се разберем. Не съм мошеник или лъжеш, скутера върви прилично без никакви фрапиращи проблеми.
п.п. Днес смених въздушния филтър на моето Кимко + реле на стартер. Е друг мотор стана, направо не ми се дава. Но, само да го измия и ще го пусна в продажба, ако някой от форума иска по-малък скутер ще се разберем. Не съм мошеник или лъжеш, скутера върви прилично без никакви фрапиращи проблеми.
#360
31 март 2018 - 19:55
Здравейте колеги,карам Кимко 500от година,навъртял съм му близо 12000 км но сега започна да прави номера,стартера върти много трудно уредите на таблото се рестартират постоянно и не пали,акомулатора е нов явно проблема е другаде като съм 99%сигурен че не е в стартера помагайте ако можете СЕЗОНА ЗАПОЧВА