#381
06 юли 2018 - 20:38

#382
17 септември 2018 - 10:57
Поздрави,
#383
17 септември 2018 - 21:09
#384
18 септември 2018 - 17:30
#385
18 септември 2018 - 23:11
#386
19 октомври 2018 - 12:49
#387
25 ноември 2018 - 10:30
Реших наскоро да отворя двигателя на моята 250ka, и да проверя какво е положението с бутало,сегменти..глава и пр.Проверих и разпределителния вал, и хоп...вътрешния лагер->заминал.Проверих в нета за разпределителен вал,но "греда".Мина ми през ума да проверя в ръководството дали се избиват лагерите му...и пак греда.Спорет тайванците, вала не подлежи на ремонт,а се сменя с нов.Закарах до приятел, който има преса и каза че може и да успее да избие лагерите, но има риск за зъбното колело да се изкриви.Някой има ли опит с подобен ремонт и как се е справил с проблема.Моля, Ви помагайте плс.
Поздрави,
#388
25 ноември 2018 - 11:15
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
#389
25 ноември 2018 - 11:50
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
Колега, помагаш ми страшно много с напътствията си.Оста на която се набива колелото има някакъв прорез.Мислех че втулката със зъбното колело се вклинява в прореза на остта, и няма как да се разцентрова при сглобяване.Но щом не е точно така, би ли ме насочил какво трябва да представлява приспоспблението,гарантиращо точността при зацепване.Ти как постигаш точното зацепване...? Благодаря ти предварително.
Поздрави,
#390
25 ноември 2018 - 12:04
Прати ми на вайбър снимката и ще ти кажа какво мисля и как евентуално може да се постъпи.
Прорез имат повечето, но той е за заводската сглобка. Там го прави машина и тя трябва да "знае" как да хване оста, за да набие колелото.
Пратих ти вайбър на л.с.
#391
25 ноември 2018 - 14:36
#392
25 ноември 2018 - 21:04
Благодаря предварително.
#393
21 юни 2019 - 09:19
Kymco Xciting 500
,та въпроса ми е следния след смяна на задната гума скоростомера отчита само до 60 км/ч,а си върви повече къде да търся проблема в жило ли и ако да къде се намира то.благодаря предварително
- 0
#394
20 февруари 2020 - 23:16
#395
23 февруари 2020 - 16:34
#396
24 февруари 2020 - 15:27

#397
24 февруари 2020 - 17:57
#398
03 юни 2020 - 23:24
Та,прочетох доста противоречиви мнения за модела ,но ме интересуват някокко неща:
Разход градско долу-горе
Болежки за модела,какво да гледам, като купувам?
Как стои въпроса с частите-има ли ги?
Досега съм имал сузуки сикстийн и хонда SH300.
?деята ми е да го карам в града предимно .Хондата ми върши перфектна работа,но вече ми омръзна.
Видът на скутера и стойката на водача при кимкото ми харесват повече.
Благодаря предварително на отзовалите се.
#399
15 март 2021 - 20:11
От скоро имам Кимко ексайтинг 300i 2008г и явно имам проблем с термостата колкото и да го карам не иска да загрее от време на време на светофар вдига стрелката до средата ала като тръгна и стрелката слиза на студено..На място като работи повече време загрява и се включва перката.Намислил съм да смена термостата и антифриза повече ме притеснява обезвъздушаването и откъде точно се налива антифриза

#400
16 март 2021 - 09:14