•         

70cc


#1 mirome

mirome

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 35

02 ноември 2014 - 02:09

Здравейте като разглеждам из интернет не намирам никаква полезна информация за това ще се обърна кам вас с следния въпрос.::?мам 50cc скутер ДЕРБ? ПАДОК и сам се заел на го направя 70cc но незнам дали ще стане само с бутало и шлайф или ще трябва и биела да се закупи.Всичко ми е сменяно след основен ремонт е биела лагери бутало цилиндър глава моля някой да ми помогне !!! Благодаря предварително . :)
  • 0

scooterhouse.net

#2 burza4eto

burza4eto

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1121

02 ноември 2014 - 05:01

Не не трябва да сменяш биелата. Така а според мен така с шлайф и по-голямо бутало няма да има много разлика, но ако си го решил си сложи бутало с един сегмент. Така мотора ще ти прави повече компресия и следователно като е с един сегмент ще развърта във високите обороти и ще понавървява. А иначе е много по-добре да си сложиш цилиндър кит защото там не само размера е 47мм (70cc) или повече, но и самите портове са по-голями и следователно върви повече отколкото само с шлайф!
  • 0

#3 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155

02 ноември 2014 - 10:55

 

Не не трябва да сменяш биелата. Така а според мен така с шлайф и по-голямо бутало няма да има много разлика, но ако си го решил си сложи бутало с един сегмент. Така мотора ще ти прави повече компресия и следователно като е с един сегмент ще развърта във високите обороти и ще понавървява. А иначе е много по-добре да си сложиш цилиндър кит защото там не само размера е 47мм (70cc) или повече, но и самите портове са по-голями и следователно върви повече отколкото само с шлайф!
колегата е прав няма смисъл шлайф и др глупости има цилиндри по 100 лв нови а иначе за 1-сегмент се си прав с 1 сегмент компресията намалява няма го това оплатняване като при 2-та сегмента от личен опит на чугун цилиндър ч сегмент има смисъл като си с голям карб и отоворено гърне ина4е не :)
  • 0

#4 burza4eto

burza4eto

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1121

02 ноември 2014 - 10:59

 

колегата е прав няма смисъл шлайф и др глупости има цилиндри по 100 лв нови а иначе за 1-сегмент се си прав с 1 сегмент компресията намалява няма го това оплатняване като при 2-та сегмента от личен опит на чугун цилиндър ч сегмент има смисъл като си с голям карб и отоворено гърне ина4е не :)
Колега сигурен ли си в думите си за компресията между 1 и 2 сегмента не се заяждам, но прочети пак в нет-а какво е и що е! Аз от личен опит го знам карал съм и с 1 и с 2 сегмента ;) За 1 година вече четвърти кит слагам! :)
  • 0

#5 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155

02 ноември 2014 - 11:02

 

Колега сигурен ли си в думите си за компресията между 1 и 2 сегмента не се заяждам, но прочети пак в нет-а какво е и що е! Аз от личен опит го знам карал съм и с 1 и с 2 сегмента ;) За 1 година вече четвърти кит слагам! :)
Колега без лоши чуства един фр и той спореше и отидохме го премерихме тогава карах таиванец с 2 сегмента компресията му беше около 7.8 бар на другия ден сложиш чисто ново едно сегментово бутало и пак го премерихме показа 6,4 на манивела :)
  • 0

#6 mirome

mirome

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 35

02 ноември 2014 - 17:28

Благодаря ще потърся сега цилиндър и може да закупя бутало с един сегмент да видя ефекта но си мислех че ако сменя само бутало и малко шлайф ще има разлика. Моторчето е с ролки 4,6 грама и си мисля ако направя този силов тунинг че ще може да се изправя без проблем.
  • 0

#7 burza4eto

burza4eto

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1121

02 ноември 2014 - 17:37

Само с газ надали ;) ?наче ако правиш шлайф сложи бутало с 1 сегмент по-скъпо е но ще върви повече!
  • 0

#8 mirome

mirome

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 35

03 ноември 2014 - 19:23

Аз ги разгледах не са кой знае какви цени
  • 0

#9 mirome

mirome

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 35

03 ноември 2014 - 19:25

и другото което ако някой има спортно гърне  да го продава да пише но да са приемливи цени :Д
  • 0