


70cc
mirome
, ное 02 2014 02:09
#1
02 ноември 2014 - 02:09
Здравейте като разглеждам из интернет не намирам никаква полезна информация за това ще се обърна кам вас с следния въпрос.::?мам 50cc скутер ДЕРБ? ПАДОК и сам се заел на го направя 70cc но незнам дали ще стане само с бутало и шлайф или ще трябва и биела да се закупи.Всичко ми е сменяно след основен ремонт е биела лагери бутало цилиндър глава моля някой да ми помогне !!! Благодаря предварително .


#2
02 ноември 2014 - 05:01
Не не трябва да сменяш биелата. Така а според мен така с шлайф и по-голямо бутало няма да има много разлика, но ако си го решил си сложи бутало с един сегмент. Така мотора ще ти прави повече компресия и следователно като е с един сегмент ще развърта във високите обороти и ще понавървява. А иначе е много по-добре да си сложиш цилиндър кит защото там не само размера е 47мм (70cc) или повече, но и самите портове са по-голями и следователно върви повече отколкото само с шлайф!
#3
02 ноември 2014 - 10:55
Не не трябва да сменяш биелата. Така а според мен така с шлайф и по-голямо бутало няма да има много разлика, но ако си го решил си сложи бутало с един сегмент. Така мотора ще ти прави повече компресия и следователно като е с един сегмент ще развърта във високите обороти и ще понавървява. А иначе е много по-добре да си сложиш цилиндър кит защото там не само размера е 47мм (70cc) или повече, но и самите портове са по-голями и следователно върви повече отколкото само с шлайф!

#4
02 ноември 2014 - 10:59
колегата е прав няма смисъл шлайф и др глупости има цилиндри по 100 лв нови а иначе за 1-сегмент се си прав с 1 сегмент компресията намалява няма го това оплатняване като при 2-та сегмента от личен опит на чугун цилиндър ч сегмент има смисъл като си с голям карб и отоворено гърне ина4е не 



#5
02 ноември 2014 - 11:02
Колега сигурен ли си в думите си за компресията между 1 и 2 сегмента не се заяждам, но прочети пак в нет-а какво е и що е! Аз от личен опит го знам карал съм и с 1 и с 2 сегмента
За 1 година вече четвърти кит слагам! 



#6
02 ноември 2014 - 17:28
Благодаря ще потърся сега цилиндър и може да закупя бутало с един сегмент да видя ефекта но си мислех че ако сменя само бутало и малко шлайф ще има разлика. Моторчето е с ролки 4,6 грама и си мисля ако направя този силов тунинг че ще може да се изправя без проблем.
#7
02 ноември 2014 - 17:37
Само с газ надали
?наче ако правиш шлайф сложи бутало с 1 сегмент по-скъпо е но ще върви повече!

#8
03 ноември 2014 - 19:23
Аз ги разгледах не са кой знае какви цени
#9
03 ноември 2014 - 19:25
и другото което ако някой има спортно гърне да го продава да пише но да са приемливи цени :Д