•         

Aprilia Atlantic 500 Sprint

Номер на двигател ?

#1 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

09 ноември 2014 - 15:51

Здравейте колеги , от няколко дни съм горд собственик въпросния модел .Предвид предстоящата регистрация искам да попитам знаещите - къде се намира номера на двигателя .Поогледах но не можах да го видя. Благодаря предварително.
  • 0

scooterhouse.net

#2 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551

09 ноември 2014 - 16:18

Наведи се от-долу , и провери под капака на вариятора да не би да е там .
  • 0
image.gifimage.png image.gif

#3 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

09 ноември 2014 - 18:55

Ще пробвам да се свия :D :D
  • 0

#4 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

11 ноември 2014 - 19:48

А възможно ли е да няма номер на двигателя ????
  • 0

#5 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153

11 ноември 2014 - 20:44

Не, номера е на най-обичайното място , на двигателя отзад под левия амортисьор , под щеката за масло на редуктора .
  • 0

#6 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

11 ноември 2014 - 21:43

Намерих го .
  • 0

#7 tesko

tesko

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 245

11 ноември 2014 - 22:39

Когато ти се отвори възможност замери си на колко ти зарежда , защото на мои познат Aprilia-та му топеше акумулатор на 3-4 месеца.Чувал съм че им е проблемно релето за зареждане (чувал съм- не го твърдя на 100%)
  • 0

#8 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

12 ноември 2014 - 19:20

Днес се сблъсках с проблема .За да го регистрирам в КАТ свалих акумолатора от Кимко-то ,след това покарах малко и .... акумолатора замина. Замерих волтажа -11,9 - 12.2в. При Кимко-то е 13.4в. Къде е проблема колеги.
  • 0

#9 mad.max

mad.max

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 914

12 ноември 2014 - 21:21

Не зарежда явно
  • 0

#10 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551

12 ноември 2014 - 22:12

може би релето да не е във час :)
  • 1
image.gifimage.png image.gif

#11 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4159

12 ноември 2014 - 23:47

О чудо!!!Поредния атлантик които не зарежда.
  • 0
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#12 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

13 ноември 2014 - 07:45

След поставената диагноза (не зарежда) - според вас къде или по точно в кое е проблема? Реле или статор ? Въпросните части могат ли да се закупят в България и на какви цени примерно ? Защото в нета намерих реле на цена 30$ от Сингапур (в Германия намерих за95 евро).Благодаря завниманието.
  • 0

#13 musster

musster

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 722

13 ноември 2014 - 12:38

След поставената диагноза (не зарежда) - според вас къде или по точно в кое е проблема? Реле или статор ? Въпросните части могат ли да се закупят в България и на какви цени примерно ? Защото в нета намерих реле на цена 30$ от Сингапур (в Германия намерих за95 евро).Благодаря завниманието.

http://www.dianamoto...рси&tyrsenepo=3
  • 0

#14 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551

13 ноември 2014 - 19:19

Днес се сблъсках с проблема .За да го регистрирам в КАТ свалих акумолатора от Кимко-то ,след това покарах малко и .... акумолатора замина. Замерих волтажа -11,9 - 12.2в. При Кимко-то е 13.4в. Къде е проблема колеги.
На обороти без включен консуматор , при мене е 14 ,26-14,28
  • 0
image.gifimage.png image.gif

#15 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

13 ноември 2014 - 20:24

Току що поръчах реле от "ония свят", пък дано се окаже от него проблема. Когато дам на контакт светлините се включват автоматично , така ли трябва да е?
  • 0

#16 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1496

14 ноември 2014 - 14:18

? при мен е така на ямахата, много ме дразнеше, затова късите ги вързах на бутона за гасене на скутера и сега когато мотора работи светят само габаритите.
  • 0

#17 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

25 ноември 2014 - 20:41

Днес ми пристигна релето и ............... всичко си е както беше . Напрежението е 11,8- 12,8V (с изкл. светлини)  което според мен е малко - явно проблема е другаде.Може-би статор? Надявам се знаещите да вземат отношение по въпроса. Нека силата бъде с вас :scooter:
  • 0

#18 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153

26 ноември 2014 - 08:04

Една от намотките на генератора  ти е зле , има междувитково късо , и намотката не дава нужния ток . Можеш да разкачиш буксата на релето , трябва да има три еднакви по оцветяване кабели , това са трите фази на генератора , слагаш мултицета на променлив ток , на поне 200 волта , палиш и мериш всяка фаза поотделно , без да форсираш на ниски обороти , едната ти фаза ще даде по-ниско напрежение . ?ли трябва да се пренавие статора или да се купи друг нов или здрав втора употреба .
  • 0

#19 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

26 ноември 2014 - 13:09

Благодаря ,колега . Със сигурност ще проверя напрежението по описания от теб начин , после ще видя дали ще мога да сваля капака със статора. Трябва ли да внимавамам за нещо при свалянето на капака? Между другото вчера ми пристигна маслото (MOTUL 5000) , свеща и задните накладки , така че - към гаража. :scooter:
  • 0

#20 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

28 ноември 2014 - 22:10

Днес си поръчах и статор ,пък да видим.Смених си и задните наладки че бяха оригиналните. А и лагера на ролката на ремъка че издаваше уникален звук от време на време.
  • 0