•         

Aprilia Atlantic 500 Sprint

Номер на двигател ?

#21 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

14 декември 2014 - 19:34

Днес сложих новия статор и затворих двигателя . Резултатите са повече от добри - напрежение 14,0 - 14,3V. Датчика за температурата , който смених , също работи. Абе един хубав ден...
  • 0

scooterhouse.net

#22 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551

15 декември 2014 - 09:52

във рамките на нормалните стойности , на зареждане.. :thumbup:
  • 0
image.gifimage.png image.gif

#23 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

16 декември 2014 - 18:53

Мисля да сменя маслото на предницата но не мога да намеря семеринги в България . От вън ми излизат доста скъпо (около 12 евро). Към знаещите - колко масло трябва да налея ?  Реших да сменя и предната гума , само че ще променя размера- вместо 120/70-14 ще сложа 140/60-14. Направих същото с Кимко-то (вместо 110/70-16 сложих 130/70-16) и останах много доволен. Някой да знае причина да не го правя?
  • 0

#24 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153

16 декември 2014 - 19:55

Постни размера на "трудните" семерини .  ? 12 евра са 24 лева (грубо) , комплект специализирани семерини за предница с два ръба и един прахо-обирач са 30 лв . Колко искаш да струват ?
Смъкни си мануала на модела там пише колко масло се налива .
За гумите , принципно е вярно ,че 120/70 е равно на 130/60 . забележи 130 ,не 140 . но се получава така ,че при 130/60 като обща широчина гумата е същата , но частта  която използваш е само 80 % от възможното . Тоест плащаш за нещо което не използваш , като по този начин самият ресурс на гумата си отива по-бързо от предвиденото .
  • 0

#25 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

17 декември 2014 - 19:21

От мануала разбрах какво масло  но какво количество се налива не разбрах. :( :( :( А иначе намерих и малко по-евтини семеринги (Athena) или нещо подобно -7евро. Мисля че дядо коледа ще ми ги донесе в комлект с 1л масло Motul.
  • 0

#26 mad.max

mad.max

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 914

17 декември 2014 - 19:49

Атена са хвърлени пари на вятъра
  • 0

#27 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551

17 декември 2014 - 20:06

Търси и си вземи-Кортеко
  • 0
image.gifimage.png image.gif

#28 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

17 декември 2014 - 20:13

Ами благодаря , ще се поразгледам.
  • 0

#29 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

02 февруари 2017 - 22:50

 

Днес сложих новия статор и затворих двигателя . Резултатите са повече от добри - напрежение 14,0 - 14,3V. Датчика за температурата , който смених , също работи. Абе един хубав ден...
Намерих я темата....А как се стига до статора, кое се разглабя ?
  • 0

#30 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

03 февруари 2017 - 07:27

От дясно пластмасите , ауспуха сколектора  и капака на двигателя . Съветвам те като развиваш болтовете на двигателя си направи шаблон кой от къде сваляш - самите болтове са с различна дължина.Ако се окаже статора за смяна те съветвам да смениш и водната помпа- намира се на същото място. Ако ли не - рискуваш да попаднеш в моята ситуация- смяна на статор и след 6 месеца отварях двигателя за водна помпа. Но все пак решението си е твое.
  • 0

#31 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

03 февруари 2017 - 18:30

? водната помпа ли се сваля, а някакви специални инструменти дали ще са ми необходими? Нещо по специфично при демонтажа? Гарнитури подменят ли се?
  • 0

#32 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

03 февруари 2017 - 19:03

Водната помпа се намира на капака (картера) на двигателя. ?нструментите са обикновени шестограми комплект тресчотка, т.е. нищо сложно. Гарнитурата е тънка - почисти остатъците добре и мажи смело със силикон. Замери ли фазите на статора? Ако има нещо -питай.
  • 0

#33 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

03 февруари 2017 - 19:45

Не съм ги замерил колега. Ама поръчах статор. Как се прави замерването какви стойности трябва да показва.
  • 0

#34 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

03 февруари 2017 - 20:27

 

Една от намотките на генератора  ти е зле , има междувитково късо , и намотката не дава нужния ток . Можеш да разкачиш буксата на релето , трябва да има три еднакви по оцветяване кабели , това са трите фази на генератора , слагаш мултицета на променлив ток , на поне 200 волта , палиш и мериш всяка фаза поотделно , без да форсираш на ниски обороти , едната ти фаза ще даде по-ниско напрежение . ?ли трябва да се пренавие статора или да се купи друг нов или здрав втора употреба .
По този начин.
  • 0

#35 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

03 февруари 2017 - 20:37

Мерси колега :thumbup: :thumbup:
ще пиша утре какво съм направил
  • 0

#36 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

05 февруари 2017 - 13:42

Колега Олд стайл масления  филтър сваля ли се, че нещо не мога да сваля капака на двигателя?
  • 0

#37 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

05 февруари 2017 - 17:52

Свалих и капака и статора, който излезна някакъв китайски...Новия е RMS, обаче се налага да се смени водната помпа и гарнитурата на капака. Някой знае ли магазин в София където ще имат налични ремонтен комплект водна помпа и гарнитура за двг Пиаджо мастър 500?
  • 0

#38 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

09 февруари 2017 - 21:26

За двигателя ти писах по-горе, мажи смело с подходящ силикон. Шанса да разместиш гарнитурата е мн голям.
  • 0

#39 Хиената

Хиената

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 161

09 февруари 2017 - 23:20

Колега предпочитам точно там да сложа гарнитура. Поръчал съм чакам. Водна помпа намерих налична с 300 зора марка Викма цена 70лв. Нея мисля първо да монтирам на капака, но да видим как ще излезе старата.
  • 0

#40 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

10 февруари 2017 - 07:03

Ти си знаеш най-добре.
  • 0