#21
23 март 2015 - 18:04
Зеленото отпред в инжектора ии одзад синьото към цилиндара е дюзата нали или е обратно ?
#22
23 март 2015 - 18:20
Ката за начало сложи филтъра защото така го бъркаш още повече как може да провериш дюзата сваляш ето това цялото http://www.only2whee...2012o_o(94).JPG оставаш всички маркучи по него махаш свеща закачаш кабелите на дюзата от където си ги свалил и въртиш на стартер ако дюзата е в ред трябва да почне да пръска гориво под формата на мъгла ако започне значи проблема е в запалителната система или някъде другаде
#23
23 март 2015 - 18:23
Също ката си в чужбина могат да ти направят компютърна диагностика
#24
23 март 2015 - 19:10
Също така пробвай да преброиш миганията на лампичката на таблото ти. Диагностиката става по следния начин: Даваш гас до край докато двигателя е изключен-без контакт. Докато държиш гаста завърташ ключа да даде контакт. Лампичката injection check се включва и след това спира. след това пускаш гаста. ако всичко е направено правилно значи вече си в системата му. Проверката става като започнеш да броиш миганията на лампата. ако няма мигания всичко е ок. давам ти пример ако мига 10 пъти значи има грешка в ижектора и др. Във нас имам лист с кое мигане на каква грешка отговаря преброй миганията и аз ще го потърся да видим може да излезе нещо. Успех
#25
23 март 2015 - 19:12
Аз свалих този целия апарат ии пробвах само зеленото дали работии при нормално не работи въртя въртя няма горивоо но оставам свичко така ии подавам директен ток в тва зеленото ии праска в размер на една игла , после ги свързвам с дюзата ии така както викаш прави уникално добра мъгла . Но точно тва мие проблема че подавам директен от акулумуатора къмм тва зеленото ии като задаржа ии се дави чак почва да тече от цилиндара !! Възможно лие този компютар дане дава достатачно ток към инжектора (зеленото) ?
#26
23 март 2015 - 19:30
Направих пробата със компа неми показва никаква грешка !! Току що пак го запалих сис дирекно подаване ноо го прекъсвах със подаване на газ ии поработи доста добре !!! Какво правим сега аз си мисля щом не поема постояния ток трябва дае променлив да подава ии да спира подаването на ток или да намали мощноста ? Кажете ми колко волта ток трябва да идва към инжектора (зеления) някой знаели?
#27
23 март 2015 - 19:33
Еми тогава проблема би трябвало да е в компютъра пробвай с друг компютъра е ето това http://www.apriliafo...=1&d=1254993075 на клипа се вижда до акумулатора
#28
23 март 2015 - 19:40
ето виж този manuel от пежо е но системата е същата http://www.mediafire...ew/?xihdwnyjlbe
#29
23 март 2015 - 19:46
?и аз мисля така остана само това !! До няколко дена щее купя ии ще пробвам със нов ии ще добавя тема !! БЛАГОДАРЯ В? колеги за сега !!!
#30
23 март 2015 - 19:58
Ако още имате нещо за казване чакам мнения !! Най вече искам да знам колко волта ток трябва да отиват към инжектора ?
#31
23 март 2015 - 21:20
Сигнал отива до нея
*HONDA*APRILIA*
#32
23 март 2015 - 21:20
Сигнал отива до нея
*HONDA*APRILIA*
#33
23 март 2015 - 21:31
включваш захранването и следиш миганията на лампа -инжекция.Намираш кода в таблицата. How to activate diler - modus for DiTech diagnostic:
Turn full throttle while engine is off (no contact). While holding throttle turn the key on. Then the INJECTION CHECK turns on, and after it goes off let go thorttle. If everything has done right you are now in ?diler - modus?.
After that, if there are any errors in DITech system, the injection check will start to blink. Count the blinks, and then check in table (down n this text) what does a certian number of blinks means. (ex. If it blinks 10x, then there is an error on oil pump).
There are 4 sec deley beetwin blinks. U can run diagnostic 4x, after that it resets it self (its taken in considuration that you fixed the error). If there are any other malfunctions on DiTech, injection will blink again but other error will be reported. If there isnt any blinks, everything is A OK.
WARNIG!!! When you fix the error, run system check 4 times to reset the damn thing, so it woudnt show u something that you already fixed.
Table of blinks:
Blinks Whats Wrong Possible malfunctions How To fix it
1 Engine overheated - cooler (radiator) damaged
- housing damaged
- not enough water in
radiator (cooler) - check thermostat and cooler
- check damage on housing
- add some more cooling liquid
2 No signal from electronic (CDI) for ignition - Pick-Up cable connected
wrong
- Pick-UP cable damaged - Check, and replace if needed
- Check, and replace if needed
3, 4, 5 Nothing to do with engine errors, etc.. - water on junctions
- check that cables are
connected or damaged - wait till it drys
- check, check and recheck
6, 7 Error on electronics - water in electronics
- sensor used up
- cdi died - dry and isolate
- replace
- replace
8 General error in electronics - idle throttle higher then it
should be
- cdi died - reprogram
- replace
9 Error in alternator or in sensor for current - empty battery
- contacts on battery loosen
- injectors relays died
- generator died - recharge or replace
- clean contacts
- check and replace if needed
- check and replace if needed
10 Error in oil pump - pump died
- error in electronic - check
- if so, after reset, the injectio
check should also blink 16x
11 Error in air injector - relays of injector used up - replace
- air injector died
- clean or even replace
- electronic damaged
- fuses died - reprogram or replace if needed
- replace
12 Error in fuel injector - same as above - same as abve
13 Error on ignition - cable for sparkplug
damaged
- relays in injector damaged
- cdi died
- electronic damaged - check or replace
- go to official servise or replace
- replace
- check fuses or even replace
14 Error in fuel pump - weak battery
- electronic died
- pump died - replace or recharge
- replace
- check and replace if needed
15 Engine done too much RPM's (usually after downhill) - it means that rpm limitar worked, that it has been turned on - noting wrong, just restart system 4 times to reset that
16 Error on ECU - error in program - reprogram
18,19 Error in temp sensor -cable damaged
- sensor died
- ECU died - check or replace
- replace
- reprogram or replace
20 Error in heat indicator - cable that is connected to
instrument is damaged
- ECZ died - check or replace
- replace or reprogram
*HONDA*APRILIA*
#34
29 март 2015 - 14:25
#35
29 март 2015 - 14:45
Ето ии проба парво с обикновения комп. Влезнах във него ии отчете проблемите , това всичкото проблеми ли са?
https://youtu.be/6Q0xuNXxVEw
Пробвах и malossi - то но при подаване на контакт даже ии не свети лампата !!
https://youtu.be/6Q0xuNXxVEw
Пробвах и malossi - то но при подаване на контакт даже ии не свети лампата !!
#36
01 април 2015 - 16:04
Какво стана с мненията , искам да знам дали това чудо има реле за горивото към цилиндара смисъл инжектора дали има ?
#37
02 април 2015 - 08:24
Тоя мотор е пословичен с тва палене правих такъв то не копувах дюзи то не бе свещи ток има бенз има помпата работи ми върти и не пали ... 1 месец ходене по мъки и накрая 110 лв компа и пееше ...
Блрат ми намаай му масулро :D
#38
02 април 2015 - 22:39
Вращам 2-та след това ще купя друг!
#39
20 май 2015 - 10:59
колега кажи ако обичаш оправи ли моторчето че имам абсолютно същия проблем мерси предварително и какво излезе
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Beeline Tapo 2016 г. 50 кубика Ръководство13 ное 2023 Beeline, tapo, 50, кубика |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Aprilia SR 50 от сток към кит Malossi 70cc17 апр 2022 Aprilia sr50 malossi кит, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся бобина за Aprilia SR50 СПЕШНО24 авг 2021 търся, бобина, aprilia, ср50, ср |
|
|
||
Търговия →
Продава/Купува-аксесоари →
Продавам куфар за Aprilia18 яну 2021 Куфар, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам джанти за Aprilia Sr Street12 фев 2020 aprilia, джанта, джанти |
|
|