19
#41
17 септември 2015 - 19:37
Ха да ми е честит новия скутер.Днес от Марио Мото- с.Сапарево (Дупнишко) се сдобих с Априля Атлантик 500 кубиковия 2004г инжекцион. Скоро ще видим що за скутер е
#42
17 септември 2015 - 19:44
Честито , със здраве и много безаварийни километри.
#43
17 септември 2015 - 20:07
Благодаря, как се сверява часовника?
#44
17 септември 2015 - 20:56
Честито и много безаварийни! След време хич няма да му обръщаш внимание на часовника. Другото да е наред.
Sent from my HM 1S using Tapatalk
Sent from my HM 1S using Tapatalk
#45
17 септември 2015 - 20:58
Честито и безаварийно часовника най вероятно задържаш някое от копчетата поне при мен така
#47
17 септември 2015 - 21:27
Честито и много безаварийни! След време хич няма да му обръщаш внимание на часовника. Другото да е наред.
Sent from my HM 1S using Tapatalk
Sent from my HM 1S using Tapatalk
?мам и друго питане. Забеляах че зарежда на около 12 волта- продавача сложи някакъв акумулатор който уж има ток-запали пред продавача 3 пъти и направих една обиколка . Докарахме го с бус и рещих да му сложа бензин и да напомпам гумите.На ход отидох до бензиностанцията, заредих го с гориво, напомпах му гумите и тръгнах да го паля и.... не можах-паднал му акумулатора
Питането ми е от кое най-напред да тръгна? Свалих акумулатора и за около 2 часа го включих вкъщи да го заредя със зарядно от тези руските- мисля че са 5 ампера. Снигат ли му 2 часа или колко време да го зареждам-акумулатора е някакъв маде ин japan 10 ампера ?
#48
17 септември 2015 - 21:30
Ако зарежда на по- малко от 14 волта, значи не зарежда. Къде и как го замери?
Sent from my HM 1S using Tapatalk
Sent from my HM 1S using Tapatalk
#49
17 септември 2015 - 21:31
Честито и безаварийно часовника най вероятно задържаш някое от копчетата поне при мен така
Задържах кое ли не копче, та даже и в комбинация с другите, но не стана нищо.
Нека някой сподели ако нае как се сверява и ако знае някой за тези грешки дето изписва като номера, че при свързване на акумулатора ми изписва някаква си грешка- май беше 06
#52
17 септември 2015 - 21:36
Замери го директно на клемите на акумулатора. При работещ двигател и пуснат фар трябва да държи около 14 волта. При загасен двигател ако е читав акумулатора трябва да покаже близо 13 волта.
Sent from my HM 1S using Tapatalk
Sent from my HM 1S using Tapatalk
#53
17 септември 2015 - 22:02
Дори и със заминал акумулатор ли трябва да показва тези волтове ако е наред зареждащото?
#54
18 септември 2015 - 05:53
Проблема най вероятно е в статора. На това зарядно (за автомобилни акомулатори) не го зареждай повече - ако не е късно вече.Пролемите със зареждането го "дъвкахме" по горе , но не ми пречи да ти помогна с нещо ако мога. Когато вдигаш оборотите виж дали напрежението пада?
#55
18 септември 2015 - 06:36
Проблема най вероятно е в статора. На това зарядно (за автомобилни акомулатори) не го зареждай повече - ако не е късно вече.Пролемите със зареждането го "дъвкахме" по горе , но не ми пречи да ти помогна с нещо ако мога. Когато вдигаш оборотите виж дали напрежението пада?
Току що слязох да видя дали ще запали. Показваше 11.5 волта преди да запаля. Запалих го ипри подаване на газ започна да вдига и вдигна до 12.5- 12.6 волта и го загасих че нямам много време сега.
#56
18 септември 2015 - 09:06
Честито за придобивката, а иначе акомулатора ти е заминал, дано да е само той купи си нов и продължавай напред.Стойностите трябва да му са 14,3-14,6 при работеш двигател и при включване на варовете напражението да не пада. При изгасен двигател да не пада под 12,3.
#57
18 септември 2015 - 09:39
Akумулатора ако е 10А го зареждай с макс 2А иначе бързо ще го скапеш
#58
18 септември 2015 - 17:51
Закарах го на човек който продава акумулатори и установихме че акумулатора е читав и държи заряд, зарядното на мотора също е здраво само трябва малко повече каране да се зареди нормално. ?наче с мултицет вдигна до 13.7 волта и още щеше но го загасихме. Надявам се да нямам ядове със зарядното
Само не разбрах как се сверява часовника- никой ли не знае?
Само не разбрах как се сверява часовника- никой ли не знае?
#59
18 септември 2015 - 19:21
Задържаш малкия бутон най-вляво на които има буква W
нататъка ще сверяваш с бутона SET
нататъка ще сверяваш с бутона SET
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Чупи сегменти след смяна YAMAHA NEOS 2003 - след 1000км пробег.13 сеп 2022 ямаха, qmaha, 50cc, сегменти |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Aprilia SR 50 от сток към кит Malossi 70cc17 апр 2022 Aprilia sr50 malossi кит, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся бобина за Aprilia SR50 СПЕШНО24 авг 2021 търся, бобина, aprilia, ср50, ср |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
не дава искра на свеща след смяна на стартер??? ПОМОЩ23 авг 2021 ремонт, априлия, спешно |
|
|
||
Търговия →
Продава/Купува-аксесоари →
Продавам куфар за Aprilia18 яну 2021 Куфар, Aprilia |
|
|