•         

Проблем с моторчето

Дерби Сенда гасне в движение ремонти мотори

#1 honda cr 125

honda cr 125

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 17

07 юни 2015 - 22:10

Значи имам проблем изкарвам го,паля возя се около 2км и гасне после чакам към 10мин. и пак пали и карам още малко и прави пак така.Помогнете моля ви
  • 0

scooterhouse.net

#2 borgilov

borgilov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 27

08 юни 2015 - 07:56

cdi или казано по български електронно запалване.
  • 0

#3 honda cr 125

honda cr 125

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 17

08 юни 2015 - 08:16

Някой може ли да ми каже от каде да си го купя това CDI и да е за дерби сенда?
  • 0

#4 honda cr 125

honda cr 125

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 17

08 юни 2015 - 09:49

?скам да попитам понеже съм неук какво е това CDI?
  • 0

#5 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269

08 юни 2015 - 10:12

Ами ако карбуратора е позапушен и няма дебит и след като се покара изчерпва бензина и гасне? Ами свещ? Бобина? Всичко наред ли ще сменяме? Първото нещо след като изгасне и не ще да запали е да се провери за искра - на свещта, на лулата. Суха ли е свещта, мокра ли е... малко така за ориентиране. По-евтинко излиза. Стрелянето напосоки си е кофти стратегия.
  • 0
[url="http://www.spritmonitor.de/en/detail/816164.html"] [/url]

#6 honda cr 125

honda cr 125

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 17

08 юни 2015 - 21:38

Значи паля го поработи и гасне меря му токовете и те са изчезнали и след малко се връща.? като угасне мотора няма искра
  • 0

#7 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269

09 юни 2015 - 09:21

Не разбрах само къде си мерил, че са му изчезнали токовете. Както и да е. Когато няма искра на свещта, провери дали има на кабела на лулата, за да разбереш дали е от свещта. Сега проверих и ми се струва, че при теб CDI и бобина са на едно. Тогава преди смяната трябва само да провериш дали работи контактния ключ - подава маса на зеления ( не съм сигурен в цвета) кабел за гасене на двигателя; два кабела идват от магнета - на единия има около 1 ом към маса, на другия около 150 ома, при завъртане на стартер или манивела, на първия се появява AC ~8V някъде. Ако тези измервания дават големи отклонения, може и да не е проблема в CDI-то. Както виждаш, за тези проверки си трябва подготовка, иначе ще трябва да сменяш напосоки и да се набуташ излишно и с пари и с време. ?ли да отидеш на майстор. Успех!
  • 0
[url="http://www.spritmonitor.de/en/detail/816164.html"] [/url]

#8 honda cr 125

honda cr 125

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 17

09 юни 2015 - 11:14

Няма искра на лулата като угасне ама никаква.
  • 0

#9 bicolini

bicolini

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 385

09 юни 2015 - 11:28

Не ти е проблема в ключа, смени си електрониката и ще се оправи :)
  • 0
Ремонти на скутери и мотори до 125 кубика. Бързо и качествено. Тел: 0876636367, София бул. Константин Величков (срещу метростанцията)