

Ще стане ли добър ? Ще се изправи ли ?
MaStErSaN
, юни 16 2015 23:44
#1
16 юни 2015 - 23:44
Здравейте ! ?мам малагути ф15 , целият е сток
Смятам да му слагам:
Ауспух: Leo Vince TT
Вариатор: Malosii Multivar
Съединител: Malosii Delta
Ремък: Malossi Kelvar
Пружини: Malosii жълти и централна жълта
Ролки: 4,8 грама на malossi
Ще се изправи ли ? Някакви настройки по карбуратора трябва ли да направя заради ауспуха или от тунинг частите ще се съчетае ?
Смятам да му слагам:
Ауспух: Leo Vince TT
Вариатор: Malosii Multivar
Съединител: Malosii Delta
Ремък: Malossi Kelvar
Пружини: Malosii жълти и централна жълта
Ролки: 4,8 грама на malossi
Ще се изправи ли ? Някакви настройки по карбуратора трябва ли да направя заради ауспуха или от тунинг частите ще се съчетае ?

#2
17 юни 2015 - 03:42
кит забрявяш кит без кит нищо не правиш един малоси спорт си земи и тогава мисли за друго
#3
17 юни 2015 - 06:01
Едиственото което ще се получи след поставянето на тези части е, че ще е по пъргав, нищо друго и тези ролки според мен ще са леки. Ще навърташ масура мотора ще се реже на място и след секунда две ще тръгва ако това целиш ще го постигнеш.
#4
17 юни 2015 - 07:07
Ами дайте някакъв съвет какво да сложа , какво да направя ?

#5
17 юни 2015 - 08:54
Ако го искаш за стънт си купи и един кит, Мото форс, Малоси нещо хубаво и качествено, иначе по тоя начин използваш максимума от кубатурата в момента.
#6
17 юни 2015 - 10:41
Тоест ако взема и кит , ще става за кантар и стънт ?
?скам също и да попитам , понеже в момента съм поставил ауспуха и е съвсем ясно , че мотора не върви в момента с него. След поставянето на изброените от мен части , мотора ще се оправи ли или трябва да правя настройка на карбуратора ?
Поръчвам от тука : https://www.scooter-...2004/Cylinders/ кажете кой предлагате за една стандартна цена
?скам също и да попитам , понеже в момента съм поставил ауспуха и е съвсем ясно , че мотора не върви в момента с него. След поставянето на изброените от мен части , мотора ще се оправи ли или трябва да правя настройка на карбуратора ?
Поръчвам от тука : https://www.scooter-...2004/Cylinders/ кажете кой предлагате за една стандартна цена

#7
17 юни 2015 - 11:33
Разбира се, че ще трябва настройка поставянето на частите е най лесно, настройката е важна след това. А и друго трябва да смениш карба за може го го храни подубаващо. Но ако си решил да правиш всичко това имай на предвид, че разхода ще стане двоен.
?наче идеята ти е супер.


#8
17 юни 2015 - 12:00
Благодаря ! За сега ще сменя нещата по трансмисията , които съм изброил по-горе , ще се направят настройки , ще видя как ще върви моторчето , а след около месец като си изработя пари ще мисля за цилиндъра и карбуратора за които ми споменавате. Надявам се да стане бегачка ;д Той сега стоков съм вдигал 95 , мисля че не е нормално за един 50сс без тунинг...
#9
17 юни 2015 - 19:09
Според мен пък ще се кантари..те стокови кантарат пък ти с тия части да не можеш..аз карам ф12 само с ТТ и стара си е задоволителен изправя се с леко дърпане..кита се слага ако искаш да кантариш само с газ..но според мен не взимай съединителя и ремъка за тези пари ще си вземеш кит а с него разлика ще има доста дори и да се кара с 12-ска карб но настройката трябва да бъде перфектна !!
#10
17 юни 2015 - 21:23
Благодаря и за твоя съвет !
За сега ще взема частите , а нататъка ще мисля за кит

#11
18 юни 2015 - 08:53
Също искам да кажа , за дето си ми казал да не взимам съединител , просто няма как...спешен ми е. Стоковият е заминал и е изпилен от всякъде , няма кво да се мъча , трябва ми нов.
Абе да ви попитам , ако камбаната ми е 107мм , съединителя и той ли е 107 , че да не взема да се прецакам нещо ;д
Абе да ви попитам , ако камбаната ми е 107мм , съединителя и той ли е 107 , че да не взема да се прецакам нещо ;д
#12
18 юни 2015 - 11:44
за стънт сет мога да ти препоръчам: 1.Малоси Спорт 70цц
2.карбуратор 17,5
3.съединител мотофорс в2 регулируем
4.лео винче ТТ
5.централна жълта или червена
6.малоси мултивар
7. 5грама ролки на малоси
и ще се изправя много и ще върви много
2.карбуратор 17,5
3.съединител мотофорс в2 регулируем
4.лео винче ТТ
5.централна жълта или червена
6.малоси мултивар
7. 5грама ролки на малоси
и ще се изправя много и ще върви много

#13
18 юни 2015 - 13:39
А вал не трябва ли да се смени ?
#14
18 юни 2015 - 15:31
Ако не сменяш кита не е проблем, смени му нещата който си си намислил покарай го пък тогава прецени ще слагаш ли кит.
#15
18 юни 2015 - 15:44
Щот тука четох ако е спорт кит не се нуждае от вал
#16
18 юни 2015 - 18:53
Баце четенето е хубаво, придобиваш представа, но според мен сложи си аспуха, един вариатор Малоси мултивар, ролки сам ще прецениш но според мен между 5.5 и 6.5 грама, ремък какъвто си решиш но ако си Минарели си вземи 651х16.5 ако сегашния ти е 747х16.5 една централна жълта Малоси, съединителя казваш, че е за смяна накови му феродо смени му и малките пружинки ако искаш направете една центровка на карбуратора пробвай си мотора и ако те кефи не се занимавай с кит не, че нещо скъпо е. Ако имаш възможност си купи стига да искаш но един мотор е 1000 лева примерно и след тва още толкова та и повече за да стане резачка. А относно това дали се зарибяваш по стънт, това са умения, които се усвояват, смисъл ако усещаш че ти се отдава давай усъвършенствай се, но мое мнение това не е за всеки. Ето аз усещам, че не мога и не се опитвам правя други щуротии, но това не. Друго ще паднеш после трябва да оправяш пластмаси да пребоядисваш, ти си знаеш но използвай макса от тези 50 кубика, пък след това помисли искаш ли да го правиш 70. Успех

#17
18 юни 2015 - 22:01
Лошото при 50-ките е ,че всичко е до проба.Трябва ти да усетиш дали ти харесва как върви,няма как някой да ти каже .
За това и са с не толкова скъпи консумативи.

#18
19 юни 2015 - 18:32
Ами аз вече купих частите , само съединител ми остана.
Бях попитал но никой не отговори , ако камбаната ми е 107 мм , колко ми е съединителя ?
Бях попитал но никой не отговори , ако камбаната ми е 107 мм , колко ми е съединителя ?