•         

Проблем при смяна на спортно гърне с друго

piaggio malossi arrow

#1 ersr

ersr

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 73

24 май 2016 - 16:30

Здравейте,

?мам две спортни гърнета - Arrow и Malossi MHR, за двигател Piaggio.
С Arrow-a, развивам до 9000 оборота, на равно (около 90/100км.ч), а по нанадолно достигам до 10 000 оборота (над 100 км/ч).
Сменям гърнето и слагам Malossi-то (гърнето е видимо по-отверно, с по-голям диаметър на колектора), като се надявам да развивам повече обороти. Тук идва и проблема - мотора не се форсира и едвам достига до 5-6000 оборота. Не върви, глъхне и не може да се изфорсира изобщо. На място работи като часовник.

Приложено прилагам снимки на двата ауспуха, за които говоря.

Какъв може да е проблема - дали това гърне не е запушено и какво мога да направя с него ?


  • 0

scooterhouse.net

#2 zdraves1

zdraves1

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 50

25 май 2016 - 09:18

?два много отворено
  • 0

#3 ersr

ersr

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 73

25 май 2016 - 10:08

Благодаря за отговора, какво се очаква да бъде коригирано, за да работи това гърне? Останалите части по двигателя са Stage6 Sport MK2 с вал Stage6 HPC, стоков карбуратор 17.5 и стокова филтърна кутия със спортна гъба малоси.
  • 0

#4 sasho dimitrov

sasho dimitrov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 78

25 май 2016 - 10:11

С по-голям жигльор би трябвало да  стане
  • 0

#5 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155

25 май 2016 - 10:15

сложи хубави клапи без ограничители и отворен филтър с голям жигльор ако проблема не изчезне гърнето е запушено
  • 0

#6 ersr

ersr

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 73

25 май 2016 - 10:33

Благодаря!

Жигльора е 98-ца, а филтърната кутия е модифицирана за повече приток на въздух. Не съм гледал клапите и не знам какво им е състоянието, най-вероятно са за смяна.

Като направя тези промени ще пиша за резултата.
  • 0

#7 ersr

ersr

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 73

28 май 2016 - 19:58

Днес си купих нов карбуратор Dellorto 21, нови клапи и нов въздушен филтър Malossi E5.

Всичко е поставено, но почти няма разлика. Върви слабо, форсира се (горе-долу), но няма ряз, максимална скорост около 45-50км/ч. Поиграх си малко с настройка на карбуратора, но нямаше резултат. Каква е процедурата по отпушване на ауспух и къде в София мога да го закарам за преглед?

Благодаря :)
  • 0

#8 zarkov_91

zarkov_91

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 679

29 май 2016 - 18:44

Определено ти е запушен ауспуха. Процедурата е следната: носиш го на някой майстор който ремонтира ауспуси за тирове или други  изрязвасе едно парче от него за да може да се почисти отвътре нагарът и отново се затваря като се завари парчето. Аз съм го носил моят и за цялата работа ми взеха 25 лева.
  • 0

#9 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155

29 май 2016 - 19:09

като го нарежеш вече може да си го ползваш само за поставка за тоалетна хартия чисти се с горелка и сгъстен въздух грееш докато се запалят саждите и духаш докато не изгорят безотказно е
  • 0

#10 ersr

ersr

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 73

29 май 2016 - 22:00

Определено не ща да режа нищо. Чувал съм, че се запалват отвътре до като не изгорят саждите. Ще разпитам по сервизите.

Днес сложих стария ауспух, като свалих Малосито, изтече доста масло от колектора на двигателчето.
Това е при свалянето:
 Image1464551814.060891.jpg   304,72kb   7
Тук го почистих:
Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0