•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Honda Shadow 50 къса постоянно ремък

ремък къса хонда скъсва ремъци скъсва хонда 50 къса кевларен ремък

#1 kirok

kirok

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

08 септември 2016 - 07:54

Здравейте, имам проблем с Хонда Шадоу 50 която постоянно къса ремъци. Купих го с Атена видимо нов, но платовете му се вееха. Веднага го смених с Дайко нормален който го скъса за 500 км. Сега съм сложил Дайко кевлар и на 10 км и на него са взели да му се показват конците. Вариатора е нов - Ясил. По охлаждащата шайба няма никакви драскотини полирал съм я с водна шкурка 2000. Шайбите на съединителя са идеално гладки, биенето и не е повече от милиметър.  Скутера е с тунинг бутало и цилиндър airsal 70. Коляновия вал е със сменени лагери и центрован от специалист по валове - няма биене на оста на вариатора. ?ма аксиален луфт на главното предаване (вала на който е сложен съединителя) около 1-2 мм. ? не съм сигурен дали пружината която притиска шайбите на съединителя е оригинална. Дайте съвет от какво може да е?

scooterhouse.net

#2 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269
  • МестонахождениеPA
  • Скутер:Burgman 400 K7

08 септември 2016 - 08:31

Допуските на износване в трансмисията са малки. За външния диаметър на втулка колянов вал, вътрешен диаметър на втулка вариатор, както и за двете шайби на торка е по около 5-6 десети от милиметъра. За по-точни цифри трябва да си погледнеш севизното ръководство за твоя скутер. Обаче, много често причината за бързо късане наремъка е несъответствие м/у вариатора и ремъка; или вариатира е за по-тънък ремък, или ремъка е по-широк, или и двете. Тогава при форсиране ремъка се качва над ръба на варатора и бързо става на парцал. Това може да се види, като двигателя се запали и внимателно се свали капака на вариатора. Проблема се решава най-лесно с подложна шайба на вариатора, която не му позволява да изхвърли ремъка прекалено високо. ?наче трябва смяна.

#3 kirok

kirok

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

08 септември 2016 - 09:08

благодаря за отговора, сега ще проверя до къде се качва ремъка. Ремъка с които го купих беше каран с оригиналния вариатор и изглеждаше нов но беше закъсан. Може и свежия надпис по ремъка да ме подвежда. Лошото е че няма как да му подложа на вариатора. Охлаждащата шайба едва зацепва на коляновия вал. ?наче го премерих има около 1.5 градуса разлика в наклона на външна и вътрешна шайба отпред и отзад т.е. и предната и задната шайби изглеждат с еднакви наклони. Наклона на шайбата на вариатора е същия като наклона на вътрешната шайба на съединителя. ?ма известно износване в вътрешната метална шайба на  съединителя, там където е вървял ремъка, явно е каран с леки и износени ролки. Незнам дали това може да прецаква ремъка. ?ма  и лек луфт на игления лагер на съединителя.

#4 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269
  • МестонахождениеPA
  • Скутер:Burgman 400 K7

08 септември 2016 - 09:22

Подложната шайба е между вариатора и полушайбата, т.е., там, където стъпва ремъка. Тя трябва да е ниска, да не стърчи много, че да не наранява ремъка. Аз си бях поръчал на стругар няколко с различни дебелини, за да си имам за всички случаи, ако се наложи евентуално, да не сменям чаркове. Така че, трябва да може да се постави при всички положения. Ъгъла на наклона не мисля че е толкова фатален. ?зносванията правят проблеми, дори и да са малки и ще ти е трудно да прецениш, може да ти трябва човек с опит.

#5 kirok

kirok

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

08 септември 2016 - 09:47

има оригинално с вариатора две подложни шайби, пробвах да сложа някоя от тях но външната шайба на ремъка няма на какво да стъпи за да се зацепи ако сложа подложна шайба. Другото странно е че половината ремък се износва другата половина си стои непокътната т.е. по дължина ремъка е износен на половина

#6 vaniooo17

vaniooo17

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 548
  • Местонахождениеvarna
  • Скутер:Piaggio Beverly 200cc,LC,4T & Piaggio XV 150cc LC

08 септември 2016 - 14:59

имах подобен проблем,на съединителя,там където влиза ремъка,имаше една заварка,капка заварка,която точно така ми износваше ремъка,наполовина,от страната на зъбите,остъргах я с шлайфа,и после загладих с шкурка,и спря да ми "яде" ремъка,при мен стана така понеже сложих малко по дълъг ремък,и падаше до долу на,тоест там в/у тая заварка
yamaha champ(SOLD),honda dio(SOLD),lifan 125cc 4t(SOLD).BENELI NAKED tuning(SOLD),piaggio xv 150 cc 2t LC(USE),Piaggio Beverly 200cc 4T LC(USE)

#7 kirok

kirok

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

08 септември 2016 - 22:18

наистина ремъка се качва много високо на границата на шайбата срещу вариатора. Сложих му двете оригинални подложни шайби и сега мисля е добре. Благодаря за съвета!