Здрасти добре дошъл в групата
значи като за начало може да се ориентираш във снянята на вариатор и пружини (централна и малки на съединител)
според мене точно сега няма да имаш нужда от смяна на съединителя освен ако вече не е износен
моя съвет е да сложиш малко по твърда централна пружина със около 20-25% по твърда от стоковата ти и малки пружинки на съединителя 15-20% по твърди от стоковите
колкото до съединителя може да вземеш една шкурка р200(или нещо от тоя сор нали едричка и да го затъркаш феродото от горе така прегорялата част ще падне и ще е като нов )
вариатор на малоси е много добър избор ще усетиш разлика в ускорението
по принцип вариатора върви с комплект ролки но когато смениши централната пруцина и малките ще усетиш дали му трябват по леки ролки от тези които са с вариатора
един вид това си е настройка на трансмисията трябва да се настрои така че да е в синхрон отварянето и затварянето на вариатора спрямо централната пружина (звучи сложно но не е не се плаши

)
това са нещата от които ако ги направиш както трябва ще усетиш разликата
аупуха може и от него да има разлика защото газовете ще излизат по бързо и двигателя издиша по лесно(например моя 150 кубиков скутер с друг отворен ауспух има разлика и ускорява по бързо)
за по натам после има и китове като този но са си пари
http://www.rrd-prepa...erty-vespa.html
има и по скъпи цилиндри който не си стува да се взимат защото надхърлят 400 лв