Това лято реших да го прегледам и видях че от гарнитурите на двигателя и колектора е омаслявало и са духали. Реших да му сменя всички гарнитури и взех коплект цилиндър и бутало ТNT 50CC чугун (исках да е оригинално). След като покарах около 350 км реших малко по малко да му давам газ да вида как върви и установих че набира чак след 40 до към 70 и то с голяма мъка. Разглобих трансмсията и установих че ремъка ми е заминал (от 16,5 беше паднал на 14) смених го но не с оригиналния а с 747/16,5 в повечето каталози ми дават този ремък и в магазина нямаше 151, но същата работа. Почнах да се вкарвам в размисли къде е проблема. Разглобих торка, смазах го, феродото беше паднало под 2мм съединителя е с 2 члюсти 105мм, камбаната няма следи да е надрана изглежда добе. Сложих нов съединител и бяла централна пружина Malossi, малките пружинки който са 2 не съм ги пипал оригиналните са си. ? така моторчето тръгна една идея по добре но след като загрее започва да се мъчи по баирите и повече от 30 - 40 с 2 ма не иска да вдигне. ?наче след като набере и мине 45 до 65 върви идеално. Реших че е от късия ремък и си поръчах нов който е с оригиналния размер. При смяната му установих след 300 км предишния ремък беше започнал да се износва. Сложих новия и покарах малко макса ми се вдигна до 70 и по леко върви самото моторче, но отново когато загрее умира и то само на ниските. Къде да търся проблема?? Ролките не са мръднали, вариатора незнам дали е износен, виждат се рески отстрани но са плавни без да задират( стой като на вълни, където се движи ремъка), вътре при ролките при допир не се усеща да има ръбове само е по излъскано. Притеснява ме това че много бързо яде ремъка и то от вътрешната страна. Какво да правя? ?наче моторчето нито пуши нито се чуват шум от мотора работи много добре самия двигател. Ще съм благодарен на всеки който се включи по темата. Поздрави!
