Здравейте.Преди време докато си карах скутера видях,че фаровете ми не работят.Крушките (и двете) бяха изгорели наведнъж.Купих нови и като потеглих изсветиха силно и изгоряха.След 1-2 дена видях,че и на стартер спря да пали,понеже нямаше ток в акумолатора.Премерих с мултиметър тока към акумолатора и видях,че не е между 13-14.5v,а е приблизително 8.5-9v,когато работи на място,а с газ около 10-11v.Купих ново и пак същото,само че тока към акумолатора беше под 1v и не се качваше по-нагоре и с газ.Дали новото реле е менте и трябва да купя ново или има проблем другаде.
3
#1
15 май 2017 - 20:41
#2
15 май 2017 - 21:04
Статорната намотка най-вероятно е дала на късо.
#3
16 май 2017 - 05:45
Възможно ли е да е тя,защото пали и на манивела от 1 ритане без проблем
#4
16 май 2017 - 07:12
Да възможно е
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#5
18 май 2017 - 19:33
Проблема е релето отрких го,но не мога да намеря правилното реле.Не е описано подробно и купих трето дето не става(изкарва 30v към акумолатора,защото има малко съпротивление).
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Проблем с моторчето07 юни 2015 Дерби Сенда, гасне, в движение |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Счупения Джет Форс14 авг 2014 ремонти |
|
|