#1
29 май 2018 - 14:51
Здравейте,
?нтересува ме какво мога да направя на скутера за да запазя бързя старт( с ролки6.5 г. съм) и да увелича мах скорост
без да слагам кит.
В момента върви с 47-8 км/ч измерено с GPS на телефона.
Целта ми е 60 -70 км/ч.
?нтересува ме какво мога да направя на скутера за да запазя бързя старт( с ролки6.5 г. съм) и да увелича мах скорост
без да слагам кит.
В момента върви с 47-8 км/ч измерено с GPS на телефона.
Целта ми е 60 -70 км/ч.

#2
30 май 2018 - 22:55
Спортен вариатор ако има такива за сепия.
#3
13 юни 2018 - 00:20
Освен да сложиш кит и карбуратор, друг вариант няма.
ПРОДАВАМ ЧАСТ? ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/
#4
15 юни 2018 - 20:03
Става и с пилене на стоковия вариатор.
#5
16 юни 2018 - 07:22
Винаги съм се чудел дали има някаква полза от пилене на вариатора , моля ако някой го е правил , да сподели каква е разликата преди/след
#6
18 юни 2018 - 21:19
На кимко супер 8 12км.
#7
20 юни 2018 - 19:20
Без сериозна инвестиция не става.
?деята на спортия вариатор, е че каналите за ролките са с различна дъга от стоковия, демек просто ускорява по различен начин от стоковия, иначе диаметъра си е един и същ, съответно и предавателното число е същото, демек пак ще се движиш 47-8 км. но ако сложиш по леки ролки има вариант двигателчето да започне да работи на малко по високи обороти и тогава евентуално може и да закачи 50 км.
За да вдигаш 60/70км си трябва кит и евентуално да се смени някое зъбно колелце в редуктора при задната гума.
?деята на спортия вариатор, е че каналите за ролките са с различна дъга от стоковия, демек просто ускорява по различен начин от стоковия, иначе диаметъра си е един и същ, съответно и предавателното число е същото, демек пак ще се движиш 47-8 км. но ако сложиш по леки ролки има вариант двигателчето да започне да работи на малко по високи обороти и тогава евентуално може и да закачи 50 км.
За да вдигаш 60/70км си трябва кит и евентуално да се смени някое зъбно колелце в редуктора при задната гума.
#8
21 юни 2018 - 17:42
Спортният вариатор е доста по голям от стоковият ! От там идва по високата скорост ! С по леки ролки е ъпсурд да вдигне максималната скорост .
Колега ако сложиш по леки ролки на скутера си и не си пипал нищо друго освен да бръмчи повече друго не с да стане ....Търси проблема другаде , възможно е да имаш ограничители
Колега ако сложиш по леки ролки на скутера си и не си пипал нищо друго освен да бръмчи повече друго не с да стане ....Търси проблема другаде , възможно е да имаш ограничители
#9
25 февруари 2020 - 11:13
Здравейте,
Мина бая време от последния ми въпрос.
Малко история: Сменях колянов вал, след това сложих и кит ,който трябваше да е 70 цц но уви ,бактън от майстори. Разработвах го добре бавно полекичка из наще квартали по равното, но пак затегна.Стигнах до извода ,че му е малко горивото и маслото и заради това затегна.Стига с майстори реших сам да си сложа кита защото не въднеж съм го разглобявал имал съм и балканче и още 2 скутера.
Та можете ли да ме насочите към читав кит под 80 лв не е задължително да е 70цц.Предпочитам качество вместо по висока кубатура.
Благодаря предварително.
Мина бая време от последния ми въпрос.
Малко история: Сменях колянов вал, след това сложих и кит ,който трябваше да е 70 цц но уви ,бактън от майстори. Разработвах го добре бавно полекичка из наще квартали по равното, но пак затегна.Стигнах до извода ,че му е малко горивото и маслото и заради това затегна.Стига с майстори реших сам да си сложа кита защото не въднеж съм го разглобявал имал съм и балканче и още 2 скутера.
Та можете ли да ме насочите към читав кит под 80 лв не е задължително да е 70цц.Предпочитам качество вместо по висока кубатура.
Благодаря предварително.
#10
25 февруари 2020 - 19:35
Чек да се помъча да отсрамя "колегите" . Защо си сменял вал ? От смяна на вал няма да хукне повече , освен ако не е спортен, но се вкарваш в едни филми ......... . Сега , след смяна на кит , единствената причина да затяга начесто е бедна смес . Мазането на Сепия/Адрес няма как да увеличиш , помпите нямат авансатор ,остава да слагаш по малко масло допълнително в бензина . Читав кит за под 80 лв. е абсурдно . Освен ако не е втора употреба .
6 години се мъчих с това недоразумение , имах Адрес защото съм едричък ) . ? аз исках повечко скорост , когато правих тунинга просто нямаше откъде да купя . Оригинален кит 50 куб. но портван , с изрязани прозорци и по буталото , вдигната степен на сгъстяване , правен резонатор , големия (оригинален карб 16 мм) , вариатор Дайтона (фирмата е японска ) , спортно ЦД? Дайтона . Оригинален редуктор .
Целта- да се вдигнат оборотите , не да се вдига кубатура .
Резултати , по равно 80 км/ч , по нанадолнище 90 (но не се брои) . Градско оригинален Аерокс го оставях да се чуди , извънградско ме настигаше след 3-4км и ме минаваше .
Минуси - всеки сезон смяна на бутало , на две години и вал . за 6 години 6 бутала и 3 вала . Вдигнах банкет като се оттървах .
Пак си помисли , този двигател на Сузуки е много слаб на износване и не търпи на тунинг .
6 години се мъчих с това недоразумение , имах Адрес защото съм едричък ) . ? аз исках повечко скорост , когато правих тунинга просто нямаше откъде да купя . Оригинален кит 50 куб. но портван , с изрязани прозорци и по буталото , вдигната степен на сгъстяване , правен резонатор , големия (оригинален карб 16 мм) , вариатор Дайтона (фирмата е японска ) , спортно ЦД? Дайтона . Оригинален редуктор .
Целта- да се вдигнат оборотите , не да се вдига кубатура .
Резултати , по равно 80 км/ч , по нанадолнище 90 (но не се брои) . Градско оригинален Аерокс го оставях да се чуди , извънградско ме настигаше след 3-4км и ме минаваше .
Минуси - всеки сезон смяна на бутало , на две години и вал . за 6 години 6 бутала и 3 вала . Вдигнах банкет като се оттървах .
Пак си помисли , този двигател на Сузуки е много слаб на износване и не търпи на тунинг .
#11
26 февруари 2020 - 22:34
Баси кашкавала,то балканчето по -здраво ми се вижда!
#12
27 февруари 2020 - 14:26
Сменях вал защото се счупи. Попринцип в момента идеята ми вече е да го подкарам, и с 60 км/ч да върви пак ме устройва.
Бюджета ми са 130 лв защото вече дадох 400 лв за ремонти 400 лв акт и 400 лв за мотора мисля ,че трябва да го хвърля вече ама ми е жал колко пари съм вкарал и поне да го стегна и продам.Тези 50 лв ги оставих за карб след като разбрах защо затяга (от бедна смес) по скоро карбуратура му идва малък защото махнах маслената помпа умишлено за да не затегне. Наливах между 27 и 30 мл масло на литър което е абсурдно много ,за да избегна затягането но не стана.?деята ми е да го доразглобя да проверя всичко и да му сложа един кит 50цц и няма да сменям карбуратора.
Ако можете да ме ориентирате с линк от къде да купя ще ви бъда благодарен.
Бюджета ми са 130 лв защото вече дадох 400 лв за ремонти 400 лв акт и 400 лв за мотора мисля ,че трябва да го хвърля вече ама ми е жал колко пари съм вкарал и поне да го стегна и продам.Тези 50 лв ги оставих за карб след като разбрах защо затяга (от бедна смес) по скоро карбуратура му идва малък защото махнах маслената помпа умишлено за да не затегне. Наливах между 27 и 30 мл масло на литър което е абсурдно много ,за да избегна затягането но не стана.?деята ми е да го доразглобя да проверя всичко и да му сложа един кит 50цц и няма да сменям карбуратора.
Ако можете да ме ориентирате с линк от къде да купя ще ви бъда благодарен.
#13
28 февруари 2020 - 23:30
Бюджетът ти е абсурдно малък. Няма как на цената на няколко кутии цигари да правиш тунинг. Ако искаш, просто да се возиш по-бързо - А категория и си купуваш по-голям мотор.
Със малко пари - ще е малък и резултата (за съжаление).
Успех
Със малко пари - ще е малък и резултата (за съжаление).
Успех
#14
01 март 2020 - 09:02
Както казах не искам да летя а де се придвижвам от точка А до точка Б. 130 лв не са маллко за ремонт на колело с малко пластмаси и двигател. Благодаря
#15
03 март 2020 - 00:24
Д.Методиев, ти не питаш, а и не искаш мнение! ?маш свое мнение, (и така трябва да бъде).
Пиши, какво си сменил за 130 лв. на "колелото". Ако "избуши кочината", брат... ще го сменим и ние, вЕрвай...
Успех ти желая, не се шегувам... Пиши тук.
Пиши, какво си сменил за 130 лв. на "колелото". Ако "избуши кочината", брат... ще го сменим и ние, вЕрвай...
Успех ти желая, не се шегувам... Пиши тук.
#16
03 март 2020 - 18:06
Виждам.,че не четеш и не разбираш какво се иска в задачата. Това ти какво разбираш е твой проблем.Не обичам да споря с толкова компетенти личности като теб. А и не те знам какви цигари пушиш за 130 лв. Според теб това колело на 25 години дали си заслужава кит за 200 лв и карбуратор за 150? Като самия скутер струва 400 лв? ?нтересно ми е къде не съм питал и къде не съм приел мнението на колегите? Жалко, че не можеш да споделиш полезна информация като колегата ilko397 освен че пушиш 3 4 кутий цигари за 130 лв.
#17
03 март 2020 - 18:22
Методиев, баш на тоя човек не е редно да държиш подобен тон.
Той е един от малкото тук, който знае какво прави, знае защо го прави и знае как го прави.
Лично на мен ми е фаворит, но кой съм аз, че да се изказвам...
А за юзърите с ......... от по 200-400 лева горещо ви препоръчвам да излезете от кризата...
Той е един от малкото тук, който знае какво прави, знае защо го прави и знае как го прави.
Лично на мен ми е фаворит, но кой съм аз, че да се изказвам...
А за юзърите с ......... от по 200-400 лева горещо ви препоръчвам да излезете от кризата...
#18
03 март 2020 - 20:53
Не съм искал да те засегна по никакъв начин. Това с цигарите е метафора - просто бюджета ти е много малък. За тия пари читав кит няма. ?ма тайвански. Напиши в гугъла марката и модела на скутера си и добави "кит".
Може и 200 лева да ти струва моторетката, но за съжаление цените на китовете не са обвързани със стойността на скутерите.
Според мен не ти е затегнал заради карбутатора. Карал съм няколко години Jog с тайвански кит 70сс и 12мм карбуратор. Не ми е изсушавал. Не съм имал проблеми.
Ако не може да се настрои сместта и е недостатъчно богата вземи си по-голям жигльор за 5 кинта.
Ето хубави китове, но цените са шокови:
https://www.malossis...-50-2t-susz50-M
Успех
Може и 200 лева да ти струва моторетката, но за съжаление цените на китовете не са обвързани със стойността на скутерите.
Според мен не ти е затегнал заради карбутатора. Карал съм няколко години Jog с тайвански кит 70сс и 12мм карбуратор. Не ми е изсушавал. Не съм имал проблеми.
Ако не може да се настрои сместта и е недостатъчно богата вземи си по-голям жигльор за 5 кинта.
Ето хубави китове, но цените са шокови:
https://www.malossis...-50-2t-susz50-M
Успех
![]() Покупка на уникална Yamaha T-max 530 от МОТО-ОКАЗ?ОН13 яну 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Смяна на двигател07 сеп 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Longjia Grido 50 2T20 авг 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Купувам двигател!25 апр 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Спортен кит със стоков ауспух21 яну 2017 ![]() |
|
![]()
|