•         

Yamaha Majesty 125


#1 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

12 август 2018 - 10:22

Здравейте имам интерес да си закупя Ямаха Маджестик 125цц мотора е на 30000км РЕАЛН?!мотора е каран с хубаво масло и е поддържан винаги на време...
Та въпроса ми е много ли са тези километри за този мотор?
  • 0

scooterhouse.net

#2 bakalov_g

bakalov_g

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

12 август 2018 - 11:55

30 000 км за четиритактов скутер са малко. Ако се кара ежедневно, нормално е да се правят над 5000 км на сезон. Впредвид това, че е стар модел вече, значи не е каран много и е пазен.
Моя е на над 100 000 (като го купих показваше 001 000, но не се знае от коя стотица са - предполагам 201 000, впредид че съм 6-ти собственик на 17 годишен мотор) и двигателя е в отлично състояние - само малко масълце пипа, ама е с пълна синтетика и вероятно трябва да сложа по-гъсто масло.
Ако цената те устройва, няма течове на масло по коловете, криви дискове (тресе при спиране), проблеми със съединителя/вариатора  (тресе при тръгване), държи направо при пускане на кормилото и е в добро общо състояние - вземай го.
  • 0

#3 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

12 август 2018 - 20:28

Благодаря за отговора само забравих да добавя че по мотора са сменени ремък и ролки!
  • 0

#4 bakalov_g

bakalov_g

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

14 август 2018 - 12:00

Те са консуматив и това, че са сменени е плюс. Запали го докато е студен, виж дали работи добре двигателя и го покарай половин час, като пробваш рязко и плавно ускорение от нула, пускане на кормилото, рязко спиране - ако няма отклонения, стига си писал, ами го вземай :)
  • 0

#5 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

25 август 2018 - 16:42

Здравейте днес покарах мотора и като го изгасих повече не запали акомулоатора беше без ток заредих го покарах го малко и пак същата работа,купих чисто нов акумулатор и пак така става установих че не се зарежда акомулоатора като е запален двигателя от какво може да е този проблем? Мотора е Ямаха Маджестик 125кубика.
  • 0

#6 bakalov_g

bakalov_g

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

27 август 2018 - 11:08

20% генератор, 80% реле-регулатор са възможните причини. Отстраняването вероятно няма да е скъпо. Преди да отстраниш проблема, карай със стария акумулатор (колкото да отидеш до сервиза), че ще скапеш и новия.
Купи го значи! Как е машинката, доволен ли си, като изключим този проблем?
  • 0

#7 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

28 август 2018 - 21:18

Доволен съм а не купих този мотор на 30000км намерих друг на 19500км много съм доволен от двигателя върви много прилично са тези кубици лично аз съм много доволен и най вече че са много икономични!!
  • 0

#8 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

28 август 2018 - 21:27

?мам някакво усещане,че релето работи защото като е запален двигателя и махна двете клеми от акомулоатора мотора продължава да работи..
Откачам буксата от релето и се вдигат оборотите,като я свържа пак за релето оборотите падат и си работи нормално!
  • 0

#9 valentyno

valentyno

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 103

29 август 2018 - 05:59

А провери ли зареждането? Щом работи без акумулатор, значи има някакво зареждане, но може би не е достатъчно или имаш отечка по веригата. Вземи мултицет и на запален двигател, провери какви са показанията.
  • 0

#10 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

29 август 2018 - 22:14

?змерих напрежението което идва от генератора показва ми 12волта като давам газ се покачва става около 13волта
  • 0

#11 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

29 август 2018 - 22:15

Мотора е Ямаха Маджестик 125кубика 1999г
  • 0

#12 valentyno

valentyno

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 103

30 август 2018 - 02:49

Проблема сам си го остановил, както писа колегата по-горе, сега е ред на сервиза или генератор или реле - регулаторът. Аз накланям на четкодържател и четки за генератора и всичко да е ОК. Успех!
  • 0

#13 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

31 август 2018 - 13:15

Колеги мерих напрежението с моето реле дава 13волта като пусна фаровете пада на 12волта...Купих ново реле сега измерването е различно. Дава 14волта и отгоре като пусна фаровете пада на 13и нещо проблема беше в релето.. та въпроса ми е добре ли е 14волта и отгоре без пуснати фарове,като ги пусна става на 13и отгоре..
  • 0

#14 bakalov_g

bakalov_g

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

01 септември 2018 - 10:13

Стандартно при автомобилите и мотоциклетите, зареждането трябва да е 14.4 волта. При наличие на консуматори трябва да е мисля минимум около 12.8, но не съм сигурен. Щом не пада под 12, значи дозарежда акумулатора и на 13+ си "ток" ;)
  • 0

#15 ?вАн зЛАтевв

?вАн зЛАтевв

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 12

04 септември 2018 - 19:56

А как им се сменя антифриза на тази Ямаха смисъл каква е процедурата?
  • 0

#16 Стивън Петров

Стивън Петров

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3

14 януари 2019 - 13:19

Ако се интересуваш от маджести 180 кубика имам уникално
  • 0

#17 jeki moto

jeki moto

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 661

14 януари 2019 - 13:31

Ей този модел с четките и четкодържателя съм го пропуснал,добре че има толкова компетентни колеги.За един приятел питам къде по-точно се намират тези четки и четкодържател.
Ха-хах-ха.
  • 0

#18 Ivankz2002

Ivankz2002

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3

02 февруари 2019 - 23:01

Здравейте имам скутер Yamaha Majesty 125 и имам следния проблем релото работи когато си поиска забелязал съм, че като загрее и спира да работи
От какво може да е този проблем, съмнявам се, че може и да е от акумулатора!!?
  • 0