От близо 3-4 дена взе да пали изключително трудно, независимо студен или топъл двг, не държи празен ход като преди, гасне докато не загрее малко повече, иначе има мощност......
Казаха ми че можело да се разбере дали има някакви грешки с кабелите само и мигането на червената лампа????
Някакви насоки преди да се хвърля в битка?


Honda pantheon 150 4T започна да пали трудно
ФЕРАР?СТ
, авг 31 2018 11:13
#1
31 август 2018 - 11:13

#2
31 август 2018 - 13:23
почни със свещта
#3
31 август 2018 - 14:27
? премини към горивен филтър...
#4
31 август 2018 - 14:31
Свещ като слънце, горивен филтър не погледнах, в или около бенз полма ли е?????
Днес свалях дросела и почиствах куплонзи и прочее......завъртях само на стартер, дюзата пръска бенз.....
Вярно ли е че електрония инжекционен модул дето е на дросела прави проблеми често????
Днес свалях дросела и почиствах куплонзи и прочее......завъртях само на стартер, дюзата пръска бенз.....
Вярно ли е че електрония инжекционен модул дето е на дросела прави проблеми често????
#5
01 септември 2018 - 13:13
Оооо Мите ти ко праиш тука

#6
04 септември 2018 - 02:25
Аз съм с форца и същите симптоми. Броях светкането на F1 лампата ( 2 дълги и 9 кратки премигания) , в таблиците с кодовете няма такава комбинация. Давах мост на кафявото кабелче (червената букса) към минус , да видя каква грешка е записало - нищо .
По всички обяви за мотори на части го нямат дросела , вървял към 350 - 400 лева 2-ра ръка ( кой ще даде гаранция , че след месец няма да стане пак така). Нов дросел в хонда сигурно е към 600 - 1000 лева
. ? сега имам един мотор ,който трудно пали и държи 1000 вместо 1500 оборота и не се знае кога ще изгасне ей така
...
По всички обяви за мотори на части го нямат дросела , вървял към 350 - 400 лева 2-ра ръка ( кой ще даде гаранция , че след месец няма да стане пак така). Нов дросел в хонда сигурно е към 600 - 1000 лева


#7
06 септември 2018 - 11:33
Свещ като слънце, горивен филтър не погледнах, в или около бенз полма ли е?????
Днес свалях дросела и почиствах куплонзи и прочее......завъртях само на стартер, дюзата пръска бенз.....
Вярно ли е че електрония инжекционен модул дето е на дросела прави проблеми често????
Днес свалях дросела и почиствах куплонзи и прочее......завъртях само на стартер, дюзата пръска бенз.....
Вярно ли е че електрония инжекционен модул дето е на дросела прави проблеми често????
#8
15 март 2019 - 17:55
Колега какъв беше проблема с хондата че и моя е в същото положение.
#9
25 март 2019 - 15:02
стъпковото моторче. Сега съм поръчал от италия целия дросел за 120 лева. Тука в БГ ми искат 350. Вътре в тоя дросел е всичката електроника ,която може да даде проблеми с палене , промяна в обороти и управление на помпата....