Колеги дайте мнения ,двоумя се между Тmax и c600sport,лично харесвам повече бавареца ,но японеца би трябвало да е по здрав от към подръжка!нека който е притежавал да пише нещо позитивно или не за машините!
Мерси


TMax vs c600 sport
Genjai
, апр 05 2019 10:36
#1
05 април 2019 - 10:36

#2
05 април 2019 - 16:49
Аз не съм притежавал въпросните машини, но определено бих заложил на Бавареца, визията му е уникална!
#3
05 април 2019 - 17:05
Казвам че само съм чувал, пласмасите и сглобките им на бавареца били много зле, какво ще да значи това не знам, виждал съм го на живо нищо лошо не ми е направил като впечатление. Но! от друга гледна точка, бавареца е рядък мотор, набавянето на части ще е леко по трудно и по скъпо, да не говорим ако се наложи да купиш я фар я някоя пласмаса тогава ще боли много. Т- макса е масова машина, за нея на всякъде има всичко един ден и да решиш да го продадеш това ще стане много много по лесно от колкото бавареца, отделно че японците в тоя т-макс толкова много се стараят и влагат в него че съм сигурен че е по добър като поведение на пътя от бмвето които дори не са си направили усилието двигател да си измислят а ползват на кимко моторите. Това от мен без да претендирам за особенна компетентснот, но аз бих избрал тмакса, особено щом сравняваш тея две машини се предполага че това ще е машина след 2010г а да не и по нова. Т макс модела преди 2007 не бих си купил

#4
05 април 2019 - 17:33
То няма как да сравнява Т макс преди 2007 с Бмв. Само не разбрах защо да е трудно намирането на части, нали за Бмв говорим? За поведение може и да греша , но ако Бмв не да по-добри, ще са на едно ниво с Ямахата. Правят мотори и си държат цена и т.н. ? точно, че е по-рядък аз лично бих избрал него, дизайна е супер. В комбинация с SS, ако има възможност колегата ще е сбъдната мечта. Това да се изкажеш така за Бмв...
#5
06 април 2019 - 09:11
Да, мотори правят, ама скутери.....правят ли ? много е по лесно да намериш чаркалък за ГС1200 от колкото за С600
Всъщност лесно е, отиваш в БМВ затваряш очи, стискаш зъби и поръчваш
Найстина е красиво, много красиво, но т-макса е по разумния избор, повтарям -разумния избор.


#6
06 април 2019 - 11:10
"The C-series engine is built by Kymco company in Taiwan"
https://en.m.wikiped...port_and_C650GT
Защо Кимко не е в списъка? Напоследък доста дръпнаха...
https://en.m.wikiped...port_and_C650GT
Защо Кимко не е в списъка? Напоследък доста дръпнаха...
#7
06 април 2019 - 11:40
А де, за тея кинти може да се купи супер як модел от много по нова година.
#10
07 април 2019 - 09:04
Красив бе да го ева...само Бмв...
#11
18 април 2019 - 10:47
#12
27 април 2019 - 17:36
?мам известни наблюдения и над двата скутера. Определено, Т-Мах е по-добрият избор. БМВ има един плюс, повече мощност.
Няма да се впускам в подробности но, в общи линии, Ямахата е осезаемо по-лека, с по-прецизно управление и по-добри спирачки (въпреки, че моторите БМВ се славят също с много добри спирачки). Освен това, БМВ е с центробежен съединител като на повечето скутери, докато Ямахата е с многодисков, което е мнооого по-добре. ? не на последно място, Т-Мах държи повече цена от С 600 Sport.
Няма да се впускам в подробности но, в общи линии, Ямахата е осезаемо по-лека, с по-прецизно управление и по-добри спирачки (въпреки, че моторите БМВ се славят също с много добри спирачки). Освен това, БМВ е с центробежен съединител като на повечето скутери, докато Ямахата е с многодисков, което е мнооого по-добре. ? не на последно място, Т-Мах държи повече цена от С 600 Sport.