Пичове имам аерокс, 70сс тайванец, малоси мултивар(ролките незнам колко грама са, отдавна ги слагах и не помня),нов ремък, чисто нов лео винче тт. Преди да сложа ауспуха, оторчето реагираше много разко на газта, бързо тръгваше , набира супер , предполагам че вървеше над 85, но тук идва и моето питане, след като сложих новия ауспух до към 20-30 е доста по муден, след това се изстрелва здраво , та в комплекта на ауспуха има ролки 4,5 грама и пружини за съединителя, дали ако ги сложа ще се оправи и няма да е муден в ниските обороти ? ?ли иска настройка на карбуратора? Карба е стоков и беше почистен и със сменени гарнитури, но незнам колко микрона е жигльора (не пише) и да не би от него да се получава така ? Моля ако някой има идея, да я сподели. Мерси


Мнение и препоръки
Yordan Ivanov
, юни 25 2019 23:11
#1
25 юни 2019 - 23:11

#2
26 юни 2019 - 11:49
Слагай ги и ще кажеш как е!
#3
26 юни 2019 - 13:57
Добре

#4
28 юни 2019 - 22:45
?деята на тези гърнета е следната:
Сместа трябва да е по-богата, ако преди това си бил с обикновенно гърне за да има ефект. А когато се настрои правиния карбуратор ефекта е доста осезаем. Поиграй си с карбуратора!

#5
29 юни 2019 - 01:12
? преди това бях със спортен, Gianelli , и аз предполагам , че и карбуратора трябва да се пипне, но за всеки случай поръчах жълти малки пружини и централна жълта , malossi, така или иначе ще ги сложа, ще видя как ще се държи, те не са пипани никога, 12г. само каране , мисля , че ще му се отрази добре. А ако има мааалко подобрение, ясно - Карба. Мерси

#6
03 юли 2019 - 23:48
Сложих жълта централна малоси и оранжевите малки от комплекта на ауспуха, доста голям ефект,тръгва доста по добре , и заради по-леките ролки старта е усезаемо по-добър. По километраж 110км/ч, но по скоро към 100, но колегата който каза , че трябва да се донастрои карба е прав
но сме на прав път , а интересното е , че жълтите пружинки малоси(малки) не паснаха, дойдоха къси.
