•         

Yamaha Majesty 125 - масло в кутията на въздушния филтър


#1 emilsim

emilsim

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 79

14 септември 2019 - 14:41

Здравейте,
Карах бързо по магистралата и може би скутерът прегря. Като му давах повече газ - двигателя се форсираше, но скутерът не набираше. След като се прибрах, започна да капе масло под двигателя. Разглобих го и се оказа, че кутията на въздушния филтър е пълна с масло ( имаше поне 100мл ). Мисля, че кутията е добре затворена и маркучът към карбуратора е сух отвън. ?ма маркуч, който отива от филтъра към водната помпа. ?ма масло и по водната помпа. Според вас скутерът прегрял ли е и откъде идва маслото?
Благодаря!

Снимки:
https://aslpic.com/qYGioZaf
https://aslpic.com/qYGio5af
https://aslpic.com/qYGiopai
https://aslpic.com/qYGipJai
  • 0

scooterhouse.net

#2 krasy

krasy

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 255

14 септември 2019 - 21:39

Не познавам този скутер особено.  Може да е изтървал семеринга на водната помпа. Тои е специален и дели антифриза и маслото.  Може да протече масло но не е задължително да протече антифриз, или обратно. Трябва да има отвор през който протеклият флуид омазва двигателя външно и ти подсказва проблема.  Може този отвор да е интегриран някак със системата за картерни газове и през нея да е напълнил кутията на филтъра.  
   Прегряването обикновено се разбира по пробив в гарнитурата на главата.Ако ти закипи антифриза скоро това ще е лош знак.   Ако не си видял прегряване по стрелката предполагам че няма да има проблем.  В моята филт. кутия  също намирам по малко масло периодично и това не е толкова страшно.  

      Пазете си двигателите колеги , продължително каране с повече от 85 -90 км/ч за това моторче 125 кубика си е голям тормоз.   Аз рядко вдигам повче от 110 с моя 400. Жегата и трошенето в двигателя на пълна мощност стават невъобразими.
  • 0

#3 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153

15 септември 2019 - 07:30

Този двигател "диша" точно през водната помпа , тоест картерните газове се отвеждат във филтърната кутия през помпата . Напълнила ти се е кутията с масло защото :
а . е имало повече масло в картера
б. имаш износени сегменти
Аз залагам на "б" , познавайки особеностите на тези двигатели .
  • 1

#4 emilsim

emilsim

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 79

15 септември 2019 - 17:00

Благодаря ви, колеги.
  • 0