Колеги разхождам се гледам скутерите, които виждам около мен и забелязвам че масово скутерите са с подменена генерация. Виждам всякакви марки, но най -вече акрапович, ароу, леовинчи и т.н.
Бихте ли ми казали какво подобрява това на работата на скутера освен че променя звука, който е много по силен и дразнещ. Знам че при състезателните коли и мотори ауспуховите системи повишават мощността макар и малко и освобождава излизането на изгорелите газове, но толкова много ли състезатели имаме тук в България?
Обяснете ми малко че съм в неведение. А и погледнах че добри такива не са никак евтини, или поне на мен ми се сториха доста скъпи , говоря за оригинала, не за репликите.


Ауспуси/генерации/ Akrapovich и други
marvel
, май 16 2021 13:54
#1
16 май 2021 - 13:54

#2
16 май 2021 - 17:35
Масово е за да вдигат шум, в градска среда помага защото те чуват и почват да си гледат в огледалата. Ако е подменено само генерация ефекта в мощността е толкова малък, че няма да намериш разлика с него или без. ?наче идеята е примерно ако преминеш от 250cc на 300cc цилиндрово-бутална група, излъжеш инжекционна да налива малко повечко и т. н. там вече определено има смисъл...
За скъпо зависи на какво ще се качва, за моя скутер X-MAX 250 от далечната 2008г. един Акрапович е около 1000 лв., което си е 50% от стойността на скутера, но ако беше съвременен нещата седят по-различно...
За скъпо зависи на какво ще се качва, за моя скутер X-MAX 250 от далечната 2008г. един Акрапович е около 1000 лв., което си е 50% от стойността на скутера, но ако беше съвременен нещата седят по-различно...
#3
17 май 2021 - 17:04
Да! Добър въпрос.
Аз се изумявам от някакви "миксери" от по 50-100 кубика, ама с АУСПУХ!
Баси и какво от това? Само някакво неистово пърпорене и пукот от който злощастният водител на чова чудо на техниката, главата му става на шиник. Не мога да повярвам, че някакъв "Бай Х..."от Долно Уйно, след като е заварил два тръболяка е вдигнал мощността. Абсурд!
За да не съм голословен, ще напиша, че моят мотор е с цяла генерация Arrow, Така го купих и е от порадъка на 600-700 евро.
Не бих дал никога такива пари, ако ще и от платина да е!
Хубавото е, че е с плътен нисък звук и при по-восока скорост, не го чувам.
Отделно на него си пише NOT FOR ROAD USE
Тоест пърпори си на писта след като си платиш. ?мам приятел от ?талия и той се изуми, че го карам без проблем тук.
В италианско си те спират и чао! Най-вероятно и тук ще стане така някога.
Хайде със здраве!
Аз се изумявам от някакви "миксери" от по 50-100 кубика, ама с АУСПУХ!
Баси и какво от това? Само някакво неистово пърпорене и пукот от който злощастният водител на чова чудо на техниката, главата му става на шиник. Не мога да повярвам, че някакъв "Бай Х..."от Долно Уйно, след като е заварил два тръболяка е вдигнал мощността. Абсурд!
За да не съм голословен, ще напиша, че моят мотор е с цяла генерация Arrow, Така го купих и е от порадъка на 600-700 евро.
Не бих дал никога такива пари, ако ще и от платина да е!
Хубавото е, че е с плътен нисък звук и при по-восока скорост, не го чувам.
Отделно на него си пише NOT FOR ROAD USE
Тоест пърпори си на писта след като си платиш. ?мам приятел от ?талия и той се изуми, че го карам без проблем тук.
В италианско си те спират и чао! Най-вероятно и тук ще стане така някога.
Хайде със здраве!
#4
17 май 2021 - 21:17
Аз пък забелязвам главно колеги бъркащи понятията " генерация" и "ауспух" . ? да ,от смяната на генерацията има полза , това винаги налага подмяна на жигльори при карбураторните и премапване при инжекциите . Докато при подмяна само на ауспух , и то обикновено с китайско копие от "Алито" , единствения ефект е шум и кофти погледи от околните . . Ама пък е ефтинко и ефектно .

#5
18 май 2021 - 07:35
Мен пък ме напушва смях по две причини:
1. Като чуя някой да нарича тръбата на ЕДНОЦ?Л?НДРОВ скутер "ГЕНЕРАЦ?Я".
2. Като видя моторист с избушен кюнец да вдига джангър, задължително го настигам и му задавам въпроса: "Абе, главата не ти ли става квадратна от тоя шум?"
Тааа... като не може да се докара на вървене, масово го докарват на джангър.
В махалата имам едно комшийче, дето е на тати чадото. За първа книжка тати му купи едно КТМ-че 125, че няма години хайвана. На второто лято му накичи избушен кюнец и като набира по булеварда чак заляга...
Един път го гледам, че е спрял на Б?ЛЛА-та, па кюнеца хванат с чешмеджийска скоба и се откачил. Хайванът даже и не разбрал. Па му викам: "- Абе, тоя кюнец що не го фърлиш?
- Щото с него много върви - вика.
- Ам той откачен бе!
- Ай, филм, верно..."
1. Като чуя някой да нарича тръбата на ЕДНОЦ?Л?НДРОВ скутер "ГЕНЕРАЦ?Я".
2. Като видя моторист с избушен кюнец да вдига джангър, задължително го настигам и му задавам въпроса: "Абе, главата не ти ли става квадратна от тоя шум?"
Тааа... като не може да се докара на вървене, масово го докарват на джангър.
В махалата имам едно комшийче, дето е на тати чадото. За първа книжка тати му купи едно КТМ-че 125, че няма години хайвана. На второто лято му накичи избушен кюнец и като набира по булеварда чак заляга...
Един път го гледам, че е спрял на Б?ЛЛА-та, па кюнеца хванат с чешмеджийска скоба и се откачил. Хайванът даже и не разбрал. Па му викам: "- Абе, тоя кюнец що не го фърлиш?
- Щото с него много върви - вика.
- Ам той откачен бе!
- Ай, филм, верно..."