Колеги привет. Скутерът е YAMAHA NEOS 50сс 2003 година, а след отварянето му остановявам Н?КАС?ЛОВ кит AIRSAL, 70cc. Преди три месеца след чупен сегмент, реших да поставя 50сс чисто китайце.
След цялостна подмяна на цилиндър бутало , сегменти, иглен лагер и гарнитури, цялостна подмяна след 1000км. отново същият проблем. Всичко е почистено разбира се обстойно из двигателя за останала част.
Счупва сегменти в движение с 50 км. в час и след 3 км. каране след пробег 1000км. Това което забелязях ден по-рано, започна да дрънчи нещо в двигателя. Скутера си взима масло на 100 км по около 100 грама. Лампата си му светка редовно. Разработих го с плаващо ускорение каране до 500 км. Превантивно си му слагах и в бензина масло, въпреки че си има отделен съд и си ги смесва заедно.
Може ли предложение от какво може да счупи отново сегмент след 1000 км?
Възможно ли е зегерката от буталния болт да е изкочила вторият път и за това да счупва сегмент отново?
Възможно ли е, защото съм сложил по-малко кубици, на вече работещ 70cc повече от 4 години?
Карбуратора си е за 50 сс само където са сменени жигльори и е настроен.
Благодараности на отзовалите се
3
#1
13 септември 2022 - 13:35
#2
20 септември 2022 - 16:34
Когато почисти двигателя цепи ли го да почистиш и коляновият вал че понякога остават парченца от счупеният сегмент там и не излизат както и да го чистиш . Другото място кадето предполагам че не си проверил е ауспуха в самото начало . Той е лепкав там предполагам и полепват парченца които биват засмуквани по някога и пак салата .
#3
18 октомври 2022 - 09:35
Надали някой може да отговори, какво е станало. Основните причини обикновенно са прегряване на буталото или паднала зегерка. Може при теб да е бил някакъв проблемен сегмент, който като е поработил и се е счупил. Сменяш и отново караш. Няма какво да се направи. Така са 2т...
Единственото решение е ?зкарване на книжка и преминаване към 4т. Там тия проблеми са изключителна рядкост.
Успех
Единственото решение е ?зкарване на книжка и преминаване към 4т. Там тия проблеми са изключителна рядкост.
Успех
#4
24 ноември 2022 - 11:26
Един ден преди случката започна да трака нещо от самия двигател като на тенекия, явно наистина зегерката е паднала и може би проблема е там, че направен да подава гориво за 70 cc.
?ли е прегряло буталото или по силно ме кара да вярвам, че зегерката е паднала и се е случило неприятното.
След като разбера какъв е проблема и заработи отново, ще споделя от какво е било!
?ли е прегряло буталото или по силно ме кара да вярвам, че зегерката е паднала и се е случило неприятното.
След като разбера какъв е проблема и заработи отново, ще споделя от какво е било!
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Beeline Tapo 2016 г. 50 кубика Ръководство13 ное 2023 Beeline, tapo, 50, кубика |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
2т или 4т при 50 кс скутери?08 юли 2020 двигател скутер, 50кс, двигател |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Въпрос отностно КАТ и регистрация12 май 2020 регистрация на скутер, кат |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Вместо 10W30 , 20W50 масло01 окт 2019 масло, вместо, 139qmb, 50cc |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Може ли да ми помогнете?16 юни 2019 мотор, масло, помощ, Aprilia |
|
|