•         

функция и действие на спортната електроника


#1 BETA ARK

BETA ARK

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2960

21 февруари 2006 - 09:28

всеки двигател има 4 такта на работа те са 1 всмукване 2сгьстяване 3 работа 4 издухване разликата между двутактовите и четиритактовите е че четиритактовия трябва да извьрши процеса работа за две качвания на буталото до горна мьртва точка а двутактовия на всяко качване на буталото до горна мьртва точка  извьршва процеса работа .За разлика от дизеловите агрегати бензиновият има нужда от искра която да бьде поддадена в точно определен момент  това става  малко преди да прехвьрли горна мьртва точка в процеса работа тази искра се поддава от електрониката в бубината и от там в свеща .всеки двигател има различен ьгьл на запалване в зависимост от хода на биалата ,мотовилката този ьгьл се определя от електрониката но има и друг вид електроника която в зависимост от оборотите ПРОМЕНЯ ьгьла на запалване по близо до горна мьртва точка това става с цел за достигане на по високи обороти този вид електроника се нарича спортна електроника .   За най добьр резултат на не тунингованите двигатели при монтиране на спортна електроника  е необходимо да се смени главният жиглйор на карборатора с по голям .      Допьлнително пояснение :примерно двигателя работи с ьгьл на запалване 3 градуса  тези три градуса са до 6000 оборота след преминаване на тези обороти електрониката измества ьгьла на 2 градуса и така повишава оборотите но за най добьр резултат са необходими и дриги промяни те са вие знаете аспух ,карборатор,вал,бутало цилиндрова група и още куп други неща. :ulqlq                 
  • 0

scooterhouse.net

#2 VFTI

VFTI

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4671

27 февруари 2006 - 22:53

Айде темата на ново и без повече спорове!
  • 0