всеки двигател има 4 такта на работа те са 1 всмукване 2сгьстяване 3 работа 4 издухване разликата между двутактовите и четиритактовите е че четиритактовия трябва да извьрши процеса работа за две качвания на буталото до горна мьртва точка а двутактовия на всяко качване на буталото до горна мьртва точка извьршва процеса работа .За разлика от дизеловите агрегати бензиновият има нужда от искра която да бьде поддадена в точно определен момент това става малко преди да прехвьрли горна мьртва точка в процеса работа тази искра се поддава от електрониката в бубината и от там в свеща .всеки двигател има различен ьгьл на запалване в зависимост от хода на биалата ,мотовилката този ьгьл се определя от електрониката но има и друг вид електроника която в зависимост от оборотите ПРОМЕНЯ ьгьла на запалване по близо до горна мьртва точка това става с цел за достигане на по високи обороти този вид електроника се нарича спортна електроника . За най добьр резултат на не тунингованите двигатели при монтиране на спортна електроника е необходимо да се смени главният жиглйор на карборатора с по голям . Допьлнително пояснение :примерно двигателя работи с ьгьл на запалване 3 градуса тези три градуса са до 6000 оборота след преминаване на тези обороти електрониката измества ьгьла на 2 градуса и така повишава оборотите но за най добьр резултат са необходими и дриги промяни те са вие знаете аспух ,карборатор,вал,бутало цилиндрова група и още куп други неща. :ulqlq


функция и действие на спортната електроника
BETA ARK
, фев 21 2006 09:28