96
#1041
25 юли 2021 - 08:07
Частите от Скутер хаус
#1043
07 октомври 2021 - 17:03
Колеги препоръчайте гуми за това време да държат добре и стабилно на мокро и студено ?!
#1044
10 октомври 2021 - 16:36
Колеги имам едно питане.
Когато се даде на контакт мотора, на таблото се извършва проверка и светват лампички, стрелките отиват до край и се връщат. Тогава лапата за ремъка "V" при проверката трябва ли да светва или не?
Защо питам - защото като трети собственик вече съм изминал 15 хил. км. Собственика преди мене да речем, че и той е изминал толкова, но не е сменял ремък. Според мен лампата би трябвало вече да свети, но не е така. Затова, ако при чека трябва да свети, значи е изгоряла.
Когато се даде на контакт мотора, на таблото се извършва проверка и светват лампички, стрелките отиват до край и се връщат. Тогава лапата за ремъка "V" при проверката трябва ли да светва или не?
Защо питам - защото като трети собственик вече съм изминал 15 хил. км. Собственика преди мене да речем, че и той е изминал толкова, но не е сменял ремък. Според мен лампата би трябвало вече да свети, но не е така. Затова, ако при чека трябва да свети, значи е изгоряла.
#1045
11 октомври 2021 - 10:22
?ма логика при чека да светят всички. То за това всичко грейва и загасва. Ако не ти светка, явно е изгоряла или махната лаМбата.
А ремъка може да го прегледаш. В повечето случаи им се познава и може да изкараш и 10-20к. км. повече преди да те остави на пътя.
Виж дали е пълно с черен прах вътре, дали има пукнатини, конци и т.н. Ако изглежда смотан го махай. Един приятел така за мако да се пребие. Скъсан каиш, завлича отзад и блокира гумата. Добре, че при тръгване с не висока скорот иначе може да се улепиш някъде с неуправляемото желязо.
А ремъка може да го прегледаш. В повечето случаи им се познава и може да изкараш и 10-20к. км. повече преди да те остави на пътя.
Виж дали е пълно с черен прах вътре, дали има пукнатини, конци и т.н. Ако изглежда смотан го махай. Един приятел така за мако да се пребие. Скъсан каиш, завлича отзад и блокира гумата. Добре, че при тръгване с не висока скорот иначе може да се улепиш някъде с неуправляемото желязо.
#1046
13 ноември 2021 - 15:41
Някой ремонтирал ли е успешно със струговане шкивовете на вариатора. ?ма клип в тубата... При мен има канали , вдлъбнати и изпъкнали. Около 0.6 мм е износването. Пък и не е качвал ремъка до горе. Мисля си, дали заради това оборотите при 100 км /ч са около 5800🤪🤪🤪. Айде, ще взема нов вариатор, но за да работи коректно трябва да се струговат и шкивовете на торка, щото и там е същата работа. Всъщност, дали не се продават като резервна част, но не съм срещал.
#1047
14 ноември 2021 - 20:14
?сках да си намеря гаражни врати, които да издържат дълго във времето. Например, да издържи без да се сменя поне 20 години. Радвам се, че намерих. Ще сменям само от време на време по някой консуматив.
#1048
21 ноември 2021 - 12:59
Тъй, да споделя опитът си с ремонта със струговане на износен вариатор. Първо трябва да се измери износването, за да се знае каква стружка да му се пусне. При мен износването беше около 0.6 мм., а на вентилатора по - малко. Както и да е и на двата шкива беше пусната стружка от 0,5 мм, тъй като по лесно се смята. Така и не успях да намеря чертеж в нета с размери на нов вариатор, затова много мерене трябва. Мери се всичко. Важно е да се премери разстоянието между двата шкива или шайби на вариатора когато са долепени един към друг (ремъкът най - горе). Това разстояние след отнемането на стружка е възможно да се промени, ако се обърка ъгълът и се напасва със струговането на челата на двата шкива. Както знаете, шкивът е пресечен конус, ние ще струговаме равнината между малкият и големия диаметър на конусът. Там контактува ремъкът и го износва. За реперни точки взех точка от малкият диаметър (тук е възможна грешка, тъй като на празен ход и ниски обороти ремъкът е там и теоретично има износване) и точка от недокоснатия от ремък голям диаметър на шкива. Между тези две точки беше пусната стружка от по 0.5мм. С по 0.5 мм намалих и челата на двата шкива и за сверка на ъгъла измерих споменатото по - нагоре разстояние при долепени шайби на вариатора - имаше 0.1 мм отклонение в минус. В общи линии значи бях спазил ъгъла и бях изчистил вдлъбнатините.
Друго важно разстояние, което ще се промени, а трябва да остане същото. Трябва да се измери преди струговане на челата на шкивовете - стягате вариатора на мястото му, отивате стягащия болт и мерите зад него разстоянието от външният ръб на вентилаторната шайба до коляновия вал. Това разстояние ще се промени с толкоз, с колкото сте струговали челото на вентилаторната шайба - при мен с 0,5 мм. и се напасва с махане на 0.5 мм от втулката на вариатора. Защо трябва да се маха материал от втулката на вариатора, не се ли измества по този начин оста на която лежи ремъкът? Да , ми да не е ставал ремък на Силвър тогава! Все пак е ремък, а не верига , или друг вид предавка, която да страда от наличието на такава малка съосност. Тези 0,5 мм се махат от втулката , защото сме махнали по толкоз от челата на шкивовете, което общо си е 1 мм. Разстояние, което трябва да компенсира вариаторът, за да събере челата на шкивовете , за да качи ремъкът до горе. ?ма риск да се разхвърчат ролки из картера...
След струговане се заглажда с шкурка 200, водна 800, даже една шлайфпаста му опънах. Стана готино. Ремъкът лежи перфектно от долу до горе. Сега се качва с 5 мм по - високо. Разбира се и отзад на торка, ако се поднови ще има още по голям ефект от ремонта. Шкива на торка - там... Там няма много механизми за влияние. Ако се пипне със струга долу ниско може да се изстиска още някой друг километър в час, но кому е нужно това. Отзад на торка предпочитам всичко да е ново.
В крайна сметка сега на стойка подминава 170 км /ч преди струговането 165. Ремъкът е Мицубоши и е износен с 1 мм. Пръснал съм целия скутер на болтчета и пружинки, сменят се гуми, изправят се джанти, тормози ме задържаща задна спирачка, пълнят се колове.... не съм карал на ход след ремонта и нямам впечатления дали има промяна в динамиката.
Дано да ви е било полезно!
Друго важно разстояние, което ще се промени, а трябва да остане същото. Трябва да се измери преди струговане на челата на шкивовете - стягате вариатора на мястото му, отивате стягащия болт и мерите зад него разстоянието от външният ръб на вентилаторната шайба до коляновия вал. Това разстояние ще се промени с толкоз, с колкото сте струговали челото на вентилаторната шайба - при мен с 0,5 мм. и се напасва с махане на 0.5 мм от втулката на вариатора. Защо трябва да се маха материал от втулката на вариатора, не се ли измества по този начин оста на която лежи ремъкът? Да , ми да не е ставал ремък на Силвър тогава! Все пак е ремък, а не верига , или друг вид предавка, която да страда от наличието на такава малка съосност. Тези 0,5 мм се махат от втулката , защото сме махнали по толкоз от челата на шкивовете, което общо си е 1 мм. Разстояние, което трябва да компенсира вариаторът, за да събере челата на шкивовете , за да качи ремъкът до горе. ?ма риск да се разхвърчат ролки из картера...
След струговане се заглажда с шкурка 200, водна 800, даже една шлайфпаста му опънах. Стана готино. Ремъкът лежи перфектно от долу до горе. Сега се качва с 5 мм по - високо. Разбира се и отзад на торка, ако се поднови ще има още по голям ефект от ремонта. Шкива на торка - там... Там няма много механизми за влияние. Ако се пипне със струга долу ниско може да се изстиска още някой друг километър в час, но кому е нужно това. Отзад на торка предпочитам всичко да е ново.
В крайна сметка сега на стойка подминава 170 км /ч преди струговането 165. Ремъкът е Мицубоши и е износен с 1 мм. Пръснал съм целия скутер на болтчета и пружинки, сменят се гуми, изправят се джанти, тормози ме задържаща задна спирачка, пълнят се колове.... не съм карал на ход след ремонта и нямам впечатления дали има промяна в динамиката.
Дано да ви е било полезно!
#1049
03 декември 2021 - 22:57
Общо взето разбрах,че да си вдигна скороста на скутера с 5км трябва да влизам в индийски сериал..? как на централна стойка километража ти е показал 170км ???. Това по Gps ли го засече.
#1050
04 декември 2021 - 10:15
Общо взето разбрах,че да си вдигна скороста на скутера с 5км трябва да влизам в индийски сериал..? как на централна стойка километража ти е показал 170км ???. Това по Gps ли го засече.
Човекът подхожда систематично, задълбочено и решава изключително качествено проблема на мотора си. В този случай освен похвала и възхищение, не може да се каже друго.
Много мотори мерят скоростта чрез датчик в трансмисията или на задното колело. В такива случаи скоростомерът отчита, когато моторът е на централна стойка. Аз имам 3 такива мотора.
#1051
13 декември 2021 - 20:08
Общо взето разбрах,че да си вдигна скороста на скутера с 5км трябва да влизам в индийски сериал..? как на централна стойка километража ти е показал 170км ???. Това по Gps ли го засече.
?мам проблем. Припалвам го всеки ден, докато се въртя из гаража. Вчера не иска да запали. ?зтощих акомулатора и днес. Смених свещите и пак не ще. Припалва с малко газ. Вадих рейката с дюзите - работят, искра има на свещите... Без газ припуква, с малко газ припалва все едно Камаз на - 20°. Палеше си нормално,
и работеше перфектно, макар че малко му бяха ниски оборотите - малко над 1000 на топъл мотор. Някой прави ли диагностика на място или пък, ако може да ме насочите към някой ще го откарам с репатрак при него.
#1052
14 декември 2021 - 09:22
?мах подобен проблем преди време . Смених свещите с нови NGK iridium и проблема изчезна .
#1053
28 януари 2022 - 11:58
Да се похваля и аз вече съм собственик на Silver Wing 400 от X9-250
#1054
28 януари 2022 - 12:11
Веднага го разглобих и почистих макар че беше в добро състояние
#1055
12 март 2022 - 08:06
Здравейте. Търся Силвърче производство след 2011 задължително с АBS.
#1056
25 март 2022 - 14:46
Здравейте! От една седмица съм притежател на Силвърче 400 2012 г и съм очарован! ?мал съм Бургман 400 и Т-макс 500,но Хондата определено ме впечатли. Работа на двигател,дизайн,удобството от карането и в същото време вървенето никак не е зле. Търсих във Фейсбук група на Silver Wing,но няма. Създадох в която само аз съм член?! Ще се радвам да се присъединят повече колеги с този модел скутери,да обменяме опит и да си помагаме с каквото можем Honda silver wing/sw-t/400/600 се казва групата.
#1057
30 април 2022 - 08:06
Някой ако има сервизно ръководство за Silver wing 400 2006 година да сподели. Благодаря предварително.
#1058
11 май 2022 - 14:45
?мам проблем с вариатора,при потегляне присвирва и като позагре се намалява присвирването.
При проверка видях че вариатора е износен но само отдоло където зацепва и явно там превърта .
Дали вариаторите от 600 и 400 са еднакви?Защото има на добри цени втора ръка.
? дали ако на струг се изглади ще става,ако може колегата който беше писал за този вариант да сподели ефекта.
При проверка видях че вариатора е износен но само отдоло където зацепва и явно там превърта .
Дали вариаторите от 600 и 400 са еднакви?Защото има на добри цени втора ръка.
? дали ако на струг се изглади ще става,ако може колегата който беше писал за този вариант да сподели ефекта.
#1059
27 юни 2022 - 13:40
Някой ако има сервизно ръководство за Silver wing 400 2006 година да сподели. Благодаря предварително.
За по вече инфо тук Валиден до 13,07,2022. Успех на всеки който се дореди.
#1060
14 август 2022 - 07:46