3
#1
10 юни 2014 - 09:58
Здравейте колеги
Пускам тази тема защото има малко информация за този двигател във форума
?деята на темата е да се дискутират примерни сетъпи на двигателя
Например моето пежо сега е с цилиндър (50cc) conti и генерация на conti карбуратора ми е 16мм dellorto
и се чудя какво да подменям
мотора върви прилично но се усеща че можe и още повече
една от идеите ми е да му сложа 21мм или по-голям карбуратор и като се настрои да се види какво ще се получи
другата ми идея е да взема цилиндър DR 80cc и отново по-голям карб и да става мазало
давайте идеи и мнения за този двигател като цяло
излагайте своите наблюдени над сетъпи
надявам се да стане интересна тема
Пускам тази тема защото има малко информация за този двигател във форума
?деята на темата е да се дискутират примерни сетъпи на двигателя
Например моето пежо сега е с цилиндър (50cc) conti и генерация на conti карбуратора ми е 16мм dellorto
и се чудя какво да подменям
мотора върви прилично но се усеща че можe и още повече
една от идеите ми е да му сложа 21мм или по-голям карбуратор и като се настрои да се види какво ще се получи
другата ми идея е да взема цилиндър DR 80cc и отново по-голям карб и да става мазало
давайте идеи и мнения за този двигател като цяло
излагайте своите наблюдени над сетъпи
надявам се да стане интересна тема
#2
10 юни 2014 - 10:08
? аз карам мотор със АМ6 карбуратор 14 мм, стокова генерация и кит DR EVO 80cc 49mm бутало и съм доволен и от разход и вървеж, ако си търсиш такъв кит мога да ти намеря на хубави пари
#3
10 юни 2014 - 10:14
гледам сега един задрал за 30 лв цилиндър и глава
шлайфа във Варна върви по 20 лв 1 буталце е 40-50 лв и за 100/120 лв с всичко ще стане чистак бърсак
има и един друг не пише марка (предполагам чайна повер ) за 50 лв пише леко надрал ама това леко при положение че няма снимки ме притеснява
BTW:карал съм китайски цилиндър от CPI на malaguti f12 беше леко задрал с ново бутало стана пушка
ти на каква ценичка горе долу можеш да намериш DR EVO ?
шлайфа във Варна върви по 20 лв 1 буталце е 40-50 лв и за 100/120 лв с всичко ще стане чистак бърсак
има и един друг не пише марка (предполагам чайна повер ) за 50 лв пише леко надрал ама това леко при положение че няма снимки ме притеснява
BTW:карал съм китайски цилиндър от CPI на malaguti f12 беше леко задрал с ново бутало стана пушка
ти на каква ценичка горе долу можеш да намериш DR EVO ?
#4
10 юни 2014 - 10:17
и да можем да се ослушаме и за други цилиндри например никасилови
моето конти е никасил и се развърта като ненормално но това че е 50cc си казва думата
PS: намира се и едно Polini Sport за 90 левчета но имайки предвид в кого е било се отказах тотално
(всеизвестният измамник simonini )
моето конти е никасил и се развърта като ненормално но това че е 50cc си казва думата
PS: намира се и едно Polini Sport за 90 левчета но имайки предвид в кого е било се отказах тотално
(всеизвестният измамник simonini )
#5
10 юни 2014 - 10:28
200 чисто нов пълен комплект
#7
10 юни 2014 - 11:38
АМ6 има мн неща къде могат да се пипнат, моя беше 49mm бутало др ево 16 ка деллорто с 102 жегльор и беше мн голяма пушка. Другото което е при повдигане на мощността е хубаво да се пипне и предния пиньон. Оригинално е с 11 зъба но с 14 е много по прелично. Короната ми беше 47 зъба и при припомпване на съединителя рс ката се изправяше с лекота. Балансиращия вал го бях откачил, имаше повече вибрации но за сметка на това много се нарязваше и сваляше оборотите бързо. Малко запалване на дукати енергия без зъбака за бендикса на стартера.маслената помпа беше изолирана и бях си сложил манивела. На всичко от горе съединителя ми беше с 5 метални диска и 4 феродови(втвърдява пружините) бях сменил лагерите на коляновия проверих състоянието на скоростите ( бяха все едно от магазина) генерацията ми беше на априлия само че беше отворена ( с флекса и бормашината) прилично си беше доса се отпуши мотора с това но в същото време си резонираше пердектно. Заглушителя беше напълно изкормен на струг без вата и все пак звука не се промени. Перфектния звук за 2 тактов мотор! Скоростта му беше около 110 но я правеше за отрицателно време. Бях правил стартове с мазда 626 бензин до 100 беше ззад мене. Задната гума ми беше 130/70/17 и я палеше без проблем (14/47) с 11 ка отпред беше много мудно само се форсираше а даже и нямаше по голямо ускорение.
#9
10 юни 2014 - 12:47
Аз карам Cpi SM с кит DR EVO 86cc шлайфан на 50мм и си е доста добре. 11/62 са ми пиньоните и макса ми е 85 с карб mikuni 12 и стокова генерация с тапа за ограничител и без резонанс:
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#10
10 юни 2014 - 12:49
Колеги някой може ли да намери ДР ево 80 за д50б0
Мотор не се кара с крака и ръце, а със сърце и душа ;)
#11
10 юни 2014 - 12:54
Аз моето го взех чисто нов за 220 лева.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#12
11 юни 2014 - 02:18
На ДТ-то съм с 16-ка деллорто,Барикит 80сс ,сток аупух и върви като ненормално
#13
11 юни 2014 - 07:55
http://scooterclub-b...am-3-6-piaggio/ този колега продава DR EVO на добра цена!!
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#15
25 юли 2014 - 13:03
21 ще ти е голям най- много 19 си вземи! Аз съм с 17,5 21 ги слагат на 100-125 кубика
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#17
26 юли 2014 - 22:37
Колеги понеже ще се цепи двигателя за пълен основен ремонт, поради леко виещ лагер и заминаващи си сегменти, се чудя много да махам ли този балансиращ вал. Четох по чуждите форуми, че ги махат на мотори, които се ползват за писта, и че имало повечко вибрации, но някой има ли си на идея колко повече ще са ? ? да помислим за + и - на махането му. + според мен ще е по-бързото развъртане и по леката работа на двигателя. - ще са повече вибрации и загуба на нютонметри (те и без това при 2т не са много). МОЛЯ давайте мнения да го разнищим този казус
#18
27 юли 2014 - 01:38
За загубата на нютонметри се съмнявам. Какво общо има най- вероятно единственият ти проблем ще са вибрациите.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#19
27 януари 2016 - 11:38
zdraveite vijdam che sam zakasnql malko no iskam da se vklucha v temata za am6 dvigatelite az karam ot 2gd Rieju MRX 50 no sam vlojil malko pari v nego i e 90cc bez da smenqm karburatori i nishto drugo chesno da kaja sam dosta dovolen ot nego i ot kita na 5 ta obrashtam kelometraja a toi e do 80km ne sam mu izkaral palnia potencial na motorcheto zashto to iglata na karboratora e na nai dolno nivo napravil sam go taka zashto to shte harchi po malko(tova nqma znachenie za men kolko harchi) a i poradi drugi problemi kato q digna mi capa sveshta i neshte da pali. prochetoh nqkolko po gorni temi za kitove i za shlaifania det shte vi izleze sichko nad 100lv i + tva e vtora raka i se shlaifa,shlaifaneto ne e mnogo dobro zashto to iztanqva cilindara i ima po golqma veroqtnos da go spukate savet ot men vishte v neta ima cilindar+glava+butalo_butalenbolt+sigment za okolo 130lv zavisi kakva kubatura tarsite
#20
14 февруари 2016 - 22:09
колеги темата е замряла и се надявам да живне, предполагам и за други ще е интересно
Джаните В Момента са запазени!Части От Скутера ?мам Предни Амонтресиори,Цял Двигател без цикиндър! Карбуратор!Вариатор Оргинален! Сайдинител ? тва спойлери мига4и предни задни!Багажника Седалката е скъсана!
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Yamaha TZR50 upgrade?06 окт 2020 yamaha tzr50, aprillia rs50, am6 |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Мнение за Карбуратор29 сеп 2020 Карбуратор |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Minarelli Horizontal28 мар 2018 Minarelli |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам вариатор,полушайба и ремък05 дек 2017 minarelli, aprilia, вариатор |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам части от Piaggio/Gilera 125 2т въздух.25 мар 2017 Колянов вал, Цилиндър, Намотки |
|
|