•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Мото Експо 2019г.

споделете впечатления

#1 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 76
  • Скутер:DERBI GP1

07 май 2019 - 10:23

Здравейте.
Нека в тази тема коментираме впечатленията от изложението, за тези които са го посетили.
За тези които са нямали тази възможност, съм направил клипче с малка част от моторите и тези които ми направиха най-голямо впечатление.

Личното ми мнение за проведеното мероприятие е много добро.
Дилърите на отделните марки бяха изключително любезни.
Атмосферата с толкова мотори на едно място беше уникална.
?маше както се казва, за всекиго по нещо :)

Какво не ми хареса......
.... организацията с плащането на паркинга пред залата беше пълен смях.....



scooterhouse.net

#2 marvel

marvel

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 99
  • МестонахождениеSofia
  • Скутер:Yamaha XMAX 300

07 май 2019 - 16:55

? аз отидох. Да много е хубаво да има такива изложения и ми беше приятно. Но имам много забележки. Например мога да кажа че на някои от основните фирми които представяха мотори на собствени щандове хората им просто присъстваха там. На един от най-големите производители персонала беше от две дами които просто имах усещането са се събрали там за да обменят последни клюки а моторите бяха като на паркинг и хората се оправяха сами. Отделно като знам гамата мотори които предлага тази фирма там видях пряко сили 1/3 от това което се произвежда тази година. На друга голяма фирма бяха пък изложени мотори но също никой нищо ти казва. Не ти обръщат внимание. ?маше други щандове на които персонала беше много любезен и гледаше да обясни и да създаде усещането че каквото може всичко ще направи стига да може и да е в рамките на възможностите. С една дума и едната и другата крайност. нарочно не споменавам фирмите за да не каже после някой че се прави реклама или се плюе. Общото впечатление е добро с пожелание да представят на други подобни изложения по голяма гама от мотоциклети и скутери,защото хората за това са отишли. Аз в интернет всичко мога да видя и прочета ,но на живо е друго,а и например аз се интересувах от един скутер и един мотор и двата ги нямаше. Да разбирам че България е незначителен пазар за мотоциклети, но тогава защо правят изложения. ?ли - ?ли иначе какъв е смисъла?
Колкото до паркинга от пред не знам какъв е случая, защото ми бе удобно да отида с градския транспорт и не съм разбрал за проблема.

#3 relaxxx

relaxxx

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 115
  • Скутер:Paiggio Beverly 350

07 май 2019 - 17:15

Според мен, колкото и да е незначителен пазара,всички сериозни производители имаха щандове и имаше поне 150 мотора изложени, което ще рече, че все пак ни забелязват и уважават до някъде, след като ни представят новите модели. Мен лично ме изненадаха Харли Д, които бяха изложили доста мотори, при условие, че тези машини са яко непознати у нас.

#4 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 76
  • Скутер:DERBI GP1

07 май 2019 - 17:31

Колкото до паркинга от пред не знам какъв е случая, защото ми бе удобно да отида с градския транспорт и не съм разбрал за проблема.

От Пловдив няма как да дойда с градския транспорт :)
Драмата с паркинга беше, че като влизаш на бариерата служител ти дава билетче, както е навсякъде....
Обаче на излизане, когато му го подадох да го чекира и да ми каже колко му дължа, ме отпрати да го платя в ресторанта........ че такава била процедурата, зад мен голяма опашка, хайде назад, тръгвай, търси отново къде да паркираш, търси ресторанта, ама в ресторанта отиваш при бармана, той ти го чекира, плащаш и с платеното билетче отново на бариерата.....
Да ама като се наредиш отново на опашката, колите пред теб същата работа, хората не знаят, суматоха и тн.....
Загубих 35мин. докато напусна паркинга, а бях и с малко дете.....
Нямам думи, никъде нищо не пишеше по този въпрос, или поне на влизане да беше казал, къде да се плати преди да излезем....

#5 DimitarDDR

DimitarDDR

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 266
  • МестонахождениеСливен
  • Скутер:Kymco Agility 125

07 май 2019 - 17:37

Бг работа е тая с паркинга. :) Нещо не видях много скутери на клипчето, или просто си снимал повече пистови. ? аз бях мераклия ама не успях да отида.

#6 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

07 май 2019 - 17:49

Хубаво е да се назовават фирмите както с позитивите, така и с негативите. Това не е реклама, нито антиреклама. Ако човек е честен и откровен, това е ОБЕКТ?ВНА ГЛЕДНА ТОЧКА!

#7 DimitarDDR

DimitarDDR

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 266
  • МестонахождениеСливен
  • Скутер:Kymco Agility 125

07 май 2019 - 19:49

Гоше няма с какво да помогне това. Мен ако питаш съм негативно настроен към Виваком относно компетентността им в офисите, да не говорим, че като е станала с задника нагоре някои от дамите гледат сърдито и въобще не ти обръщат внимание. Но, ми е изгодно при тях и съм техен клиент. Същото е и тук, сложили някой на щанда дето не знае защо е там, е няма да си купиш примерно ако е на Ямаха, Кавазаки или който и да е. Какво е виновен мотора :)А както каза колегата, и аз съм попадал на компетентни хора в различни сфери и ти е драго да се работи с тях. Говорим на един език както се казва :)

#8 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

07 май 2019 - 20:12

Търговецът е важен елемент в схемата. Ако е нефелен, страда марката.
Мобилните оператори не са добър пример, тъй като предлагат еднакъв продукт на еднаква цена. Те са в негласно картелно споразумение, както и бензинджиите.
При дилърите това не е точно така. Ако дилърът не е добър търговец, пазарът го изхвърля.
При мобилните оператори принципът е този на по-малкото зло. На практика всички прдлагат еднакви продукти на еднакви цени.
Дилърите имат интерес да обслужват продадените машини. Те не печелят много от продажбата, а от поддръжката.

#9 relaxxx

relaxxx

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 115
  • Скутер:Paiggio Beverly 350

07 май 2019 - 20:52

Скутери имаше много, имаше ямаха, хонда, бмв, кимко (даже един колега купи), пиаджо, пежо и кой знае още какво. ?маше български ел.скутери от Русе.. яко..  Веспа бяха изложили ел. скутер - електро веспа... ? тъй като в Амстердам вече са приели закон, че от 2025 в града няма да се допуска Н?ЩО с ДВГ, а само електрички, това става все по актуално и актуално, щото първо там, после и в други градове.

#10 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

08 май 2019 - 07:10

?мало е ребрандирани китайски ел скутери , нищо общо с Русе , България .........

#11 relaxxx

relaxxx

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 115
  • Скутер:Paiggio Beverly 350

08 май 2019 - 09:11

E все пак наивно е да се вярва, че можем да създадем един такъв конкурентен продукт със собствени сили. Без братята китайци не става. Важното е че хората се опитват да налагат марка и стъпват на един нов и развиващ се пазар.

#12 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 76
  • Скутер:DERBI GP1

08 май 2019 - 12:32

Реално, каквото и да си говорим, бъдещето е в електрическите превозни средства.
Вече 5-та година обикалям Пловдивските велоалеи с елекрически скутери.
За това време съм имал само китайски, какви ли не....

В този ред на мисли се замислям дали да не направя едно ревю на модела на който имам най-много навъртяни километри...

#13 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

08 май 2019 - 12:47

Това е страхотна идея! Очаквам ревюто с нетърпение!!!
Ще е хубаво ако споделиш и за други електрички, които използваш или си използвал, както и техническа информация - вид двигател, мощност, контролер, вид батерия, издръжливост и т.н.
Още по-хубаво ще е да има тема специално за електрическите скутери и тям подобни.
Аз, например, също активно ползвам елтранспорт. Последната ми придобивка е сгъваем елосипед. От няколко години, с помощта на моите инженери работя върху създаването на хибридно двуколесно и вече съм на финалната права. В момента куплирам една сериозна литиева батерия точно за този проект.
Наистина, бъдещето е в електрическите транспортни средства

#14 relaxxx

relaxxx

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 115
  • Скутер:Paiggio Beverly 350

08 май 2019 - 13:20

Ехе, колко скрити електрически лимонки има тук, много добре! :thumbup:  Аз също много харесвам ел. превозните средства и ползвам активно от много години. Ел. велосипеди например са страхотни за градско придвижваме, ако не сте ползвали няма как да знаете за какво говоря. Гошко2 интересно ще е да споделиш какъв е този хибрид като го направиш, а може и предварително някакви данни да споделиш.

#15 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 76
  • Скутер:DERBI GP1

08 май 2019 - 15:02

Това е страхотна идея! Очаквам ревюто с нетърпение!!!
Ще е хубаво ако споделиш и за други електрички, които използваш или си използвал, както и техническа информация - вид двигател, мощност, контролер, вид батерия, издръжливост и т.н.
Още по-хубаво ще е да има тема специално за електрическите скутери и тям подобни.
Аз, например, също активно ползвам елтранспорт. Последната ми придобивка е сгъваем елосипед. От няколко години, с помощта на моите инженери работя върху създаването на хибридно двуколесно и вече съм на финалната права. В момента куплирам една сериозна литиева батерия точно за този проект.
Наистина, бъдещето е в електрическите транспортни средства

?нтересно, хубаво и е ти да споделиш в нова тема за проекта.
?наче в момента имам няколко броя и мога да направя хубаво ревю за тях.
Честно казано не знам кога ще е защото имам доста неща на главата....

... при първа възможност ще споделя ;)

#16 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

08 май 2019 - 18:48

Ехе, колко скрити електрически лимонки има тук, много добре! :thumbup:  Аз също много харесвам ел. превозните средства и ползвам активно от много години. Ел. велосипеди например са страхотни за градско придвижваме, ако не сте ползвали няма как да знаете за какво говоря. Гошко2 интересно ще е да споделиш какъв е този хибрид като го направиш, а може и предварително някакви данни да споделиш.

Аз имам интереси и работя в много области по най-различни проекти. ?мам няколко хобита. Всъщност аз дори нямам професия и работно място. Работата ми е да се кефя на хобитата си.

Едно от хобитата ми е двуколесните превозни средства в частност велосипедите. Поради много причини и най-вече ограниченията на масовите акумулатори, реших да създам хибридно превозно средство, като заложих следното задание: Да е леко (под 25 килограма), да се побира в стандартен асансьор за 4 души, да може да се движи самостоятелно с електричество, с физическа сила или с гориво. При работа с гориво да може да зарежда акумулаторите бързо и безопасно. ?... по този начин да има неограничен от акумулаторите пробег.
? най-важното, при използване на физическа сила, да се държи като обикновен велосипед - без допълнително натоварване.
Проектът е завършен и возилото е подложено на двугодишен тест за издръжливост.

#17 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 76
  • Скутер:DERBI GP1

08 май 2019 - 19:01

Аз имам интереси и работя в много области по най-различни проекти. ?мам няколко хобита. Всъщност аз дори нямам професия и работно място. Работата ми е да се кефя на хобитата си.

Едно от хобитата ми е двуколесните превозни средства в частност велосипедите. Поради много причини и най-вече ограниченията на масовите акумулатори, реших да създам хибридно превозно средство, като заложих следното задание: Да е леко (под 25 килограма), да се побира в стандартен асансьор за 4 души, да може да се движи самостоятелно с електричество, с физическа сила или с гориво. При работа с гориво да може да зарежда акумулаторите бързо и безопасно. ?... по този начин да има неограничен от акумулаторите пробег.
? най-важното, при използване на физическа сила, да се държи като обикновен велосипед - без допълнително натоварване.
Проектът е завършен и возилото е подложено на двугодишен тест за издръжливост.

Какъв двигател използваш за този велосипед?
Може и снимки да ни покажеш, стига да не е секретен проекта :)

#18 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

08 май 2019 - 19:42

Два двигателя. Бръшлес елмотор 2kW с батерия 10s8p (36v, 20Аh) и бензинов 4-тактов двигател 80cc.

#19 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

08 май 2019 - 20:56

Реално, каквото и да си говорим, бъдещето е в електрическите превозни средства.
Вече 5-та година обикалям Пловдивските велоалеи с елекрически скутери.
За това време съм имал само китайски, какви ли не....

В този ред на мисли се замислям дали да не направя едно ревю на модела на който имам най-много навъртяни километри...

Това ще е доста интересно!
Преди седмица се загледах в един скутер докато си патувах към работа с колата, беше с малък номер по нищо не приличаше, че е електрически но след, като го загледах нямаше генерация и не бръмчеше. Нямаше никакви надписи по него, понеже беше в моята посока нарочно карах зад него след, като го огледах за да видя с каква скорощ ще се движи по булеварда и си беше ограничен в дясно с 45км.
Според мен на велосипед най-му отива да е електрически има китове за не много пари от Китай, тези които гледах аз електродвигатела е в предното колело, захранване с банки от литиевойонни батерии 18650, като даваха че батерията издържа цикли на презареждане при по-големите около 30 000км малко по-големите китове развиват 65км. по-малките 45км, като дават че изминават пробег от 20-30км само на ток и 30-40км ако се помага с въртене на педали.
Готиното е че ако по непредвидими опстоятелства батерията умре, пак ще се прибереш до вкъщи а още по готино е на 2Т разпилено двигателче, като му навиеш масура до край за норматив да подмине последните цифри на километража.
При едното трябва книжка при другото не, едното е с гражданска и регистрация другото не. А ако е скутер изцяло на ток при мен не работи защото постоянно забравям да сипвам бензин но бензиностанции колкото щеш сипваш и тръгваш, докато ако умре някъде батерията по пътя и трябва няколко часа да се зарежда в това забързано ежедневие...

#20 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

08 май 2019 - 21:51

Семейният велопарк от сгъвалки:





Тези велосипеди ги купих, за да могат да се транспортират в превозно средство, без да заемат място. Общо вкъщи имаме 12 велосипеда, но сгъваемите са само 3 - за всеки по един. Моята сгъвалка (тази без ресните и без голям червен звънец) е електрическа. Акумулаторът е LiPo 10s4p - 37(42)V, 10Ah. Моторът е трифазен бръшлес БЕЗ съпротивление от магнити. Демек, при каране на педали двигателят не се усеща.

Максималната скорост е 33км/ч, а най-дълго изминатото разстояние САМО на ток беше 63км.
При каране сямо на пълна газ, с максимален тормоз и резки тръгвания, изкарва около 40км с моето тегло.
Тежи 17 килограма.