3
Проблем с китайски скутер
?ванов
, Jul 07 2019 15:37
#1
07 July 2019 - 15:37
Здравейте! ?мам проблем с китаец Cpi popcorn 50cc. Не иска да пали, и това е! Нов карбуратор, семеринги, лагери, бутало, сегменти, цилиндър, плочка под карбуратора .. помагайте моля!
#2
07 July 2019 - 16:59
Вакум за кранчето има ли? Провери ли бензина и искрата?
#3
07 July 2019 - 18:32
?ма вакум, бензина съм го източил и е сменен (нямаше никакви примеси), искрата е със син пламък ..
#4
07 July 2019 - 20:54
Капни малко бензин в целиндъра с една спринцовка.
#5
07 July 2019 - 21:12
Понякога вакумните кранчета правят ядове, особено ако е бил сух. Провери дали си закачил след ремонта маркуча от смукателния колектор към вакуумното кранче, после извади маркуча за бензина от карбуратора и ритни манивелата, ако кранчето е наред трябва да потече бензин от маркуча при ритане на манивелата.
#6
08 July 2019 - 12:33
При засмукване с уста на вакуумния маркуч, бензиновия тече .. но като го закача, и ритам на манивела, въобще не капва
#7
08 July 2019 - 22:02
Значи уцелих от първия път. Трябва да тече като риташ на манивелата. За начало извади маркуча от кранчето за бензина и сипи в бутилка бензин, слагаш маркуча и запушваш вакума на смукателния колектор за да не диша от там. ?деята ми е да го запалиш преди да купуваш нов кран защото може да диша от колектора ако не си сложил всички гумени уплътнения по него.
#8
13 July 2019 - 19:24
Явно проблемите са много. Докарах го до там, че след смяна на вакуумното кранче почна да подава гориво, и след голямо ритане (30-40 пъти) взе че запали. Работи около две минути и тъкмо пипнах да намаля оборотите от карбуратора, той угасна. Повече не запали. Мокри свеща, но не пали. На втория и третия ден пак така .. пали само веднъж, работи малко, гасне и повече не пали.
#9
14 July 2019 - 09:03
Възможно ли е проблема да е в импулсния датчик? Щото след смяната му миналата година започнаха проблемите с паленето .. в смисъл да има ток, но да не подава искрата когато трябва.
#10
20 July 2019 - 18:11
Та , смениго де!
#11
23 July 2019 - 19:41
Това е най -лесно, но се допитвам до хора, които са имали този проблем, щото почнах да сменям здрави части с нови (което си е излишни разходи). Досега съм сменил карбуратор, бутало с цилиндър, клаподържач, вакуумното кранче, двата гумени маншона (на въздушната кутия и карбуратора), лагери, семеринги (2 пъти, щото майстора каза, че първите може да са менте), гарнитури 3 пъти!
#12
23 July 2019 - 19:46
Сега на стартер не пали. На манивела пали след 15 - 20 ритания, но като му дам газ и върна газта продължава да се форсира и прекъсва и пука. А като му намаля оборотите от карба, след 30 секунди гасне.
#13
25 July 2019 - 00:33
При толкова труд и разходи смени майстора!
#14
10 August 2019 - 07:41
Провери си токовете и cdi-то
Аз купих едно уж спортно cdi.....за 25 лв. и от тогава ми почнаха проблемите.Като минеш през неравност прекъсва,няма ниски обороти,пали трудно и със подаване на газ,във високите от време на време прекъсне,трещи стоковия ауспух като пробит,издържа около 20 дена и се скапа.....както си карах и умря,добре,че стоковото cdi беше при мен,сложих го и запали от раз,без да прекъсва без никакви проблеми .
Ще ги ева и у спортните cdi -та.
Аз купих едно уж спортно cdi.....за 25 лв. и от тогава ми почнаха проблемите.Като минеш през неравност прекъсва,няма ниски обороти,пали трудно и със подаване на газ,във високите от време на време прекъсне,трещи стоковия ауспух като пробит,издържа около 20 дена и се скапа.....както си карах и умря,добре,че стоковото cdi беше при мен,сложих го и запали от раз,без да прекъсва без никакви проблеми .
Ще ги ева и у спортните cdi -та.
#15
24 August 2019 - 13:13
Поръчах и смених CDI-то .. никакво подобрение, но ако поръчам и колянов вал, вече ще имам от всичко по две ?