Такаа. Каквито и да са настройки на карбуратора, се правят при добре загрят двигател. Преди настройка изчистете карбуратора(най-вече жигльорите) и въздушния филтър. Всеки двигател индивидуално се настройва, това зависи от състоянието на двигателя и от атмосферните условия.
Първо е избора на жигльор и избора на карбуратор, зависи с какъв кит цилиндър сте и колко искате да ви харчи мотора. 12 милиметров карбуратор на стоков мотор се кара с около 58-75 горивен жигльор горе долу, зависи от състоянието на двигателя и вече 70 кубиковите с поне 80 жигльор и нагоре

Карбуратора има 2 болта, болт 1 е за притока на въздуха, той трябва да е на около 2 оборота, не повече 2,5. Болт 2 е за оборотите на празен ход(когато завивате се увеличават оборотите и при развиване - намаляват).
?глата на карбуратора регулира притока на бензин, когато зегерката се слага на по-горно деление, следователно иглата пада на долу и намаля притока на бензин и обратното.
[color=#000000]Ето и снимка на карбуратора.
