•         

Априлия СР 50 Ди-теч КАРБУРАТОР не пали !! ПОМАГАЙТЕ!!

априлия ди теч боклук 50

#1 lubbo0

lubbo0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 318

12 август 2014 - 14:15

Здравейте, колеги !
Един приятел има въпросния скутер. По принцип е инжекция но е преправен на карбуратор и сега не иска да пали. Преди 400 км му е направен пълен основен ремонт. ?зчистихме карбуратора, проверихме свещта- дава хубав ток, стартера върти, но не пали. Понякога изпуква много силно от гърнето(стоково). ПОМАГАЙТЕ!! ДАЙТЕ ?ДЕ??!! СПЕШНО Е !!
  • 0

scooterhouse.net

#2 lubbo0

lubbo0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 318

12 август 2014 - 14:38

up
  • 0

#3 parad0x

parad0x

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 50

12 август 2014 - 14:38

Махнете свещта, налейте две капачки бензин през дупката (желателно е да е предварително смесен с масло), завийте свещта, запалете. Ако работи така, направете настройки на карбуратора от темата за настройки на двутактови карбуратори. Ако това не помогне, вижте гориво въздушните системи, дали отива бензин до карба и дали не е затлачен въздушния филтър. Ако пък след наливане на гориво директно в цилиндъра не запали, да си търси проблема по запалването, настройката на искрата т.е. дали датчика на хол си е на правилното място и дали не дава искра в неподходящ момент. ?ли пък дали са му добре гарнитури и компресия. В общи линии това ако не помогне, да се ориентира към сервиз или темата за "Купува/Продава" :)

Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.
  • 0

#4 lubbo0

lubbo0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 318

12 август 2014 - 14:41

Добре колега! Благодарим за съвета! Сега ще го пробваме и ще пишем какво е станало!
  • 0

#5 lubbo0

lubbo0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 318

12 август 2014 - 14:51

Махнете свещта, налейте две капачки бензин през дупката (желателно е да е предварително смесен с масло), завийте свещта, запалете. Ако работи така, направете настройки на карбуратора от темата за настройки на двутактови карбуратори. Ако това не помогне, вижте гориво въздушните системи, дали отива бензин до карба и дали не е затлачен въздушния филтър. Ако пък след наливане на гориво директно в цилиндъра не запали, да си търси проблема по запалването, настройката на искрата т.е. дали датчика на хол си е на правилното място и дали не дава искра в неподходящ момент. ?ли пък дали са му добре гарнитури и компресия. В общи линии това ако не помогне, да се ориентира към сервиз или темата за "Купува/Продава" :)

Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.
Докато пробвахме да го запалим изпука 2 пъти много силно. да не би да е от гърнето и от тва да не иска да пали ?
  • 0

#6 parad0x

parad0x

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 50

12 август 2014 - 15:58

Може да е задръстено но може и запалването да подава искра по-късно и да възпламенява сместа, не когато е компресирана в горна мъртва точка, а когато буталото е в другия край и цилиндъра е отворен към гърнето. Тогава изгарянето става по тръбите и в ауспуха ако изобщо се запали.
  • 0

#7 lubbo0

lubbo0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 318

12 август 2014 - 20:46

? как се оправя ?
  • 0