Здравейте, колеги !
Един приятел има въпросния скутер. По принцип е инжекция но е преправен на карбуратор и сега не иска да пали. Преди 400 км му е направен пълен основен ремонт. ?зчистихме карбуратора, проверихме свещта- дава хубав ток, стартера върти, но не пали. Понякога изпуква много силно от гърнето(стоково). ПОМАГАЙТЕ!! ДАЙТЕ ?ДЕ??!! СПЕШНО Е !!


#1
12 август 2014 - 14:15

#2
12 август 2014 - 14:38
up
#3
12 август 2014 - 14:38
Махнете свещта, налейте две капачки бензин през дупката (желателно е да е предварително смесен с масло), завийте свещта, запалете. Ако работи така, направете настройки на карбуратора от темата за настройки на двутактови карбуратори. Ако това не помогне, вижте гориво въздушните системи, дали отива бензин до карба и дали не е затлачен въздушния филтър. Ако пък след наливане на гориво директно в цилиндъра не запали, да си търси проблема по запалването, настройката на искрата т.е. дали датчика на хол си е на правилното място и дали не дава искра в неподходящ момент. ?ли пък дали са му добре гарнитури и компресия. В общи линии това ако не помогне, да се ориентира към сервиз или темата за "Купува/Продава" 
Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.

Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.
#4
12 август 2014 - 14:41
Добре колега! Благодарим за съвета! Сега ще го пробваме и ще пишем какво е станало!
#5
12 август 2014 - 14:51
Махнете свещта, налейте две капачки бензин през дупката (желателно е да е предварително смесен с масло), завийте свещта, запалете. Ако работи така, направете настройки на карбуратора от темата за настройки на двутактови карбуратори. Ако това не помогне, вижте гориво въздушните системи, дали отива бензин до карба и дали не е затлачен въздушния филтър. Ако пък след наливане на гориво директно в цилиндъра не запали, да си търси проблема по запалването, настройката на искрата т.е. дали датчика на хол си е на правилното място и дали не дава искра в неподходящ момент. ?ли пък дали са му добре гарнитури и компресия. В общи линии това ако не помогне, да се ориентира към сервиз или темата за "Купува/Продава" 
Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.

Забравих да спомена, че може да е задръстено гърнето и да не може да изкара изгорелите газове. За по-сигурно може да го махнете и да остане само на тръба, не е проблем това.
#6
12 август 2014 - 15:58
Може да е задръстено но може и запалването да подава искра по-късно и да възпламенява сместа, не когато е компресирана в горна мъртва точка, а когато буталото е в другия край и цилиндъра е отворен към гърнето. Тогава изгарянето става по тръбите и в ауспуха ако изобщо се запали.
#7
12 август 2014 - 20:46
? как се оправя ?
![]() Beeline Tapo 2016 г. 50 кубика Ръководство13 ное 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() не дава искра на свеща след смяна на стартер??? ПОМОЩ23 авг 2021 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Търся пластмаси за Yamaha dt50 2000 година06 яну 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Продавам Peugeot V-Clic на 2200км.08 май 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Продавам Peugeot V-Clic на 2200км.08 май 2018 ![]() |
|
![]()
|